abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70662943
Gewoon los kopen
of gratis bij verlenging van je abbo.
pi_70672489
Heren en dames, hebben jullie er interesse in om dit topic samengevoegd te hebben met het algemeen androidtelefoons topic (sinds vandaag)?

Dit is het topic: Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie

Ik moest het van de moderator even vragen om verwarring te voorkomen bij een samenvoeging, dus dat doe ik maar braaf eventjes
pi_70672599
Ik ben niet echt een voorstander

Android zit dan wel op de HTC Hero
maar er zit ook de sense skin overheen van HTC zelf.

en om nou 3 telefoons door elkaar te gaan bespreken is nogal overkill..

Liever niet als je het mij vraagt
pi_70673909
Android is het besturingssysteem voor verschillende telefoons (in de toekomst veel meer), en de Hero is gewoon een type telefoon dat Android draait. Vind het wel beter zo, per telefoon een topic. Anders kan je voor Windows Mobile ook wel 12 topics samenvoegen Aan de andere kant brengt het wel een beetje leven en discussie in de brouwerij, dus voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
pi_70674088
Ik denk dat ik de hero maar bij 2call ga bestellen, daar is hij het goedkoopst. En dan een abo bij vodafone.
Cool story, Hansel.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:42:28 #56
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70681606
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag .

Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_70681967
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag .

Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg .

Helaas, je bent nog niet verlengbaar

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.

Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.

We zien je graag tegen die tijd hier terug!

maandag 6 juli 2009 @ 13:26:48 #58
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70698120
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:

[..]

Helaas, je bent nog niet verlengbaar

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.

Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.

We zien je graag tegen die tijd hier terug!

Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen .

Vanaf 13 juli leverbaar bij Hi, hopelijk heb ik hem dan snel in huis. Heel benieuwd naar Android want daar heb ik nog nooit mee gewerkt.

Ik zie trouwens bij weinig webshops dat ze ook de gekleurde varianten verkopen. Via Hi kon alleen de bruine...
pi_70699240
Tot nu toe zijn er ook alleen een witte en een bruine. En T-Mobile heeft ook nog een grijs-achtig model.
pi_70699338
Waarschijnlijk zullen de andere kleuren pas later gelaunched worden, net als de nintendo DS
pi_70699384
pi_70699879
Ik vind de bruine sowieso het mooiste.
Cool story, Hansel.
pi_70699921
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
pi_70699953
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
wat is er mis met wit dan?
Ik denk dat ik toch voor de witte ga

die heeft als enige van alle kleuren een extra laag op de achterkant tegen krassen etc.
pi_70700482
Ja, omdat op de witte de krassen het beste zichtbaar zijn.
pi_70700641
Godver, ik vind steeds betere aanbiedingen voor deze telefoon . Nu ga ik toch maar voor hi denk ik.
Cool story, Hansel.
pi_70703154
Hmmm de witte heeft ook wel wat... moeilijk. Mag toch pas in nov. kiezen hehe.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:08:32 #68
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70709073
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is .

Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
pi_70709135
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is .

Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?
En ik denk dat je daar opzich wel gelijk in hebt
pi_70711297
Ik krijg net een e-mail dat mijn bestelling is vertraagd van 10 juli naar 17 juli Ik heb gelijk de bestelling geannuleerd en ga hem nu ergens anders kopen waar hij goedkoper is.

Eerst reclame maken dat je hem 10 juli in huis hebt om klanten te trekken, en vervolgens een e-mailtje rondsturen dat het toch een week langer duurt. Nou dan hoeft het niet meer voor mij en haal ik hem wel ergens waar hij ook nog goedkoper is.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:15:17 #71
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70711539
Hmm lekker gaar, had je hem bij 2call besteld? Ik weet dat hij bij Hi vanaf 13 juli leverbaar is
pi_70711687
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.

Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
pi_70712136
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.

Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ik .

Verder levert hi vanaf de 13e .

[ Bericht 6% gewijzigd door wikwakka2 op 06-07-2009 19:55:23 ]
Cool story, Hansel.
pi_70713040
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen .
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hard

Van: JE TELEFOON WERKT TOCH! WAAROM WIL JE ER 2! bla bla bla
pi_70715445
Ik heb hem nu besteld bij Algebeld.nl. Is ook nog eens 30 euro goedkoper en ik kan gelijk nummerbehoud aanvragen van mijn pre-paid kaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')