In m'n spiegels kijken bedoel je? Als er 30 van die mongolen achter elkaar over de middenstreep rijden kun je gewoon niet opzij, tenzij je er een doodrijdt. En dat mag niet he, want dan is het vast weer mijn schuld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
mooi hè, zo'n groot motorsportevenement in Nederland.
Leer eens voldoende spiegelen.
Wie gaat er dan ook met een paar kilometer snelheidsverschil inhalen, terwijl er achter je dertig motoren aan komen rijden? Spiegelen, dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
In m'n spiegels kijken bedoel je? Als er 30 van die mongolen achter elkaar over de middenstreep rijden kun je gewoon niet opzij, tenzij je er een doodrijdt. En dat mag niet he, want dan is het vast weer mijn schuld.
Barbaar.quote:Wat voor evenement was het, het WK asociaal rijgedrag?
Ja, die zie je ook niet aankomen, hè... (spiegelen).quote:Zaten ook nog van die mongolen bij die de hele weg overslingerden en op nogal ongepast korte afstanden rechts en links inhaalden, op zo'n manier dat ze net tussen auto's door konden. Best schrikken als zo'n lulhannes zich op 40 cm afstand voor je motorkap gooit.
Dat zie ik anders nooit gebeuren. Zie meestal automobilisten die heel erg hun best doen rekening te houden met motorrijders, ongeacht hoe die zich zelf gedragen. Zie altijd mensen voor ze opzij gaan in de file en vandaag waren er mensen die half op de vluchtstrook moesten gaan rijden om plek te maken voor die motorrijders die per se tussen twee rijden auto's door wilden wringen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef HEvaRe het volgende:
Automobilisten die door de motorrijders niet meer weten wat ze moeten doen, niet meer van baan durven te wisselen en meer dan 20 km/h langzamer dan toegestaan gaan rijden..
Ten eerste haalde ik niet in met een paar kilometer verschil en ten tweede, als het druk is en er zijn maar twee banen en die zijn allebei vol, dan verwacht ik dat een motorrijder gewoon netjes net als iedereen de maximumsnelheid van 120 rijdt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met een paar kilometer snelheidsverschil inhalen, terwijl er achter je dertig motoren aan komen rijden? Spiegelen, dus.
[..]
Op de rechterrijstrook van een tweebaanssnelweg, zodat iedereen bijna een noodstop moet maken om ze niet dood te rijden? Ik noem dat niet erg sociaal.quote:En ze zijn niet asociaal, ze rijden gewoon even door om gezellig samen (dus heel sociaal) onder een viaduct te gaan staan.
Nou, je hebt ze misschien niet gezien, maar ze waren dus wel aan het schuilen. Gezien de hoeveelheid regen kan ik me daar wat bij voorstellen, maar doe dat dan niet op een snelweg. Er zaten er ook bij die netjes bij een benzinepomp gestopt waren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef shadowflash het volgende:
yeah right , schuilen omdat het regent ... 30 man. Dat gebeurt dus even niet he. Zie je hells angels al verwijfd doen ?
De toeschouwers langs de weg stonden trouwens ook op de raarste plekken - op een plek stonden ze gewoon op de oprit van de snelweg geparkeerd...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef plank_ het volgende:
Vandaag tijdens zo'n regenbui, bij een tankstation voorbij Almere, een grijze lul die met z'n cabriootje onder het afdakje en midden voor de uitrit parkeerde
Trouwens geen last gehad van de motorrijders, ik ging zowel vanochtend, als vanmiddag, de andere kant opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De toeschouwers langs de weg stonden trouwens ook op de raarste plekken - op een plek stonden ze gewoon op de oprit van de snelweg geparkeerd...
Gelukkig voor jou. De A28 was vanmiddag de enige plek in Nederland waar file stond, rara hoe kan dat? Had niks te maken met dat iedereen om de dertig seconden op z'n rem moest voor een motorrijder die weer een capriool uithaalde hoor...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef plank_ het volgende:
[..]
Trouwens geen last gehad van de motorrijders, ik ging zowel vanochtend, als vanmiddag, de andere kant op
ik zat op de A6, geen probs gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou. De A28 was vanmiddag de enige plek in Nederland waar file stond, rara hoe kan dat? Had niks te maken met dat iedereen om de dertig seconden op z'n rem moest voor een motorrijder die weer een capriool uithaalde hoor...
Ben er bij Harderwijk in de buurt afgegaan en omgereden via Almere, ik was dat geklooi spuugzat.
Knappe jongen die dat, beide rijdend met volle snelheid, kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spiegeltje trappen van mensen die motorrijdertje pesten.
Heb je in Italie nooit een groep dronken scooterrijders naast je gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Knappe jongen die dat, beide rijdend met volle snelheid, kan.
Hoe dat kan? Omdat er +- 90.000 mensen (grotendeels motorrijders) weer terug moesten via de A28quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou. De A28 was vanmiddag de enige plek in Nederland waar file stond, rara hoe kan dat? Had niks te maken met dat iedereen om de dertig seconden op z'n rem moest voor een motorrijder die weer een capriool uithaalde hoor...
Ben er bij Harderwijk in de buurt afgegaan en omgereden via Almere, ik was dat geklooi spuugzat. Ken de weg daar verder niet, maar ik dacht ik ga er gewoon af en ik kijk wel waar ik uit kom.
Eitje. Pas 1 keer bij 'op snelheid' gedaan trouwens, maar die lul verdiende het echt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Knappe jongen die dat, beide rijdend met volle snelheid, kan.
Het was echt niet bizar druk hoor, er had geen file hoeven zijn als die klojo's niet zo achterlijk heen en weer slingerden. Als ze gewoon normaal 120 hadden gereden tussen de rest van het verkeer ipv iedere 20 meter met te weinig afstand van baan wisselen en tussen auto's door slingeren, had er niks aan de hand geweest en kon iedereen gewoon normaal doorrijden. Maar ja als je iedere keer je motor tussen twee auto's door perst en dan 'm dan weer pal voor een ander flikkert zodat ie boven op z'n rem moet, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hoe dat kan? Omdat er +- 90.000 mensen (grotendeels motorrijders) weer terug moesten via de A28
Wat hij deed was geen pesten, was poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Pesten op de weg vind ik sowieso niet nodig. Als je pest op de snelweg, spoor je gewoon niet. Het is geen speelplaats, je rijdt 100 of 120.
Het was niet specifiek aan jou gericht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat hij deed was geen pesten, was poging tot doodslag.
Nee, dat ze niet allemaal zo rijden weet ik ook wel. Ik zie er genoeg die netjes rijden en voorzichtig zijn of zelfs van die veiligheidshesjes dragen om extra zichtbaar te zijn. Maar zeker als het net lekker weer is krijg je een hoop van die gasten die even stoer een motor huren en daar even in een korte broek met badslippers op stappen (en zich duidelijk niet bewust zijn van de risico's, wat ze ook qua gedrag laten merken).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:19 schreef arnold-d het volgende:
Niet alle motor-rijders rijden zo!
Ik rijd gewoon netjes op de snelweg, Maar ik rijd wel door als het regent, ik ga niet schuilen zoals de mooi weer rijders
Mod op Fok, en spiegels (die al 500 euro kosten bij een echte auto) eraf trappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eitje. Pas 1 keer bij 'op snelheid' gedaan trouwens, maar die lul verdiende het echt.
Vooral doen, schrijf ik je kenteken op en kom ik even bij je door de brievenbus schijten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eitje. Pas 1 keer bij 'op snelheid' gedaan trouwens, maar die lul verdiende het echt.
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met een paar kilometer snelheidsverschil inhalen, terwijl er achter je dertig motoren aan komen rijden? Spiegelen, dus.
[..]
Barbaar.
En ze zijn niet asociaal, ze rijden gewoon even door om gezellig samen (dus heel sociaal) onder een viaduct te gaan staan.
[..]
Ja, die zie je ook niet aankomen, hè... (spiegelen).
En je bent als een bejaarde achter het stuur, da's wel weer duidelijk.
Aan dat soort gastjes heb ik zelf ook een hekel! Helemaal als ze in een t-shirt rijden etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, dat ze niet allemaal zo rijden weet ik ook wel. Ik zie er genoeg die netjes rijden en voorzichtig zijn of zelfs van die veiligheidshesjes dragen om extra zichtbaar te zijn. Maar zeker als het net lekker weer is krijg je een hoop van die gasten die even stoer een motor huren en daar even in een korte broek met badslippers op stappen (en zich duidelijk niet bewust zijn van de risico's, wat ze ook qua gedrag laten merken).
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen?
Ok, Jordy, je bent een debiel die zeker z'n rijbewijs nog niet heeft, bek houde dus met je wannabe brommer.
Blufquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vooral doen, schrijf ik je kenteken op en kom ik even bij je door de brievenbus schijten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:50 schreef RL-V6 het volgende:
[..]
Mod op Fok, en spiegels (die al 500 euro kosten bij een echte auto) eraf trappen.
Wat een heerlijk leven zul jjij hebben..
Hoor eens, achterlijke gladiool, dat ik wel degelijk rechtuit kan blijven rijden geeft een ander nog niet het recht om me rechts in te halen of 'm net voor m'n neus op de baan te flikkeren. Dat is gewoon asociaal. Dat jij geen problemen hebt met asociaal gedrag was al duidelijk, gelukkig zijn er iets meer mensen die er wel een probleem mee hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]Ik ben werkelijk nog nooit plotseling ingehaald door een motorrijder en rijd bijna altijd in en rond Assen, het motormekka van Nederland. Dat doe ik trouwens op vier wielen.
Ik word er niet zo zenuwachtig van dat ze de kleinste gaatjes willen pakken... In tegenstelling tot de TS ben ik wèl in staat om in een rechte lijn te blijven rijden en redelijk voorspelbaar te zijn voor de motorrijders die er voorbij willen. Ik maak me dan ook totaal geen zorgen dat ze me zouden raken, of iets in die strekking. En als ze dat wel doen, denk ik dat de motormuis in kwestie een groter probleem heeft dan ik in m'n koekblikkie.
Kortom, we moeten het maar buiten de bebouwde kom toestaan omdat jij het ok vindt en niet toestaan waar jij het niet fijn vindt? En iedereen die er anders over denkt dan jij is een of andere halfgare opa/oma die niet kan rijden? Doe de wereld een lol, laat je steriliseren.quote:Het kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen als mensen dat willen doen op de snelweg en ik ga ze niet tegenhouden en/of eigen rechtertje spelen. Zulk roekeloos gedrag stoort me eigenlijk alleen binnen de bebouwde kom of op de beruchte provinciale wegen in de buurt.
Oh, en ik gooi graag olie op het vuur... dat ook.
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hoor eens, achterlijke gladiool, dat ik wel degelijk rechtuit kan blijven rijden geeft een ander nog niet het recht om me rechts in te halen of 'm net voor m'n neus op de baan te flikkeren. Dat is gewoon asociaal. Dat jij geen problemen hebt met asociaal gedrag was al duidelijk, gelukkig zijn er iets meer mensen die er wel een probleem mee hebben.
Daarnaast, als ze je raken hebben ze zelf misschien een groter probleem, maar ik zit er niet op te wachten m'n hele leven te weten dat ik iemand heb doodgereden, ongeacht of hij het daar zelf naar gemaakt heeft.
En nog iets, het verkeer en de weg zijn niet voorspelbaar. Zelfs als je denkt van wel, kan er altijd iets op de weg liggen bijvoorbeeld. Dat geldt voor iedereen, of dat nu in de auto of op de motor is. Op het randje rijden is dus gevaarlijk, omdat je geen speling meer hebt op het moment dat er onverwachts iets mis gaat. Ik zit er niet op te wachten om met alle risico's van dien de fouten van een ander op te moeten vangen.
[..]
Kortom, we moeten het maar buiten de bebouwde kom toestaan omdat jij het ok vindt en niet toestaan waar jij het niet fijn vindt? En iedereen die er anders over denkt dan jij is een of andere halfgare opa/oma die niet kan rijden? Doe de wereld een lol, laat je steriliseren.
Je schijt blijkbaar zeven kleuren achter het stuur. Zoveel is nou wel duidelijk. Geeft verder niet zoveel, maar daardoor maak je eerder brokken... Bijvoorbeeld door ineens te gaan slingeren door zo'n stoute motorrijder.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hoor eens, achterlijke gladiool, dat ik wel degelijk rechtuit kan blijven rijden geeft een ander nog niet het recht om me rechts in te halen of 'm net voor m'n neus op de baan te flikkeren. Dat is gewoon asociaal. Dat jij geen problemen hebt met asociaal gedrag was al duidelijk, gelukkig zijn er iets meer mensen die er wel een probleem mee hebben.
Je moet ze ook niet doodrijden, maar gewoon rechtuit blijven rijden. Dûhquote:Daarnaast, als ze je raken hebben ze zelf misschien een groter probleem, maar ik zit er niet op te wachten m'n hele leven te weten dat ik iemand heb doodgereden, ongeacht of hij het daar zelf naar gemaakt heeft.
Het verkeer en de weg zijn inderdaad niet voorspelbaar, behalve op de snelweg... En al helemaal op de A28. Binnen de bebouwde kom en op de provinciale wegen is het verkeer niet voorspelbaar, heb je geparkeerde auto's, bomen, fietsers, spelende kinderen en weet ik veel wat nog meer vlak langs de weg. Da's dan ook de reden dat ik er wèl problemen mee heb als men zulke capriolen daar uithaalt, en dat het me geen reet kan schelen als men dat op de snelweg doet.quote:En nog iets, het verkeer en de weg zijn niet voorspelbaar. Zelfs als je denkt van wel, kan er altijd iets op de weg liggen bijvoorbeeld. Dat geldt voor iedereen, of dat nu in de auto of op de motor is. Op het randje rijden is dus gevaarlijk, omdat je geen speling meer hebt op het moment dat er onverwachts iets mis gaat. Ik zit er niet op te wachten om met alle risico's van dien de fouten van een ander op te moeten vangen.
Kortom, we moeten het maar buiten de bebouwde kom toestaan omdat jij het ok vindt en niet toestaan waar jij het niet fijn vindt? En iedereen die er anders over denkt dan jij is een of andere halfgare opa/oma die niet kan rijden? Doe de wereld een lol, laat je steriliseren.
Ik vind het pas dom als je denkt dat het jou nooit kan gebeuren. Het kan iedereen gebeuren namelijk. Niemand wil het, niemand gaat er vanuit, maar het kan altijd. Iedereen kan fouten maken en anders kan een van je medeweggebruikers wel iets doen waardoor jij in de problemen komt. Als je dat negeert, kun jij wmb beter je rijbewijs inleveren.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Jordy-B het volgende:
En doe de wereld een lol en lever je rijbewijs in. Er komt alleen maar gedonder van zulke zenuwlijers als jij in het verkeer... Dat jij überhaupt al met het idee loopt dat je wel eens iemand dood zou kunnen rijden, geeft al geen pas.
Stap je zo ook de auto in? Zo van "goh, ik hoop maar dat ik vandaag eens niemand doodrijd."
Haha, TS is een vrouw en vrouwen kunnen niet rijden, haha!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:11 schreef Maeghan het volgende:
Als jij denkt te kunnen bepalen hoe ik rij alleen al aan het feit dat ik het raar en asociaal vind als mensen totaal geen respect tonen voor andere weggebruikers, dan valt er simpelweg niet met je te praten. Dat is net zoiets als zeggen dat ik bang ben om over straat te lopen omdat ik vind dat zakkenrollen iets slechts is.
Oh ja, en dat de snelweg zo voorspelbaar is, is ongetwijfeld de reden dat daar nooit ongelukken gebeuren. Weleens gehoord van gladheid, om maar wat te noemen? Of een ongeluk een stukje voor je, of een vrachtwagen die lading verliest? Oh nee, wacht, dat gebeurt nooit op de snelweg, alleen binnen de bebouwde kom en op N-wegen, was ik even vergeten.
TS, bel jij ook achter het stuur?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef plank_ het volgende:
Van motorrijders heb ik heul geen last, wel van idioten die bellen, onzekere vrouwtjes, en oudjes.
Hebben we het nog steeds over motorrijders die tussen de banen door rijden met een gangetje van meer dan 120 km/h, of gaan we over op algemeen gepreek?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind het pas dom als je denkt dat het jou nooit kan gebeuren. Het kan iedereen gebeuren namelijk. Niemand wil het, niemand gaat er vanuit, maar het kan altijd. Iedereen kan fouten maken en anders kan een van je medeweggebruikers wel iets doen waardoor jij in de problemen komt. Als je dat negeert, kun jij wmb beter je rijbewijs inleveren.
Nee, maar wel door het idee dat jij het koppelt aan een gebrek van respect voor jou. Als je het nou hebt over een gebrek aan respect voor de verkeersregels, ok, maar jij wekt de indruk dat je je aangeslagen voelt doordat je rechts wordt ingehaald door een motor. Omdat iemand anders zomaar de verkeersregels overtreedt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:11 schreef Maeghan het volgende:
Als jij denkt te kunnen bepalen hoe ik rij alleen al aan het feit dat ik het raar en asociaal vind als mensen totaal geen respect tonen voor andere weggebruikers, dan valt er simpelweg niet met je te praten. Dat is net zoiets als zeggen dat ik bang ben om over straat te lopen omdat ik vind dat zakkenrollen iets slechts is.
Gladheid? In de zomer? Op het ZOAB van de A28? Ik weet niet wat voor enorme olieplassen jij tegenkomt tijdens je ritje, maar waar ik rij valt het wel mee, hoor.quote:Oh ja, en dat de snelweg zo voorspelbaar is, is ongetwijfeld de reden dat daar nooit ongelukken gebeuren. Weleens gehoord van gladheid, om maar wat te noemen? Of een ongeluk een stukje voor je, of een vrachtwagen die lading verliest? Oh nee, wacht, dat gebeurt nooit op de snelweg, alleen binnen de bebouwde kom en op N-wegen, was ik even vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |