quote:
Over goede teksten gesproken deze dame kan er ook wat van en ze kan nog een lekker spelen ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
en als laatste voor vandaag, voor ik wat nuttigs ga doen..
the man himself, the boss![]()
Een van de beste tekstschrijvers van onze tijd, mits je van realistische uit het leven gegrepen teksten houdt.
Ga jij nou maar je blonde stoot zoekenquote:
Volgens mij wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je blonde stoot zoeken
naah... morgen naar parkpop toequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ga je doen vanaaf kwaak? ga je lekker op stap?
Jaaa gezelliequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... morgen naar parkpop toe![]()
(oh en ik ben niet zo'n alleen op stap gaan type geloof ik... vrienden bellen... hrrmm dat wordt lastig vrees ik, die heb ik hier nog niet echt op dit moment)
Hele preken mee grote voorbeeld zit ook alleen op vrijdag avondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... morgen naar parkpop toe![]()
(oh en ik ben niet zo'n alleen op stap gaan type geloof ik... vrienden bellen... hrrmm dat wordt lastig vrees ik, die heb ik hier nog niet echt op dit moment)
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef Stereophonic het volgende:
ik ben ook een lelijkerd zonder vrienden
Omdat ik niet lelijk benquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Ieh!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waarom gaan we niet met zn allen wat drinken? en lekker dansen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hele preken mee grote voorbeeld zit ook alleen op vrijdag avond
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sstt... niet gelijk op je horloge kijken hoor, maar het is hier al zaterdag
haha hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Stereophonic het volgende:
weet je wat verboden moet worden....dat mensen fluoriserende groene crocs dragen
er kwam een vadsig wijf voorbij gelopen op dat soort voetomhulselsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha hoe kom je daar nou weer bij?
guns 'n roses....wil je dat ie zelfmoord pleegt ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nou Kwaak voor jou dan ene ga er geen gekke dingen bij denken gewoon een steuntje in je rug
ohwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
er kwam een vadsig wijf voorbij gelopen op dat soort voetomhulsels
weet je wat verboden moet worden....dat mensen afzeiken zonder goede redenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Stereophonic het volgende:
weet je wat verboden moet worden....dat mensen fluoriserende groene crocs dragen
*ding*dong*quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet je wat verboden moet worden....dat mensen afzeiken zonder goede reden
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje omquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
*ding*dong*
dames en heren, we hebben weer een crocs drager beledigd
*ding*dong*
Don't feed the trollsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje om
ha ha je hebt gelijk laat ook maarquote:
knul hou gewoon je mond en ga weer vrouwen ongewenst lastig vallen door excuses te zoeken jezelf bij ze uit te nodigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Knul ik weet niet wat je hier komt doen maar waarom ga je niet gewoon een blokje om
haha ikke welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Vertel mij eens wat jullie zouden doen..
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
Zou je nu nog daarheen gaan?
lelijkerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha je hebt gelijk laat ook maar
is goed meid tot strakquote:
Je leeft maar één keer. Stap in die auto en ga gewoon genieten in plaats van achter je pc'tje gaan zitten afvragen of het wel de moeite waard is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Je vind iemand leuk, diegene woont op ongeveer 1:15 uur rijden.. je hebt morgen beide plannen..
hahaha toevallig ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ikke wel![]()
maar ik ga ff douchen moet nog uurtje rijden zo![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Tnx!! jij ook hequote:
quote:
Heeft niets met eigen onzekerheid te maken .. denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie.. was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Stereophonic het volgende:
onzekere mensen zijn echt niet leuk
even douchequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en jij ook ga snel naar de vrouw toe
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, gooi het eruit, wat maakt je zo onzeker.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:20 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
Trustmaster_Special maakt me zo onzeker...was ik maar zo'n hosselaar als hij
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef getl0st het volgende:
denk dat niet veel mensen mij hier overtreffen qua arrogantie..
ik kon toch niet weten dat je geilt op azijngroene crocsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n azijn pisser bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |