Je lijkt dik in die groene.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook al toen ik het laatst vroeg!
Hahahaha gekkerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet smal ofzo nee!
[..]
Ze zien er toch wel uit als een D ofzo! Dus niet liegen
!
Ik had 'm net aan omdat ik er misschien in uit wilde, maar toen vond ik mezelf ook dikker lijken dan ik benquote:
Just do it! DO IT!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had 'm net aan omdat ik er misschien in uit wilde, maar toen vond ik mezelf ook dikker lijken dan ik bendus maar snel iets anders gekozen.
En nu ben ik weg!
Donderdag al geweest en heb morgenavond een feest. Wilde eigenlijk naar mijn ouders maar er rijden geen treinen tussen Utrecht en Den Boschquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef RickoKun het volgende:
BRaaeuuhhhhggggg!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ananas, jij woont in Amsterdam, waarom goatst ge niet op padde?
AHA!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Donderdag al geweest en heb morgenavond een feest. Wilde eigenlijk naar mijn ouders maar er rijden geen treinen tussen Utrecht en Den Bosch
Feest op m'n verenigingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AHA!
Op zondagavond zelfsch een feest!?
Ik blijf maar eem zu hause want ik heb het gisteren alweer te bont gemaakt met mijn levertje
donderdag wel weer eem de stadde in![]()
Da's inderdaad wel relaxed jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Feest op m'n vereniging
Wel zin in op zich.
Doe ik niet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel relaxed ja
Kan je van die chicks geven!
Welke vereniging zit jij bij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Feest op m'n vereniging
Wel zin in op zich.
Logo staat in mijn avatar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke vereniging zit jij bij eigenlijk?
Niet lief.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, we kraken je wachtwoord en zorgen dat je een permban krijgt.![]()
Doeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |