Dat is het ook, denk je dat ik roei?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ah ja, ik wist wel dat je bij een roeivereniging zat. Dacht meer aan een studentenvereniging eigenlijks.
Waar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
HOI PLEUN!
Ik ga volgend jaar misschien ook roeien.
Hai.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
HOI PLEUN!
Ik ga volgend jaar misschien ook roeien.
Dat je niet per sé hoeft te roeien om erbij te zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nu snap ik er helemaal niets meer van.
Leiden.quote:
Ik ben een beetje dronken.quote:
Nee oke. Maar het is wel een roeivereniging opzich? Geen studentenvereniging? Of hoort het wel bij een studentenvereniging?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je niet per sé hoeft te roeien om erbij te zitten.
Studentenroeivereniging.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke. Maar het is wel een roeivereniging opzich? Geen studentenvereniging? Of hoort het wel bij een studentenvereniging?
Asopos of Njord?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leiden.
[..]
Ik ben een beetje dronken.
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Asopos of Njord?
Beide kut overigens
KAKKER!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.
Misschien dat ik op een algemene studentensportvereniging ga.
quote:
Studentensportvereniging, heb ik ook bij gezeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb me er nog niet echt in verdiept.
Misschien dat ik op een algemene studentensportvereniging ga.
Hoi!quote:
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Studentensportvereniging, heb ik ook bij gezeten.Na 1 jaar echter weer gestopt. Te saaie mensen en het was gewoon te groot zodat je niet echt goede contacten kreeg met mensen.
Ik ook, maar ik ga niet graag op zaterdag uit (ander volk enzo in de stadquote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit heel kansloos thuis op een zaterdagavond.
[..]
Ik zat bij een studententennisvereniging.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi RickoKun!
Moet je geen smatjes hosselen?
Herkenbaar. Ben net even een biertje wezen drinken maar de sfeer was ook niet super. En donderdag, tja.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga niet graag op zaterdag uit (ander volk enzo in de stad). En ben donderdag al helemaal naar de klote geweest.
Jij kunt beter op croquet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op een studentenhockeyvereniging oid (heb je die?) gaan.
Donderdag en vrijdag zijn hier tof.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben net even een biertje wezen drinken maar de sfeer was ook niet super. En donderdag, tja.
Daarnaast heb ik afgelopen nacht maar 2 uur geslapen dus kan ik mooi weer even bijslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |