Nee, jij zit zeker voor je tuin buiten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:25 schreef TheKC het volgende:
Had je SBS6 er ook bij aan staan?
Donkere kleding moet je dragen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zit je zo lekker buiten, biertje in de hand, peukje erbij (Ja moet ook gebeuren tusen het Fok!en door.![]()
Whahahahihi.
Nouja dan heb je van zulks lichte kleren aan komen er alle kleine kutbeestjes af en ook op mijn lichte kleding, van die kleine kankervliegjes bijvoorbeeld, wil je ze wegvegen en ja hoor weer een zwarte vlek erin. Kankerbeesten rot is op.
Klacht: Zwarte vlekken op mijn polo en zulks.
Meevaller: Weekend.
Dat is echt schijtirritant inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:28 schreef Repeat het volgende:
Je kunt niet eens meer normaal fietsen zonder in elke lichaamsopening van die schijtvliegjes te krijgen
Duurde nog lang voordat kanker verscheen... Voor jouw doen dan...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zit je zo lekker buiten, biertje in de hand, peukje erbij (Ja moet ook gebeuren tusen het Fok!en door.![]()
Whahahahihi.
Nouja dan heb je van zulks lichte kleren aan komen er alle kleine kutbeestjes af en ook op mijn lichte kleding, van die kleine kankervliegjes
Ik blaas rook uit op je kankerkop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:31 schreef Fries het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat kanker verscheen... Voor jouw doen dan...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die nerds die het er niet mee eens zijn.Dat kan gewoon niet.
[..]
Ik blaas rook uit op je kankerkop.
Leer eens de waarheid kennen voordat je gal verspreid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef juliana het volgende:
Roken is voor lelijke stinkende paupers
Je had eerst de Tokkies met Ratelband (Volgens mijn)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:41 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
TS zit in de tuin!
Owja kankervliegjes
Klopt, maar die was dan weer te erg!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je had eerst de Tokkies met Ratelband (Volgens mijn)
Jaja, ik zag het wel hoor.
Geeft niet, ik ken Ratelband trouwens persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:46 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt, maar die was dan weer te erg!
The screen yielded 15 cancer fly lines so far, each line showing different kind of tumors:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef DemonRage het volgende:
Wanneer is het kankervliegje ontdekt eigenlijk?
Dus naast de beruchte malariamug heb je nu ook het gevreesde kankervliegje.
haha echt eh, ik had net hetzelfde voor enkele dagen geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:28 schreef Repeat het volgende:
Je kunt niet eens meer normaal fietsen zonder in elke lichaamsopening van die schijtvliegjes te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |