Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heel vreemd maar toen ik vandaag in ging loggen bij Hi kon ik de telefoon met contractverlening wel gratis bestellen bij Hi. Heb ik dus ook gedaan icm een abo Hi 25 en het eerste jaar internet voor 1 euro, deze aanbieding geldt tot vandaag. Ben dan ook benieuwd of je bij verlenging de toestelprijs ook weer moet betalen vanaf morgen. Vind het wel vaag.
Iig, vanaf 13 juli wordt ie geleverd dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Helaas, je bent nog niet verlengbaar
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen, misschien omdat je huidige contract nog loopt.
Wil je weten wanneer je abonnement verlengd kan worden, kijk dan op je contract. Je bent vier maanden voor het einde van je contract verlengbaar.
We zien je graag tegen die tijd hier terug!
wat is er mis met wit dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker isquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef ufopiloot het volgende:
Bruin ga ik ook voor. Ik heb pas geleden een witte mini laptop gekocht. Op de plaatjes ziet het witte er altijd wel mooi uit, maar toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik gelijk spijt dat ik de zwarte versie niet had genomen.
Google maps werkt er al mee, wat nog meer dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn DS en laptop zijn ook wit en vooral mijn laptopbehuizing (waar ik met mijn handen rust) wordt behoorlijk ranzig. Ik denk dat de bruine wat stijlvoller en zakelijker is.
Zijn er al leuke apps voor dat kompas beschikbaar?
Ik had 2call ge-emaild, en die wisten geen exacte leverdatum dus dan heb je hem waarschijnlijk ook niet voor eind juli, begin augustus. Hij is daar wel érg goedkoop, Vodafone en hi stunten allebei met de prijzen denk ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, ik had hem besteld bij de PDAshop.nl/smartphoneshop.nl. Daar was hij wel duurder maar dan zou ik hem 10 juli in huis hebben. Niet dus.
Ik denk dat ik dan maar voor 2call ga. Alhoewel er daar ook geen exacte levertijden bij staan. Of weet iemand nog een goede winkel?
Een 2e abbo is heel aantrekkelijk, maar dan flippen mn ouders hem zo hardquote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ahw dat is jammer! Dan zijn er 2 opties : wachten of een tweede abo nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |