abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71188619
Het zou overigens natuurlijk wel zo kunnen zijn dat de leverdatum die nu aangegeven wordt alleen geldt voor de nieuwe bestellingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 18:31:42 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:34:17 #177
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71188709
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google . Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem .
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.
pi_71189096
Best raar dat releasedatums zo onduidelijk zijn.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:23:37 #179
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71194655
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Dikke_Man het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.
Volgens mij het Algebeld dit in een communicatie naar buiten gebracht, of het waar is is natuurlijk punt 2. Nu gaat er weer een gerucht dat HTC wil wachten tot de actie van deze week voorbij is (http://www.androidplanet.nl/2063/htcs-stoelenactie-begint-morgen-win-een-gratis-htc-hero/)

Wachten prima maar die onduidelijkheid...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71200903
Immer.
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:19:17 #181
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71201575
quote:
Toevallig ook net gelezen.
Ze hebben het over traagheid, daar trek ik me al weinig van aan aangezien ze de final firmware waarschijnlijk niet erop hadden staan. Daarnaast is bekend dat de software op het moment niet helemaal optimaal is en er dus waarschijnlijk nog updates komen ter bevordering van de snelheid.

Wat er gezegd wordt over de camera boeit me verder niet zo heel veel Ik heb een gewone camera voor fotomomenten. De cam op de Hero is leuk om eff snel iets te uploaden naar Twitter ofzo.

Niks waar ik me druk om maak dus. Verder heb ik de 'A week with the HTC Hero' filmpjes allemaal gekeken en ik vind 'm aardig responsief. Zeker er vanuit gaande dat de software nog niet optimaal is / was.
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:50:29 #183
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71205963
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:13:07 #184
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71206502
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Ik heb een macbook en ipods, maar dat terzijde .

Ik krijg niet het gevoel dat deze review objectief is want het strookt niet echt met al het andere wat ik online heb gelezen. Maar goed, straks heb ik hem in eigen handen en dan zullen we zien.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71206701
quote:
Wat doe je hier eigenlijk als je het zo een kuttopic vindt? Blijf gewoon weg, man.
Cool story, Hansel.
pi_71207069
zip

[ Bericht 97% gewijzigd door Firenzo op 22-07-2009 11:23:40 ]
Immer.
pi_71207612
Pfft niet eens op reageren. Elke reactie is leuk voor hem. Wil zeggen dat je je op laat naaien.

Maar beter dat die dingen deze week geleverd worden verdomme Heb er nu wel echt genoeg van.
pi_71207902
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef RRGJL het volgende:
Maar beter dat die dingen deze week geleverd worden verdomme Heb er nu wel echt genoeg van.
Inderdaad, ik ook .

Maar wel een gedoe zeg, zo'n ding i.c.m. een abonnement online bestellen . Al die dingen die je op moet sturen en zo.
Cool story, Hansel.
pi_71209126
quote:
Niet iedereen wil een overprijsde overhypte telefoon met slecht signaalontvangst, haarscheurtjes, een oververhitte batterij die het toestel kan laten uitvallen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:52:12 #190
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71209355
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.

Oververhitting en haarscheurtjes was echt een zeeer kleine groep die allemaal netjes een nieuwe hebben gekregen, 5.2 miljoen verkochte iPhones weer dit kwartaal met +90% procent zeer tevreden gebruikers. Maar dat is ze natuurlijk 'aangepraat'?

Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands."

Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71209518
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands." Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
Inderdaad. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die gewoon nog een normale GSM gebruiken. Een slide-phone. OMG! Onder een steen geleefd zeker!!!! [/sarcasm off]

Laat iedereen idd lekker zijn eigen keuzes maken. Jij gaat er vanuit dat mensen deze telefoon kiezen omdat ze tegen de iPhone zijn ofzo. Denk dat dat meer over jou zegt, als jij zo denkt.
pi_71209556
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:

Oververhitting en haarscheurtjes was echt een zeeer kleine groep die allemaal netjes een nieuwe hebben gekregen, 5.2 miljoen verkochte iPhones weer dit kwartaal met +90% procent zeer tevreden gebruikers. Maar dat is ze natuurlijk 'aangepraat'?

Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands."

Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
Je moet alleen niet erg vinden om hem tig keer terug te brengen en om te ruilen en dan te hopen dat je normaal ermee kan bellen en je batterij het einde van de dag haalt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Ik moet er twee jaar mee doen en dan wil ik een fatsoenlijk toestel dat die twee jaar ook haalt zeg maar.
pi_71209667
Ach, negeer die kerel maar vanaf nu, hij heeft z'n lolletje wel gehad.
Cool story, Hansel.
pi_71209690
Overigens is dat update argument ook een slechte. Dan wacht je toch wat langer op je update. Ik zie de catastrophe daar niet in.
pi_71214337
Ik denk dat Google de Donut versie van Android al een tijdje van tevoren opstuurt naar fabrikanten. Zo kan die op een nieuwe lading telefoons geplaatst worden en kan bijvoorbeeld HTC ermee aan de slag. De Cupcake update zwierf volgens mij ook al een tijdje rond voordat deze officieel uitkwam (kan zijn dat ik me daarin vergis).
pi_71218201
Ik heb gsmweb nog een mail gestuurd. Vorige week zeiden ze de 25ste. Nu:

Geachte heer/mevrouw,

De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.

Ze doen tegenover mij alsof het altijd de 25ste is geweest, terwijl iedereen die GSMweb een mail stuurt een ander antwoord krijgt
pi_71221061
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb gsmweb nog een mail gestuurd. Vorige week zeiden ze de 25ste. Nu:

Geachte heer/mevrouw,

De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.

Ze doen tegenover mij alsof het altijd de 25ste is geweest, terwijl iedereen die GSMweb een mail stuurt een ander antwoord krijgt
Ik denk dat die webshops ook gek worden van die steeds veranderende releasedatum .
Cool story, Hansel.
pi_71221206
Denk dat het uitstellen van de release naar 25 juli te maken heeft met het verlengen van de Hero actie t/m 24 juli. Wat wel vreemd is dat dat op een zaterdag is. Dus het toestel is dan sowiezo niet eerder binnen dan midden volgende week.
pi_71221278
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Apie74 het volgende:
Denk dat het uitstellen van de release naar 25 juli te maken heeft met het verlengen van de Hero actie t/m 24 juli. Wat wel vreemd is dat dat op een zaterdag is. Dus het toestel is dan sowiezo niet eerder binnen dan midden volgende week.
Als ze op zaterdag de deur uit gaan heb je 'm maandag, hooguit dinsdag, binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 17:25:12 ]
pi_71221352
Die actie zal mij eigenlijk een worst wezen, ze komen toch alleen maar in de randstad .
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')