Bedankt voor het aanvullen van mijn post, originaliteit -1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Famke Janssen
Kristen Kreuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
Esmee Denters
[ afbeelding ]
Belgie. Tony Parker is geboren in Brugge.quote:
Alle?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:03 schreef MASD het volgende:
Alle Amerikanen hebben wel ergens Nederlandse roots.
Wat vroeger van Nederland was. Voor de helft. Zo ongeveer.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Belgie. Tony Parker is geboren in Brugge.
[..]
Alle?
Die lijst klopt maar weinig, er zijn er veel meer. Ook Canadees trouwens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:21 schreef 0100 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dutch_Americans
Met dit lijstje is het een beetje een nutteloos topic.
De goede oude tijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat vroeger van Nederland was. Voor de helft. Zo ongeveer.
Volgens Wikipedia is hij geboren in Breda, dus een reserve-belg.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Belgie. Tony Parker is geboren in Brugge.
[..]
Alle?
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is hij geboren in Breda, dus een reserve-belg.
Ik dacht aan:quote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh wacht, haal ik hem even door de war met Colonel Parker
Op zich een prestatie want hij bakt er al tijden niks van.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:14 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
al jaren de best verdienende nederlandse sporter !
Ijzendoorn is toch een top ijshockeyr ?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Op zich een prestatie want hij bakt er al tijden niks van.
Speelt nu voor de Texas Rangers trouwens.
Zijn moeder is Nederlandse. Van Wiki:quote:
quote:Parker groeide op in Frankrijk, hoewel hij in Brugge geboren is. Zijn vader, Tony Parker Senior, was een Afrikaans-Amerikaans basketbalspeler en zijn moeder, Pamela Firestone, was een Nederlands model. Hij heeft ook twee jongere broers, T.J. en Piere, die ook basketbal spelen. Parker's Nederlandse moeder Pamela kwam uit een sportieve familie. Haar moeder was de Nederlands tenniskampioen Jetty Wienese en haar broer Jan Wienese won Olympisch Goud in de skiff (Roeien, Mexico 1968).
Christina Applegate.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Omnifacer het volgende:
Misschien ook leuk om erbij te zetten wat de link met Nederland is
.quote:Drove through dutch countryside today. So beautiful. Then there was a burger king..then beautiful again.
Ik had eerst de foto gezien, had de tekst gelezen, toen zag ik haar naam ... en las nipplegate.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Christina Applegate.
Ze heeft een Nederlandse achtergrond,en haar huidige vriend is een Nederlander.
[ afbeelding ]
# Morning from Holland! Have a full day of adventures.Going to hang out on a farm and drink strong coffee.Keep pushing friends. xo ca1:58 AM May 27th from web
#
@ana__carolina__ you did good girl. Thanks for starting the thing. It is fun to see what happens3:48 PM May 26th from web in reply to ana__carolina__
#
Got caught in a thunder storm on a bicycle in the middle of Holland countryside.It was fantastic!The wind gave me a good workout7:51 AM May 26th from web
#
Good morning from Holland.Good job,all.Today I am going to ride a bike through the country and smile a ton. xo ca1:04 AM May 26th from web
#
But I have to say, I have never felt so supported.I'm moved by all of you.Had no idea that you all were out there! xo ca8:32 AM May 25th from web
#
Having coffee with M and his dad in a lovely backyard in Holland. Simplicity is keyhttp://bit.ly/PwUTa12:15 AM May 25th from web
#
Having coffee with M and his dad in a lovely backyard in Holland. Simplicity is key. It's Monday and I don't think we made the goal.boo xoca12:08 AM May 25th from web
#
Drove through dutch countryside today. So beautiful. Then there was a burger king..then beautiful again. Goodnight America. Goodnight mo ...1:24 PM May 24th from web
#
Leaving Amsterdam tonight. What a wonderful trip with wonderful people. Although far too short! Continue on friends! Xo ca8:07 AM May 24th from web
Goodnight my darlings.Off to another country tomorrow.Sad to leave Holland and friends.What a wonderful time.Keep it up. xoca3:01 PM May 27th from web
Had ik ook gehoord ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
De barman uit friends Gunther toch ook? Hij spreekt iig wat nederlands[ afbeelding ]
Ik heb een keer op tv gezien dat men dat vertelde. Ook dat hij weinig tekst heeft in de serie. Zelf heb ik het niet echt gehoord.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
In ieder geval het woord "Ezel" ( Was in een aflevering van friends)
Alstu!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb een keer op tv gezien dat men dat vertelde. Ook dat hij weinig tekst heeft in de serie. Zelf heb ik het niet echt gehoord.
Geweldig. thanx.quote:
Heeft dit lekkertje ook Nederlandse roots?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat snappen mensen niet aan 'Nederlandse roots'? Iemand met Nederlandse roots heeft Nederlandse voorouders, niet een Nederlands vriendje / vriendinnetje.
Kan bijv nergens vinden dat die Prison Break-gast Dutch roots heeft.
quote:Miller heeft een vader van Afro-Amerikaanse, Jamaicaanse, Somalische, Engelse, Cherokee en Duitse afkomst. Zijn moeder is van Russische, Franse, Nederlandse, Syrische/Aramese en Libanese afkomst.
Wat snappen mensen niet aan het woordje EN in de onderstaande zin ?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat snappen mensen niet aan 'Nederlandse roots'? Iemand met Nederlandse roots heeft Nederlandse voorouders, niet een Nederlands vriendje / vriendinnetje.
quote:Ze heeft een Nederlandse achtergrond,en haar huidige vriend is een Nederlander.
Ze heeft sowieso dan weldegelijk de root van een Nederlander in zich. Whahahaha....quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Kan bijv nergens vinden dat die Prison Break-gast Dutch roots heeft.
Gewoon niet goed gelezen, kan beuren.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wat snappen mensen niet aan het woordje EN in de onderstaande zin ?
[..]
Oostwoud ?quote:
Oosthout lijkt mij eerder ?quote:
Net als Brooklyn naar Hans van Breukelen is vernoemd.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Oosthout lijkt mij eerder ?
Afgeleid van Oosterhout dan ?
Misschien dat Eastwood gewoon een Engelse naam is.quote:His mother, Margaret Ruth Runner, was of Dutch and Irish descent.
allemaal al genoemd.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:34 schreef Shitney het volgende:
Tiger Woods
De Van Halen broers
Kristen Kreuk
En als je wat noemt, zet dan niet alleen klakkeloos de naam neer. Zo irritant.quote:
quote:Her great-grandfather, Juho Hyytiäinen, was Finnish, a native of Saarijärvi, and left Finland in 1908 changing his name to Anderson when he arrived as an immigrant. Anderson has Dutch ancestry on her mother's side.
Ergens las in German ipv Dutch.quote:
Reiko Aylesworth (Van 24-serie)quote:Kimberly Noel Kardashian (Los Angeles, 21 oktober 1980) is een Amerikaanse styliste, actrice, model en televisiebekendheid van Armeense, Schotse en Nederlandse afkomst.
quote:Reiko Aylesworth (Chicago, 9 december 1972) is een Amerikaans actrice die vooral bekend is geworden door haar personage Michelle Dessler in de televisieserie 24. Haar voorouders komen uit Nederland, Wales en Japan.
quote:Taylor Daniel Lautner (born February 11, 1992) is an American actor and martial artist who is perhaps best known for his 2005 family film performances in The Adventures of Sharkboy and Lavagirl in 3-D and Cheaper by the Dozen 2 with Steve Martin or as Jacob Black in the 2008 film Twilight. Taylor was born in Grand Rapids, Michigan, the son of Deborah and Daniel Lautner. He is of French, Dutch, German, and Native American (specifically Ottawa and Potawatomi) ancestry.
Laat Josh maar hier gaan wonenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef 0100 het volgende:
Josh Holloway.
[ afbeelding ]
[..]
Bron.
Jack Nicholson.
[ afbeelding ]
[..]
Bron.
die woont toch al hier ? maar dan heet hij Arie Boomsmaquote:
quote:Moore is de zoon van een blanke moeder van Nederlandse afkomst en een Afro-Amerikaanse vader. Als kind woonde hij met zijn broer Romeo en zijn moeder in Nederland. De eerste taal die hij sprak was Nederlands. Na zijn vijfde leerde Moore Engels spreken. Zijn moeder werkte een aantal jaren in Bahrein als wiskundelerares. Daarna verhuisde het gezin naar Boston en eind jaren '70 naar Ohio, waar zijn moeder in een kliniek werkte. Weer later verhuisden ze naar Palo Alto.
quote:
quote:
quote:
Heb 't altijd gedacht door d'r achternaam! Nu dus bevestigd.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Laura Vandervoort
Canadese actrice, speelt Kara in Smallville.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:11 schreef Malahide het volgende:
Cobie Smulders van How I Met Your Mother
[ afbeelding ]
Ze heeft best wel een Nerlandse kop ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:11 schreef Malahide het volgende:
Cobie Smulders van How I Met Your Mother
[ afbeelding ]
pic erbij, had toen geen tijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:45 schreef aychelle het volgende:
ildi silva ... is keniaans, cameroons en nederlands. Maar braziaanse bij nationaliteit ..
Nooit geweten inderdaadquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:58 schreef spapaars het volgende:
Drove through dutch countryside today. So beautiful. Then there was a burger king..then beautiful again. Goodnight America. Goodnight mo ...1:24 PM May 24th from web
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |