Niet alle Turken zijn gelijk hè.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, ik heb onderhands ook wel aardig wat Turkenmoppen gehoord over Duitsers. Met name in grote steden is er ook genoeg problematiek in de verpauperde wijken. Toen vorig jaar in München een bejaarde werd dood geslagen door een Turk (en een Griek dacht ik?) was Bild Zeitung ook snel met U-Bahn-schläger, en liepen enkele gemoederen ook hoog op.
Niet om afbreuk te doen aan mijn Turkse vrinden, maar http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=91856quote:Op zondag 28 juni 2009 17:15 schreef geenfiets het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.
en daarnaast zijn turken vaak beter gemanierd en spreken de nederlandse taal beter
Amen, het zijn juist de enorme verschillen in die landen zelf dat het herkennen zo moeilijk maakt! Zelfs voor een Marokkaanse of Turkse "autochtoon".quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probleem is dat Turken en Marokkanen ook onderling heel erg verschillen. Sommigen noemen Turkije het genetische knooppunt van Europa en Azie.
Maar over het algemeen: Marokkanen kroeshaar, Turken recht haar. En de neus is vaak (niet altijd) typerend). Verder is er een bepaald verschil in het gezicht wat ik niet echt kan beschrijven, maar het is iets waar ik Marokkanen in herken.
(en Marokkanen die dat type gezicht niet hebben verwar ik met Turken)
Ohja, Turken hebben volgens mij meer variatie qua oogkleur, dus niet altijd bruin/zwart. Zijn er Turken met blauwe ogen?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probleem is dat Turken en Marokkanen ook onderling heel erg verschillen. Sommigen noemen Turkije het genetische knooppunt van Europa en Azie.
Maar over het algemeen: Marokkanen kroeshaar, Turken recht haar. En de neus is vaak (niet altijd) typerend). Verder is er een bepaald verschil in het gezicht wat ik niet echt kan beschrijven, maar het is iets waar ik Marokkanen in herken.
(en Marokkanen die dat type gezicht niet hebben verwar ik met Turken)
Bij Chinezen schijnt de sociale controle ook enorm te zijn. Kennelijk heeft het wel een positieve invloed in ieder geval.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:21 schreef IHVK het volgende:
Bij Turken is de sociale controle veel groter.
Daarom hebben Marokkanen juist veel meer uitschieters (zowel naar boven als naar beneden)
Zeker te weten.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ohja, Turken hebben volgens mij meer variatie qua oogkleur, dus niet altijd bruin/zwart. Zijn er Turken met blauwe ogen?
Genoeg.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ohja, Turken hebben volgens mij meer variatie qua oogkleur, dus niet altijd bruin/zwart. Zijn er Turken met blauwe ogen?
Ik heb in totaal 3 neefjes met blond haar en blauwe ogen, dus het komt voor.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die moet ik nog tegenkomen dan. En Marokkanen?
Ik heb een nichtje in Turkije die niet te onderscheiden is van een Nederlander. Heel licht blond haar en knalblauwe ogen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die moet ik nog tegenkomen dan. En Marokkanen?
Apart, maar wist je dat er ook Marokkanen zijn met spleetogenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef IHVK het volgende:
Maar je hebt ook Turken die spleetogen hebben, of die heel erg op Grieken lijken. Of op Arabieren, Perzen etc.
Bij die eerste komt dat gewoon door zijn uitgezakte huid en rimpelsquote:Op zondag 28 juni 2009 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apart, maar wist je dat er ook Marokkanen zijn met spleetogen
http://img39.imageshack.us/img39/3133/67426.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/4036/108061071321773ef337us3.jpg
Hihi, geeft niet, van die aziatische Marokkanen wist ik ook niet dat ze bestonden. Ze schijnen in een gebied in het oosten van Marokko te zitten. Hier nog een voorbeeldquote:Op zondag 28 juni 2009 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij die eerste komt dat gewoon door zijn uitgezakte huid en rimpels.
Verder voel ik mij onwetend, en heb ik een verkeerd beeld van de wereld.
Da's wel apart ja, ze ziet er een beetje uit als iemand van zo'n bedouïne-achtig volk.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hihi, geeft niet, van die aziatische Marokkanen wist ik ook niet dat ze bestonden. Ze schijnen in een gebied in het oosten van Marokko te zitten. Hier nog een voorbeeld
http://img194.imageshack.(...)048702ea139f9ko5.jpg
Dat vlaggetje is wel duidelijkquote:
Hindu = Mensen die het Hindu geloof aanhangenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Owja, hindoestanen zijn geen moslims hey. Dat zijn hindu's.
Oh ja, die is er ook nogquote:
In de ogen van de notaris ook. De enige bestuurder is Wilders. Verder heeft niemand er wat te zeggen. Of dacht je van wel?quote:
LOLZquote:Op zondag 28 juni 2009 16:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat (EK 2008) was mooi, maar het begon al bij het WK 2006.
Dat was echt mooi prachtig. In de eerste plaats omdat de Duitsers voor het eerst sinds de oorlog weer trots op hun land durfden te zijn en massaal de Duitse vlag uit het raam hingen. Maar wat ook heel mooi was, waren de Turken die in hun auto toeterend door de straten reden - allemaal met een Turks én een Duits vlaggetje op de motorkap. Het hele land haalde toen opgelucht adem:
"De integratie is gelukt!"
Zeker heel zeldzaam verschijning rood harige in Marokko.Rood harigequote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, die is er ook nog. Maar ik zat een beetje te googelen en daar kwam volgens mij een roodharige Marokkaanse prinses voorbij. Lalla Salma:
[ afbeelding ]
Hier staan wel interessante plaatjes, als je dat gebekvecht negeert.
EDIT: oh, het is dezelfde vrouw volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |