Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een hoge pief van google. Ik ga hem nu maar gewoon bestellen bij algebeld i.c.m. een vodafone abonnement, een half jaar 50% korting doet het hem
.
Volgens mij het Algebeld dit in een communicatie naar buiten gebracht, of het waar is is natuurlijk punt 2. Nu gaat er weer een gerucht dat HTC wil wachten tot de actie van deze week voorbij is (http://www.androidplanet.nl/2063/htcs-stoelenactie-begint-morgen-win-een-gratis-htc-hero/)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een of andere manager van Google hier iets mee te maken heeft. De Hero is geeneens een Google Experience telefoon. Fabrikanten mogen Android vrij gebruiken en daar heeft Google verder niet zo heel veel mee te maken.
Toevallig ook net gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef Leinonlein het volgende:
http://gizmodo.com/531886(...)ut-tragically-flawed hmmm
Ik heb een macbook en ipods, maar dat terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Wat doe je hier eigenlijk als je het zo een kuttopic vindt? Blijf gewoon weg, man.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Haha jongens jongens HTC diamond drama all over again. Blijf je vooral lekker afzetten tegen Apple.
Inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef RRGJL het volgende:
Maar beter dat die dingen deze week geleverd worden verdommeHeb er nu wel echt genoeg van.
Niet iedereen wil een overprijsde overhypte telefoon met slecht signaalontvangst, haarscheurtjes, een oververhitte batterij die het toestel kan laten uitvallen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:50 schreef Ad_rem het volgende:
Inderdaad. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die gewoon nog een normale GSM gebruiken. Een slide-phone. OMG! Onder een steen geleefd zeker!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands." Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.
Je moet alleen niet erg vinden om hem tig keer terug te brengen en om te ruilen en dan te hopen dat je normaal ermee kan bellen en je batterij het einde van de dag haalt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
En sommige mensen willen geen telefoon die écht lekker werkt en waarbij je gebruikt maakt van alle functies omdat je je niet kapot aan ergert aan traagheid lelijkheid en gebrek aan logica van de user interface.
Oververhitting en haarscheurtjes was echt een zeeer kleine groep die allemaal netjes een nieuwe hebben gekregen, 5.2 miljoen verkochte iPhones weer dit kwartaal met +90% procent zeer tevreden gebruikers. Maar dat is ze natuurlijk 'aangepraat'?
Verder: "How will HTC deal with updates with Android seeing as they've customized it so much? Will the android update have to go through HTC's devs to rework it before it gets sent out to the masses? That could be catastrophic in terms of longevity of use and hastiness of updates in users hands."
Maar zal niet meer reageren nu hoor. Leef en laat leven dan maar weer.![]()
Ik denk dat die webshops ook gek worden van die steeds veranderende releasedatumquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb gsmweb nog een mail gestuurd. Vorige week zeiden ze de 25ste. Nu:
Geachte heer/mevrouw,
De leverdatum is nog steeds hetzelfde gebleven. De 25ste kunnen wij het toestel versturen. Dat is ook de officieele release datum van het toestel.
Ze doen tegenover mij alsof het altijd de 25ste is geweest, terwijl iedereen die GSMweb een mail stuurt een ander antwoord krijgt
Als ze op zaterdag de deur uit gaan heb je 'm maandag, hooguit dinsdag, binnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:22 schreef Apie74 het volgende:
Denk dat het uitstellen van de release naar 25 juli te maken heeft met het verlengen van de Hero actie t/m 24 juli. Wat wel vreemd is dat dat op een zaterdag is. Dus het toestel is dan sowiezo niet eerder binnen dan midden volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |