quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat doen die stukken brandhout daar telkens?
ja, je hebt gelijk, speel ook bijna nooit voorbij de 7e fret orso op die snaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Cynic het volgende:
Ohja, Ares, nog even over dat intoneren. Als je de lage B niet helemaal goed geïntoneerd krijgt is dat op zich niet zo'n ramp, want hoevaak speel je op die snaar nou helemaal op hoge posities? Ik eigenlijk nooit in elke geval.
Nicequote:
Dan is dat dezelfde gek geweest die mijn gitaar in elkaar geschroefd heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand heeft de kop er verkeerd opgezet
Korte termijn als binnen een jaar jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:14 schreef Meursault het volgende:
[..]
Gaat die aanschaf op korte termijn plaatsvinden of is dat gewoon je jongensdroom?
Nou, opschieten dan met sparen. Boel centjes!quote:
Is dat niet gewoon een nieuwe versie van de robot gitaar (zelfstemmend)?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:15 schreef Meursault het volgende:
Weet iemand waar het Dark Fire gebeuren bij Gibson over gaat? Er staan hele lappen tekst, maar ik zie geen samenvatting..
quote:Chickenfoot is a hard rock band, supergroup featuring vocalist Sammy Hagar (ex-Van Halen and Montrose), bassist Michael Anthony (ex-Van Halen), guitarist Joe Satriani and drummer Chad Smith (Red Hot Chili Peppers). Chickenfoot have recently completed a self-titled album that was released on June 5, 2009.
Gaat ie chikenpicken dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:53 schreef Meursault het volgende:
Satriani heeft een nieuwe band: Chickenfoot
pfff, die tekst van dat nummer op hun site...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:53 schreef Meursault het volgende:
Satriani heeft een nieuwe band: Chickenfoot
[..]
Robot én digitale les paulquote:Op zondag 28 juni 2009 15:15 schreef Meursault het volgende:
Weet iemand waar het Dark Fire gebeuren bij Gibson over gaat? Er staan hele lappen tekst, maar ik zie geen samenvatting..
Die van mij was 1500. Wel tweedehands met wat butsen hier en daar, maar daar hoor je niks vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef A-mineur het volgende:
Mijn volgende wordt een Gibson Les Pauls Custom. Tel je wel ¤4000 neer, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik zou ook zonder meer voor een tweedehands gaan, grootste afschrijving is eraf en die butsen komen er toch wel in!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die van mij was 1500. Wel tweedehands met wat butsen hier en daar, maar daar hoor je niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |