Ja, vanaf de stations.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
staat wel dat er pendelbussen rijden, oooogementje, zal even kijken (als de kat nog van mn muis wil)
ow, je had het al gevondenquote:
Misschien dat je hier wat aan hebt http://www.haaglanden.nl/(...)_DenHaaginterner.pdfquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Als ze nu gewoon duidelijk P+R regelen, maar daar staat dus helemaal niets over, nogal slordig
jaquote:
Als je je auto bij Mariahoeve neerzet? Daar kun je ook de tram nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef kingmob het volgende:
ja
Misschien toch maar beter met het OV, dan weet ik iig wat me staat te wachten. Met de auto zou ik er wel eens heel lang over kunnen doen...
Wordt alleen een heel heen-en-weer gereis
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer wat heb ik de pest in over die (*^^&%^*stoel (nou ja, meer het bedrijf), lijkt wel of het steeds erger wordt
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
is idd klote wou dat ik wat voor je kan doen maar kan niks bedekken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer wat heb ik de pest in over die (*^^&%^*stoel (nou ja, meer het bedrijf), lijkt wel of het steeds erger wordt
HAAL VERDOMME JE EIGEN BIER!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
JA kan je even een biertje voor me pakken
Mwoah, ik doe het wel zo. Als ik om 9.15 thuis ben dan kan ik m'n werk wel halen, 30 minuten te laat is te doen, want degene na me is me nog wat schuldig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als je je auto bij Mariahoeve neerzet? Daar kun je ook de tram nemen
heb ik inmiddels al gedaan duurde te langquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HAAL VERDOMME JE EIGEN BIER!
*stampvoet*
idd die energie kan je beter voor andere dingen bewarenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik ook nietheb al genoeg gejankt en gescholden vandaag, lost ook niks op, kost alleen maar energie (veel te veel ook)
ik wil een uziquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef kwaakvaak het volgende:
maandag even laten escaleren lijkt mij!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
idd die energie kan je beter voor andere dingen bewaren
quote:
quote:
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
uuuh.... dat is eventueel wel te regelen denk ik... Kan nooit moeilijk zijn gezien het feit dat ze best populair zijn in het criminele circuit..
* kwaakvaak gaat ff richting hollands spoor, kijken wat ie kan doen voor je
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
kan je het niet met je krukken af *komt ook wel hard aan
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??
En nog neit goed hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik inmiddels al gedaan duurde te lang
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
is een uzi eigenlijk handig voor een drive-by-shooting?? of word ik dan door het andere raampje naar buiten geslingerd??
ach je deed je bestquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!
(nee nee ik zit niet in de in de 'scene', ik ben al zo oud dat ik nog wel in dienst moest van de regering)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:45 schreef kwaakvaak het volgende:
nee uzi heeft niet zo heel veel terug slag, en is met precies 33 schoten ook helemaal leeg!
(nee nee ik zit niet in de in de 'scene', ik ben al zo oud dat ik nog wel in dienst moest van de regering)
Jeee, ook nog experts hiero, maar ik ga het maandag eerst maar eens op de ouderwetse manier proberen, met dat ding met die 10 nummertjes eropquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kan prima. Maar ook voor gerichter werk zeer handig. Iedere sukkel kan er mee schieten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kingmob het volgende:
Uzi is een tof wapen
En doet het goed in films natuurlijk
Maar dat voelt wel stoer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..
Maar goed, ze konde in het leger zowiezo niet om mij lachen, en hebben mij een paar weken later maar met groot verlof gestuurd. Gebrek aan discipline en problemen met authoriteit.. joh??? dat was mij nog nooit eerder opgevallen
Ik moet altijd aan van die stoere yakuza mannen denken bij een Uziquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
doet me in ene denken denk dat ik maar naar die nieuw terminator ga lijkt me wel een leuke film
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups dat is waar... Het is een redelijk makkelijk wapen, zolang je het ding op de juiste stand zet. In het leger konde ze er niet om lachen dat ik het knopje van single op automaat had gezet en PRRRRTTTT het patroon leeg schoot..
Maar goed, ze konde in het leger zowiezo niet om mij lachen, en hebben mij een paar weken later maar met groot verlof gestuurd. Gebrek aan discipline en problemen met authoriteit.. joh??? dat was mij nog nooit eerder opgevallen
uhu... was best een lekker gevoel om op de schietbaan binnen een paar tellen 10 gaten in een stuk karton te makenquote:
quote:
Ik ben op twee plaatsen tegelijk.quote:
Ik ken het.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... was best een lekker gevoel om op de schietbaan binnen een paar tellen 10 gaten in een stuk karton te maken(meer dan 10 kogels mochten er niet in van die schietbaanfuhrer
)
idd gelukkig was ik al bij voor baad afgekeurdquote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweest
Wat was ik blij toen het werd afgeschaft, m'n beide broers werden afgekeurd...
ik had de mazzel dat ik zowiezo bij de laatste lichting dienstplichtige zat volgens mij. Officieel had ik niet eens goed gekeurt mogen worden, maar ook bij defensie hadden ze nerds nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoor het al, als ik nog had gemoeten was het een korte carriere geweest
Wat was ik blij toen het werd afgeschaft, m'n beide broers werden afgekeurd...
Toch wel gezellig hequote:
U zoekt een slaapplek?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
Pfft, feestje in Groningen gaat hem niet meer worden vanavond denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
hoiiiquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hoiii
Nu ga ik maar weer proberen te slapen!! Trusten
vind ik een goed plan!... met een uurtje of 10 staan hier wat mensen op mijn stoepquote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hoiii
Nu ga ik maar weer proberen te slapen!! Trusten
Had ik wellicht wel nodig gehad als ik was gegaan.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in tijdbestek van vandaag van de week of afgelopen jaar?
En afgelopen jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |