Kijk je in de spiegelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef guitarist het volgende:
Leeluk ding.
Hoop centjes...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef A-mineur het volgende:
Mijn volgende wordt een Gibson Les Pauls Custom. Tel je wel ¤4000 neer, maar dat heb ik er wel voor over.
Gaat die aanschaf op korte termijn plaatsvinden of is dat gewoon je jongensdroom?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef A-mineur het volgende:
Mijn volgende wordt een Gibson Les Pauls Custom. Tel je wel ¤4000 neer, maar dat heb ik er wel voor over.
een les paul van 4000 euro o_O... ik ben ook opzoek naar een LP maar toch wel een meer budget versiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:04 schreef Falcon4ever het volgende:een baja in de OP....
Hoewel ik 't geluid op m'n Baja wel top vind, begin ik me steeds meer te ergeren aan de snaren die bij de brug wegglijden. Vooral de B en de E snaar glijden dan weg richting de gaten in de cilinder vormige zadels (dus naar de schroefjes). (pica: http://www.multigesture.net/downloads/baja/baja1.jpg )
Soms lijkt de gitaar ook wat te ratelen op dezelfde snaren. Begin dit jaar is ie al terug geweest om opnieuw te worden afgesteld maar dit heeft maar in beperkte mate geholpen
Iemand nog tips om dit te verbeteren?
Met een eenvoudige studio kom je ook een heel eind. En ik vind Standards ook niet eens zo duur meer...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
een les paul van 4000 euro o_O... ik ben ook opzoek naar een LP maar toch wel een meer budget versie
Is het niet keidonker nu op je balkon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:14 schreef Metalfreak het volgende:
Vanaf 't balkon ook maar even 'n tvp plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een Deanquote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een Dean V kopen, wil je nooit meer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |