quote:Op zaterdag 11 juli 2009 06:35 schreef Darklight het volgende:
haha, toffe foto's
Is gelukkig allemaal gelukt met ophangen, en op de juiste plek
ik hoop dat ik hem wel een keertje mag lenen van Chavez en J.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
Ik hoop het, hij is helemaal schommelfreak/hangmat gek dus denkdat dat wel hoed gaat komen
![]()
En voor door de week heeft chavez (mijn oudste van 13 die autistisch is) hem al gereserveerd
Jij moet echt nog even doorkrijgen dat wij mannen zijn en niet 6 dingen tegelijk kunnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Logician het volgende:
[..]Ja erg he, hij moest precies zo en niet anders, Bertil en DrMarten werden knettergek van die iriitante vrouw op de bank die aanwijzingen lag te geven
![]()
Uit eigen vrije wil of heb je hem van de trap geschopt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef Logician het volgende:
JA zelfs Noesje is nu bijna even groot!!!
Guus is voor het eerst beneden bij ze nu!!!!!![]()
fotocamera pak en naaar beneden wil!! *lief danny aankjkt voo r trap hulp*
Maar kan ie ineens traplopen dan? Zou een goeie sprong voorwaarts zijn al hoop ik niet dat het een sprong wasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:12 schreef Logician het volgende:
UIT EIGEN WIL, maar wil jou best wel eens een keer van de trap schoppen heeooo!!!!r![]()
succes, ik heb bezoek!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:01 schreef Darklight het volgende:
leuk hoor
Ben zo ff naar ziekenhuis, maar duurt niet lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |