quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:05 schreef denkjedat het volgende:
sepo
Je zou KLB ook definitief kunnen wegtiefen uit je AT, net als ONZ. Velen gingen je voor. Alsof er ooit iets zinnigs uit voort is gekomen sinds 2004, op wat Intx. topics na.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, nou is het mooi geweest, er gaat een KLB-filter op mijn AT totdat die Jacksone hype over is
Goed idee! Thx.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zou KLB ook definitief kunnen wegtiefen uit je AT, net als ONZ. Velen gingen je voor. Alsof er ooit iets zinnigs uit voort is gekomen sinds 2004, op wat Intx. topics na.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze gaan er vanuit dat Michael het zelf leest natuurlijk, van daar het engels
Misschien kon z'n T9 geen Michael aan...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag dat iemand in die smsbox 'Maikel' typte.
Dat vond ik toch wel erg.
Muziek is muziek, anders luisterde ik allang geen Metal meer als ik al die lelijkerds zie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik prefereer pedobear. Die komt er tenminste voor uit.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Muziek is muziek, anders luisterde ik allang geen Metal meer als ik al die lelijkerds zie.
Je vergeet Zanger Bobquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
Michael Jackson heeft een hele hoop betekend voor muziek. Ja, ook voor jouw trance en bliep bliep herrie.
Hij staat op grote hoogte. Samen met Elvis, Beatles, Rush, Jimi Hendrix, Rolling Stones en nog een aantal die ik nu niet noem en nee, daar hoort gabber piet niet bij!!!
Gabber Piet heeft juist het tegenovergestelde bereikt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
Michael Jackson heeft een hele hoop betekend voor muziek. Ja, ook voor jouw trance en bliep bliep herrie.
Hij staat op grote hoogte. Samen met Elvis, Beatles, Rush, Jimi Hendrix, Rolling Stones en nog een aantal die ik nu niet noem en nee, daar hoort gabber piet niet bij!!!
Daarom heeft hij niets bereikt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gabber Piet heeft juist het tegenovergestelde bereikt.Niemand nam hardcore nog serieus.
Ik ben het gewoon met je eens hoor. Ik versterkte je verhaal alleen maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daarom heeft hij niets bereikt.
Hij hoort niet in het rijtje thuis!! Hoe graag jij het ook zou willen, domme skinhead.
liberian girl?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:06 schreef J.Herrer het volgende:
Weet iemand toevallig trouwens hoe dat nummer heet waar Michael achter die camera staat op het einde en waar o.a. die ouwe neger uit Lethal weapon en Saw in meespeelde?
no shitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef TLC het volgende:
MJ had als kind al meer verdiend dan menig Fok!ker ooit in zijn / haar leven bij elkaar kan krijgen.
Aha, weer zo iemand die zeker weet dat iemand ergens schuldig aan is terwijl hij er voor vrijgesproken is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik prefereer pedobear. Die komt er tenminste voor uit.
Aha, weer zo iemand die zeker weet dat iemand serieus is terwijl hij een grap maakte.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Aha, weer zo iemand die zeker weet dat iemand ergens schuldig aan is terwijl hij er voor vrijgesproken is.
Beter kon ik het niet verwoorden.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef TLC het volgende:
MJ had als kind al meer verdiend dan menig Fok!ker ooit in zijn / haar leven bij elkaar kan krijgen.
ik hou ook van hem voor altijdquote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef Black-Death het volgende:
Ik las tussen die smsjes de woorden "michael i koud u forever".. Lang leve het niet kunnen gebruiken van T9 op een mobiele telefoon
rot eens op met dezelfde plaatjes in meerdere topics posten. Pauperquote:Op zondag 28 juni 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik hou ook van hem voor altijd
met zn mooie hoofd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Post er eens 1 van jezelf, kan ik ook eens lachenquote:Op zondag 28 juni 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik hou ook van hem voor altijd
met zn mooie hoofd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |