Zegt vriendlief ook altijd, maar dat is ook weer zo'n troep om op te ruimen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
stop de stekker van een fohn in de stopcontact en flikker de fohn in het bad en je probeel is opgelost
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je kan maar een kraan paar keer aanzetten? Woon je toevallig in een flatje in een achterbuurtje?
Dat ik de eerste was met deze reactiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Pics van zusje en pics van jou en vriendin in badkamer.
Neuh, raar bad. Als het water op een bepaalde hoogte komt wordt het weggeslurpt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef MouzurX het volgende:
De kraan niet uitdoen??
Ik neem aan dat nadat je het bad vol hebt laten lopen je er geen water meer bij doet?
Of doet zij het putje half open en de kraan aan ofzo?
Oh zo, haha ik dacht al.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Als zij warm water gebruikt is het in de douche een zielig zacht klein straaltje. En er kan ook niet afgewassen worden als ze in bad zit, warme water in de badkamer heeft voorrang oid
.
HAHAH TS HEEFT GEENEENS EEN AFWASMACHINE!
Dat kan mijn camera niet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
NOU GODVERDOMME SCHIET OP MET DE NAAKTPICS VAN JE ZUSJE
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
zodat vriendin en ik wel even badkamer in kunnen
Als je dat regelmatig 4 uur doet heb je zeker ook wel een water en gasrekening waar je u tegen zegt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neuh, raar bad. Als het water op een bepaalde hoogte komt wordt het weggeslurpt.
Maar goed, nu even snel naar de badkamer voor ze weer in bad gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |