quote:In Scandinavië floreert de zomer dankzij een hogedrukgebied boven de Noorse Zee. In het Noorse Haugedalshogda steeg de temperatuur naar een tropische 30.4 graden. Oslo-Blindern noteerde 29.4 graden en Evenstad-Overenget 28.2 graden. Ook de bekende badplaatsen in het zuiden van Europa hebben te maken met hoge temperaturen. Het Spaanse Malaga haalde zaterdag 33.0 graden, Bodrum kwam aan 31.6 graden en Perpignan mat 30.7 graden. In vrijwel heel Europa blijft het de komende dagen warm tot zeer warm en gaan de temperaturen in West-Europa verder omhoog. In het zuiden van Polen kwam het zaterdag tot zware onweersbuien. In Tarnow viel 69 mm en in Klodzko/Glatz viel maar liefst 101 mm aan neerslag. Ook in ons eigen land vielen enkele zware onweersbuien met in Groesbeek-Oost 58 mm! Weerman Ed Aldus, Barendrecht, 28 juni 2009, 10 uur
Zet er eems een - voor .... En ik juich meequote:Op zondag 28 juni 2009 19:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Oftopic : Volgende topictitel : Woestijnweer in Nederland
Vrijdag 33 graden, hmmm
ijsjes
Vaak wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:12 schreef Asgard het volgende:
33 graden WTF
Maar Weeronline is vaak toch wel iets te optimistisch? of niet?
quote:MIST
In het westen van Zeeland lokaal dichte mist. De komende uren kan ook elders langs de westkust mist van zee binnendrijven.
Goed is tussen de 30 en 70. Daaronder is te droog en daarboven te nat.quote:
Hoe hoger hoe vochtiger, dus benauwder.quote:
zomer 2 jaar terug was t op een gegeven moment onder de 30%quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Goed is tussen de 30 en 70. Daaronder is te droog en daarboven te nat.
Jou avatar, dacht serieus dat er een beestje op mijn scherm zat.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Goed is tussen de 30 en 70. Daaronder is te droog en daarboven te nat.
ín je scherm is ergerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jou avatar, dacht serieus dat er een beestje op mijn scherm zat.
Nou .. ga eens in een sauna zitten (met een vochtigheidsmeter bij je) waar nog geen water over de hete stenen is gegoten. En dan meet je de vochtigheid. Voelt zich goed aan..quote:
Zitten we nu al in een hittegolf?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
Oke, de airco is van zolder en staat lawaai te maken op de slaapkamer
Hij verschoot net van 97% naar 98%.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de "snuffelpaal" (in Lopik/Cabauw) vanuit mijn raam (zitten lampjes in, is nogal hoge mast, 213 meter). Dus zal hier ook wel zo benauwd zijn.
98%quote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de "snuffelpaal" (in Lopik/Cabauw) vanuit mijn raam (zitten lampjes in, is nogal hoge mast, 213 meter). Dus zal hier ook wel zo benauwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |