Trouwquote:Amsterdam – - Duitsland heeft een miljoen moslims meer dan tot nu toe werd gedacht. Volgens de gisteren verschenen studie ’Islamitisch leven in Duitsland’ van het Federale bureau voor migratie en vluchtelingen telt het land geen 3,4 miljoen moslims, maar 4,3 miljoen.
Op grond van deze nieuwe cijfers is vijf procent van de 82 miljoen Duitsers moslim. Van hen heeft de helft de Duitse nationaliteit. Ze blijken doorgaans beter geïntegreerd dan gedacht, aldus de opstellers van het rapport.
Ze leiden dat af uit de mate waarin moslims deelnemen aan activiteiten en verenigingen die voorheen autochtoon Duits waren.
Vrijwel alle moslims (98 procent) wonen in voormalig West-Duitsland. Een derde beschouwt zichzelf als ’zeer godsdienstig’, maar zeven procent gaat geregeld naar de moskee.
Oktoberfest?quote:Ze leiden dat af uit de mate waarin moslims deelnemen aan activiteiten en verenigingen die voorheen autochtoon Duits waren.
De PVV is een mannelijk persoon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Trouw
Laat dit maar niet aan PVV zien, anders gaat zijn bloeddruk omhoog
Nee want zij zijn geintegreerd. Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Trouw
In Meki's ogen welquote:
quote:maar zeven procent gaat geregeld naar de moskee.
Door bijtelling van de iillegalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef DirkZz het volgende:
1 miljoen moslims rijker, ze waren er al die tijd toch al?
Ze zijn daar nu alleen pas achter, slechte zaak.
De Islamisering is niet meer te stoppen, het is geen vijf voor twaalf, maar vijf overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Trouw
Idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Bommenlegger het volgende:
En wat wil je verder met dit topic slappy?
Nou, ik heb onderhands ook wel aardig wat Turkenmoppen gehoord over Duitsers. Met name in grote steden is er ook genoeg problematiek in de verpauperde wijken. Toen vorig jaar in München een bejaarde werd dood geslagen door een Turk (en een Griek dacht ik?) was Bild Zeitung ook snel met U-Bahn-schläger, en liepen enkele gemoederen ook hoog op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Oksel het volgende:
Het grote verschil is dat het Turken zijn. Turken zijn prima, ook in Nederland. Wij hebben last van Marokkanen, die heb je (volgens mij, hoor er hier NOOIT iets over, en ik woon in Duitsland) in Duitsland een stuk minder.
Eens. Turken beginnen ook veel meer winkeltjes einz en dergelijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Oksel het volgende:
Het grote verschil is dat het Turken zijn. Turken zijn prima, ook in Nederland. Wij hebben last van Marokkanen, die heb je (volgens mij, hoor er hier NOOIT iets over, en ik woon in Duitsland) in Duitsland een stuk minder.
Als objectieve Moslim kan ik idd verklaren dat Turken zich over het algemeen beter gedragen dan Marokkanen. Maar elk voordeel heeft zijn nadeel. Turkse kinderen zijn vaak door de ouders helemaal vetgemest. Dat zie je bij Marokkanen minder. Marokkanen zijn gemiddeld genomen ook slimmer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Eens, Turken zijn veel beter dan Marokkanen. Marokkanen![]()
![]()
Maak jezelf vooral onsterfelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef Apogist het volgende:
eerst dacht men dat moslims zeer slecht geintergreerd waren, nu blijkt dus dat ze slechts slecht geintergreerd zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |