Daar was ik gister, maar die gaven die code eig. alleen, en meer niet. Welke winkel zou ik kunnen proberen voor een nieuwe bat. in me sleutel?quote:
Ik wel eens in dezelfde auto gereden. Volgens mij zit er een klein kruiskopschroefje in de sleutel. Je zou hem dus zelf moeten kunnen openmaken, mits je een geschikte kruiskopschroevendraaier hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef Poepsjaars het volgende:
[..]
Daar was ik gister, maar die gaven die code eig. alleen, en meer niet. Welke winkel zou ik kunnen proberen voor een nieuwe bat. in me sleutel?
Die weten waar ze aan beginnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:46 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik wel eens in dezelfde auto gereden. Volgens mij zit er een klein kruiskopschroefje in de sleutel. Je zou hem dus zelf moeten kunnen openmaken, mits je een geschikte kruiskopschroevendraaier hebt.
Een kennis van mij heeft wel eens een probleem gehad met de sleutel van zijn Saab. Dat werd gewoon afgehandeld door de Saabdealer. Beetje raar dat men dat bij Renault niet wil doen.
Die kregen we dus niet open. Op me werkende sleutel wel. Heel apart..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:46 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik wel eens in dezelfde auto gereden. Volgens mij zit er een klein kruiskopschroefje in de sleutel. Je zou hem dus zelf moeten kunnen openmaken, mits je een geschikte kruiskopschroevendraaier hebt.
Een kennis van mij heeft wel eens een probleem gehad met de sleutel van zijn Saab. Dat werd gewoon afgehandeld door de Saabdealer. Beetje raar dat men dat bij Renault niet wil doen.
Je kreeg hem niet open, omdat de schroef te vast zat? Of omdat de schroef dol was? Of is de kop vernield?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Poepsjaars het volgende:
[..]
Die kregen we dus niet open. Op me werkende sleutel wel. Heel apart..
Zou Kwikfit iets voor me kunnen doen?
Als er 2 uitkomen, kan het wel kloppen dat er 2 inzittenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:40 schreef Poepsjaars het volgende:
Ik heb de sleutel inmiddels open kunnen krijgen CR2016 staat erop. Klopt het dat er 2 van inzitten?
of als je 2 sleutels hebt...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Als er 2 uitkomen, kan het wel kloppen dat er 2 inzitten
6 euro per stuk, de tering.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Renault dealer MOET zoiets makkelijks wel voor je kunnen doen , hebben ze je niet gewoon verkeerd begrepen? Anders geloof ik je verhaal maar moeilijk.
Die batterijen kosten de hele wereld niet en idd er zitten er 2 in.
Je kan die batterijen gewoon bij een autospeciaal zaak halen of halfords.
Gr. Maarten
*let op dat je ze wel goed erin doet*
Nieuwe sleutel kost ongeveer 89 euro ex geloof ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:29 schreef Poepsjaars het volgende:
Ik heb er nu dus 2 nieuwe batterijen inzitten en het lampje gaat ook wel aan, maar hij werkt nog niet. Dus dat wordt weer naar de dealer voor een nieuw te maken sleutel. Dat was wel mogelijk software matig. Enig idee wat dat gaat kosten?
Ja, de sensor heeft het begeven denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nieuwe sleutel kost ongeveer 89 euro ex geloof ik.
Sleutel niet opnieuw in te leren?
Aangezien het lampje nog wel brandt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |