quote:Wordt geleverd vanaf 22 juli
En die wordt vast nog een keer aangepast, aangezien alle andere webshops pas vanaf de 24e/25e zeggen te leverenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
Hi heeft ook de leverdatum weer aangepast...![]()
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien ga ik dan toch maar voor de Magic.
Hmmm, ik weet het niet hoor. De Hero is toch met name anders door die HTC user interface? En als ik die nog nooit heb gebruikt weet ik ook niet wat ik misquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo lang wachten en dan alsnog voor de Magic gaan? Dan krijgt je spijt
Ik dacht dat de laatste firmware versie FP10 ondersteunde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Die Hero wordt van mij, ook al moet ik nog 10 weken wachten!
(Zouden wel 10 pijnlijke weken worden dan)
Ik hoop echt dat 24 juli de datum wordt, en dat de telefoon niet in augustus pas komt zoals ik hier en daar lees..
Mijn Magic heeft ook 7 schermen en widgets, verder kan ik hem helemaal aanpassen naar hoe ik het wil hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is nog niet zo speciaal, Flash 10 werkt nog niet; en dumpert.nl werkt bijvoorbeeld ook (nog) niet.
Ik zou echt niet voor de Magic gaan, de Hero is juist een soort van opvolger. Widgets, 7 schermen compleet aan te passen, verder is de telefoon veel beter uitgewerkt. Het is juist een soort opvolger. En dan inderdaad de betere interface, 5MP camera etc. En qua prijs verschilt het ook minimaal.
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind sowieso de interface van HTC veel mooier.
Verder is volgens mij de Hero ook sneller qua specificaties.
Dan inderdaad nog de 5MP camera.
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, heeft de Hero ook een flitser? Zo niet dan heb je 9/10 nog weinig aan die 5MP camera.
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je in een grot woont misschien. In de buitenlucht en overdag heb je die flitser sowieso niet nodig.
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Klopt. Ik merk op mijn magic dat de camera gewoon écht kut is. Maar je kan ook maar weinig instellen op Android. Zo maakte ik een foto van mijn kat terwijl de zon een beetje scheen en m'n kat werd haast een grote witte vlek. Dat had met fatsoenlijke instellingen best voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Als ik foto's wil maken op een feest heb ik dus echt wel een flitser nodig.
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja, en het gros gebruikt de camera niet op een feest. Jij doet alsof de camera dan nutteloos is. Dat dat voor jou geldt maakt het nog geen algemeen feit.
Dat youtube vol staat met dat soort filmpjes zeg niks over het aandeel gebruikers van smartphone die die filmpjes maken. Je hebt geen cijfers van smartphone gebruikers en geen cijfers van smartphone gebruikers die op feesten filmen, dus je kunt er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, youtube staat vol met filmpjes van feesten gemaakt op een mobiel. Dan zullen er ook vast wel foto's gemaakt worden. Een camera zonder flits heeft nu eenmaal beperkingen.
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige telefoon regelmatig foto's gemaakt op feesten. Geen professionele foto's, dat zeker niet, maar ik kon toch wel leuke foto's maken met behulp van de flitser. Daarvoor hoef ik niet helemaal met een losse camera te slepen. Ik hoef er met de Magic niet eens aan te beginnen, die foto's zijn per definitie slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je foto's wilt maken op een feest moet je een fotocamera kopen. Een camera op je telefoon is nooit goed genoeg, van welke telefoon dan ook. Het is leuk voor snapshots maar meer echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |