quote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef JoeThePlumber het volgende:
De laatste drie foto's is je oude huis?
Dat is dezelfde woning die TS gekocht heeft; alleen dan de voorzijdequote:Op zondag 28 juni 2009 19:50 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Lekker zo'n massage! maar wat typte ik verkeerd?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is dezelfde woning die TS gekocht heeft; alleen dan de voorzijde![]()
Netje woning trouwens !
We hadden inderdaad al gekeken bij de deur of er misschien een stuk van afgezaagd moest worden, maar de onderkant van de deur was al een stuk wat afgezaagd, dus het zou waarschijnlijk net moeten lukken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef skiff het volgende:
Idd, grind lekker laten liggen. Is een mooie vlakke vloer, dus prima om zwevend een laminaatvloer overheen te leggen. Als je hem eruithaalt, zit je met een hoop ellende.
Enkele wenken: Hou er rekening mee dat je wellicht de deuren wat af moet zagen, omdat je ongeveer 10-13mm omhoog komt met de vloer. Bij de keuken kan je ofwel tegen de keukenplint aanleggen, maar mooier is het om deze even weg te halen, laminaat tot aan de poten van de keuken te leggen, en dan de (smaller gemaakte) plint weer plaatsen. Voordeel is dan dat je de plint weer weg kan halen mocht dat een keer nodig zijn.
Verder ziet het huis er netjes afgewerkt uit. Mooie badkamer, 2e toilet is altijd handig, en overal horren is iets wat ongemerkt een hoop geld kost als je het moet gaan kopen. Goed gedaan dus!
wat hebben jullie nu (uiteindelijk) voor het huis betaald? ex k.k.quote:
Vind het een beetje vervelend om hier zo open en bloot neer te zetten wat wij voor het huis betaald hebben. Hoop dat je dat begrijpt. Ik vind niet dat iedereen dat hoeft te weten. Anders stuur me maar even een privebericht.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef JO3Y het volgende:
[..]
wat hebben jullie nu (uiteindelijk) voor het huis betaald? ex k.k.
we zijn ook op zoek maar de prijzen zijn tegenwoordig (ondanks de crisis) nog steeds onbetaalbaar.
Wat is er nu zo erg aan om de (uiteindelijke) koopprijs hier te vermelden. We vragen toch niet om je inkomensgegevens?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef mandy1982 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vervelend om hier zo open en bloot neer te zetten wat wij voor het huis betaald hebben. Hoop dat je dat begrijpt. Ik vind niet dat iedereen dat hoeft te weten. Anders stuur me maar even een privebericht.
Ik vind gewoon dat een buitenstaander niet hoeft te weten wat wij betaald hebben, maar dat is iedereen zijn/haar persoonlijke mening natuurlijk (en dat mag toch?)quote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Wat is er nu zo erg aan om de (uiteindelijke) koopprijs hier te vermelden. We vragen toch niet om je inkomensgegevens?
Oh net andersom, de bovenste foto is dus bij de voordeur en de onderste foto bij de tuin.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:19 schreef mandy1982 het volgende:
Ja het lijkt me logisch dat de voorkant en de achterkant van de woning anders zijn.
De bovenste foto is dus de tuinkant en de onderste foto is dus bij de voordeur.
Als je goed onderhandeld hebt dan is er niks verkeerds aan. Maar ik kan begrijpen dat je dat om persoonlijke redenen niet prijs wil geven (wat wel vreemd is want als het om je inkomensgegevens zou gaan dan had ik er meer begrip voor gehad).quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef mandy1982 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat een buitenstaander niet hoeft te weten wat wij betaald hebben, maar dat is iedereen zijn/haar persoonlijke mening natuurlijk (en dat mag toch?)
Ik heb in een dorpje in de buurt van Meppel gewoond, maar een kennis woonde in de JS, vandaar!quote:Op zondag 28 juni 2009 09:46 schreef mandy1982 het volgende:
[..]
Nee het is de Piet Zwierslaan, wel vlakbij de Jan Steen dus....dus jij komt ook uit de buurt?
Het heeft toch ook met wonen te maken? Jee, jij bent niet snel tevreden he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:30 schreef JO3Y het volgende:
Maare, mag ik vragen wat dit in K&W doet? Als ik de openingstekst zo lees, dan gaat er weinig aan verbouwd worden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |