Een lekker kipje of varkentje uit de bio-industrie?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Re het volgende:
ik ga zo BBQen, iemand nog tips?
Dat is een goede tip! http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1quote:
nodig mij uitquote:
Ja, doe het in een zeecontainer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Re het volgende:
Met ctrl-shift-T kun je een per ongeluk gesloten tab in Firefox weer terugkrijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef Re het volgende:
dan neem ik ook geen kratje bier meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef Re het volgende:
paraplu dus
en helaas is het een besloten BBQ, lekker met de familie
De katholiekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:38 schreef teknomist het volgende:
Jezus, 100 doden... is dat de prijs? Jij gelooft zeker ook dat orkaan Katrina de straf voor homoseksualiteit o.i.d. is?
En de Spaanse griep, waar was dat de straf voor dan?
Ja, of dat ze eerst eens stoppen met al dat vee stapelen, want dat is ook niet fijn voor de dieren die dan toevallig onderop liggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef boyv het volgende:
wordt tijd dat ze stoppen met vaccineren en veestapels zelf weerstand laten opbouwen
de oorlogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:38 schreef teknomist het volgende:
Jezus, 100 doden... is dat de prijs? Jij gelooft zeker ook dat orkaan Katrina de straf voor homoseksualiteit o.i.d. is?
En de Spaanse griep, waar was dat de straf voor dan?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:13 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ja, of dat ze eerst eens stoppen met al dat vee stapelen, want dat is ook niet fijn voor de dieren die dan toevallig onderop liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |