Ik versta alleen 'One second'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Oksel het volgende:
T'is ook geen hoax.
Bekijk deze YouTube-video
En ja, ik spreek engels met mijn vriendin.
quote:
Wat wordt er dan allemaal gezegd?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Da's ook mijn antwoord aan mijn vriendin..
tsja, die zuidslavische wijven kunnen er op jonge leeftijd nogal oud uitzien.quote:
Hoe fucking moeilijk is het? Jezus Christus. Gefeliciteerd. Eikel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Hoezo slotje, ben je ineens bang dat de HOAX boven water komt en dat je finaal wordt afgezeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef Oksel het volgende:
Okay, slotje, we gaan offtopic.
Jammer, 2e leuke topic in no-time wat verneukt wordt door kneuzen.
En jij ook. Wat maakt het FUCKING uit waar die toko zit? Rukker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:47 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]Ik heb je hier zien zeggen dat je om de hoek van die tent woont, en dat je in Duitsland woont. En dat die tent in Luxemburg zit. Volgens mij ben ik de eerste die hier iets vindt wat niet klopt.
door een paar kneuzen je topic laten verneuken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef Oksel het volgende:
Okay, slotje, we gaan offtopic.
Jammer, 2e leuke topic in no-time wat verneukt wordt door kneuzen.
Volgende keer beter nadenken als je liegtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoe fucking moeilijk is het? Jezus Christus. Gefeliciteerd. Eikel.
Laatste post van mij in dit topic, dat het maar lekker dood moge bloeden.
Aju.
Nee,ik ben het zat dat ondanks 1000 bewijzen mensen ALS JIJ "HOAX" gaan roepen, en gaan zitten graven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoezo slotje, ben je ineens bang dat de HOAX boven water komt en dat je finaal wordt afgezeken?
Omdat je zegt dat het om de hoek zit, misschien? En jij woont in Duitsland? Je wordt nu boos dus volgens mij ben ik iets op het spoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
En jij ook. Wat maakt het FUCKING uit waar die toko zit? Rukker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |