Ik ken die artiesten eigenlijk niet, maar op m'n werk stond wel eens Slam FM op en dan kwam dat soort bagger voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef IJsblock het volgende:
[..]
We noemen geen namen, maarre...... Scooter?????![]()
Dit is wel heel slecht.quote:
Echt om te janken natuurlijk. Dat kleine kind dat in het begin wegrent maakt het wel af hoor.quote:
Hoe oud schat je die knulletjes (of beter gezegd: knuppeltjes)?quote:
quote:
Ik schat een jaar of 14/15? Nou ik heb wel wat beter performances gezien van jonge gasten, en de drummer is hier helemaal een lachertje.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe oud schat je die knulletjes (of beter gezegd: knuppeltjes)?
Leuk geprobeerd, maar als je weet dat je het nog niet 100% kan... Doe het dan ook niet.
Ik vind um best goed eigenlijkquote:
Ik ben een goede drummert, alleen als je het niet kan hou het dan lekker op je kamer.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:43 schreef Cmonv het volgende:
Beter in een coverband zitten dan in helemaal geen band. Is toch leuk om te doen en daar gaat het om.
Mensen die hier mensen uit zitten te lachen terwijl ze zelfs niets met muziek doen behalve luisteren zijn trouwens best wel erg triest.
Als je drummert bent, dan ben je mijn vriend, maar ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben een goede drummert, alleen als je het niet kan hou het dan lekker op je kamer.
Dan zou ik zeggen, oefen meer en meer tot dat je niet meer kan voordat je voor publiek of wat dan gaat spelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Als je drummert bent, dan ben je mijn vriend, maar ik ben het niet met je eens.
Bij muziek maken hoort toch samen spelen? En als je nog slecht bent, ja dan klinkt het misschien kut, maar ik heb wel er wel respect voor. Waarschijnlijk spelen sommige bands in dit topic hun instrument nog maar een paar maanden.
Hey jij komt uit Purmerend.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Moet je maar eens op youtube zoeken naar 'Queen Mania'.
Die gasten waren een van de hoofdacts afgelopen vrijdag bij de lokale 'feestweek'.
God tering, wat waren die zanger en gitarist gay
Ach is meestal toch voor ouders en vriendenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, oefen meer en meer tot dat je niet meer kan voordat je voor publiek of wat dan gaat spelen.
Ik zou me doodschamen als m'n zoon dat deed.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:03 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Ach is meestal toch voor ouders en vrienden
Ik moest hier meteen aan denken. Echt kansloos. Daarom bijzonder vermakelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |