ok ok middag dan nogquote:
quote:
mooi wagentje hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede middag meneertjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval goede middag
quote:
quote:
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bentquote:
haha ohwwwquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha dat bedoel ik niet bedoel is nu goed om dat jij er weer bent
quote:
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdagquote:
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen vanaaf? tis lekker zaterdag
ohw das balen zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de bedoeling was om naar hilversumalive te gaan met een paar mensen helaas zijn er een paar geveld door de griep dus weet nog niet wat ik ga doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das balen zegdat had ik vorige week ook, had me hele week op verheugd was ze ziek
ha ha weet ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen elkaar ook toevoegen op MSN hè
Nobelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha weet ikwe houden alleen het topic draaiende
weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Oja das waar ook je had die bruiloft vind ook nooit leuk net als grote familie feesten enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo leuk om op een bruiloft te zijn, als single. Helemaal niet omdat ik daar ook nog eens met mijn ex liep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ikdurft niet op je mooie plaatjes te reageren
Ach, je wil niet weten waar ik de afgelopen 4 jaar in heb rondgereden, een Hyundai GetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me inderdaad niet fijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo leuk om op een bruiloft te zijn, als single. Helemaal niet omdat ik daar ook nog eens met mijn ex liep.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoe was dat gegaan ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Gelukkig kende niet veel mensen ons..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:25 schreef STING het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet fijn.
Natuurlijk mensen die misschien denken dat jullie weer bij elkaar zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dat is nu met recht wat je noemt een kutsituatie..
New ibiza SC inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.
Teveel lijnen, net een startrekauto.
Maar goed , je zit er vaker in dan dat je ernaar kijkt nietwaar?
Ging wel goed, alleen hij hield me de hélé avond in de gaten..quote:
jeetje dat lijkt mij helemaal niks, dat je dat kan... ik en me ex zouden elkaar afmaken denk ik.. we doen alleen normaal tegen elkaar als onze kleine erbij is eigenlijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind 'm absoluut mooier dan het vorige modelquote:
ah... in dat geval was het voor hem nog een kuttere situatiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:32 schreef Nouk84 het volgende:Het was een leuk feestje alsnog, maar duidelijk dat hij nog gevoel voor me heeft..
Ik echt 0,0.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nieuwe Ibiza? Vind het vorige model mooier. Deze hebben ze echt verneukt.
Teveel lijnen, net een startrekauto.
Maar goed , je zit er vaker in dan dat je ernaar kijkt nietwaar?
Minder is dat zeg, gelukkig dat het voor de rest wel goed ging. Was natuurlijk ook wel een maffe situatiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging wel goed, alleen hij hield me de hélé avond in de gaten..
heeft beetje weg van de kant die ford ook op is gegaan met nieuwe fiesta. Ik weet nog niet of ik het mooier vind, maar het is zowiezo mooier dan die ouwe ibiza van mij. Alhoewel ik die persoonlijjk mooier vind dan het model wat tussen die van jou en mij in zat. (ik heb een ibiza 2k aka seat poloquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:32 schreef STING het volgende:
[..]
New ibiza SC inderdaad.
Smaken verschillen
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
ah... in dat geval was het voor hem nog een kuttere situatieGevoel is lastig ding.. zou soms handig zijn als het met schakelaars kwam
Hoop gezeik vooraf, maar gelukkig weinig op het feestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:35 schreef mrbox het volgende:
Minder is dat zeg, gelukkig dat het voor de rest wel goed ging. Was natuurlijk ook wel een maffe situatie
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jeetje dat lijkt mij helemaal niks, dat je dat kan... ik en me ex zouden elkaar afmaken denk ik.. we doen alleen normaal tegen elkaar als onze kleine erbij is eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja ik zou me ex echt niet afmaken
ja daarom ben ik blij dat ik niet zn situatie heb want ik moet er niet aan denken hoor pfff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Kreeg je daar gezeik meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodig![]()
Djayzz was nog even in de buurt, dus daar heb ik nog een hele tijd mee staan kletsen buiten
[..]
Hoop gezeik vooraf, maar gelukkig weinig op het feestBehalve dan toen iemand met me wilde dansen en ik daarop in ging.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ Ang3l, en weet snuit nu wel dat ie homo is?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ja ik zou me ex echt niet afmaken
Zeker op een bruiloftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:
onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die schakelaar wil ik ook wel, al had ik die gisteren niet nodig![]()
Djayzz was nog even in de buurt, dus daar heb ik nog een hele tijd mee staan kletsen buiten
Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef Carooltje79 het volgende:onweer hier, volgens mij komt er zo een plos water uit de lucht vallen
Gewoon zo'n Heineken Honcho aan Noukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog even wegblijft, moet buiten werken vanavond
Het is echt zo vies warm hehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk ook hier! Ff een beetje de boel verkoelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon niet KF meer!
T. zegt (17:37):
*wacht
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*schiet op dan
T.. zegt (17:38):
*er zit hier een vriendin
*en die heb net op je hyves gekeken
*en die ziet je wel zitten
* Lars(F)(8) So Surreal Baby ! I'm Mr. Right, Just Not Mr. ... (** Gone: Buiten Rondje! **) zegt (17:38):
*Nee dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |