Maar die levert hem wel één a twee weken later.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
Nederland trekt weer eens aan het kortste eind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
Waar zou die uitstel mee te maken kunnen hebben dan?
Want?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hi pas de datum als het goed is ook nog aan, ook naar 22 juli.
En dit:quote:Levertijd was op de site gewijzigd naar 15 juli. Even gebeld, klopt inderdaad. Toestel was nog niet geleverd bij hunzelf.
Bij bijna elke winkel is de telefoon nu vertraagd naar sowieso eind volgende week, dus het lijkt me sterk dat alleen Hi een uitzonderingquote:Alle Hero's moeten nog worden voorzien van een software update voordat deze uitgeleverd worden bij de winkeliers. De toestellen liggen klaar, maar de software is nog niet vrijgegeven vanuit Taiwan.
De huidige verwachting is dat de Hero's Maandag en/of Dinsdag as voorzien gaan worden van deze software.
De Hero's zullen dus naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week leverbaar zijn voor de klant.
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de N97.
Inderdaad, met de N95-(8GB) hadden ze een top-toestel, er werd verwacht dat de N96 nog beter zou zijn, maar die is dus eigenlijk slechter. ( geen 3d chip e.d. )quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof geld betaald voor die N96, maanden naar uitgekeken en tot de conclusie gekomen dat het een fucking tyfusapparaat is. De recensies voor de N97 zijn btw veel slechter dan die voor de N96 toendertijd. Just sayin'.
http://tweakers.net/nieuw(...)og-twee-updates.htmlquote:Wie het toestel heeft besteld, zou zijn held eind volgende week in handen hebben. Welke verbeteringen de software-update bevat, is nog onduidelijk.
Nee eigenlijk de snelheid van een SDHC kaart, weet niet of dat sneller/langzamer is dan een gewone SD kaart. Daar zitten volgens mij nogal verschillen in onderling (net als bij harde schijven e.d.) en ik ben dus wel benieuwd naar de snelheid van deze kaart.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:19 schreef RRGJL het volgende:
Er kan idd Micro SDHC in.
Met 'is ie een beetje snel' neem ik aan dat je de Hero bedoelt. Zoals op de meeste videos op Youtube te zien is is hij best snel te noemen. Loopt allemaal erg soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |