Idd!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:19 schreef Darklight het volgende:
haha leuk hoor, is zeker alles aan het onderzoeken nu
Net wel gegrom en geblaas bij het etensbakje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Logician het volgende:
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
Ziet er naar uit dat Pixie het allemaal wel prima vind trouwens
ps: Darklight wanneer kom jij Boris ophalen?![]()
Dat is wel een gave foto, morgen komt Boris hierquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef CrackityJones het volgende:
Hier de laatste foto voor dit moment. Stilzitten en Evie is nog niet iets wat samengaat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:45 schreef CrackityJones het volgende:
Bij m'n jongere broer op schoot![]()
[ afbeelding ]
Geweldige foto; ze lijkt wel een veldmuisjequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef CrackityJones het volgende:
Verbaasde blikken van Evie in haar nieuwe huis!
[ afbeelding ]
Edit: snel hé, die foto's![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:45 schreef CrackityJones het volgende:
Bij m'n jongere broer op schoot![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:39 schreef Logician het volgende:
Net gehoord dat de nacht van Noes geweldig is gegaan![]()
Klinkt goed, en denk ik voor Pixie ook echt heel erg leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef CrackityJones het volgende:
[..]
Mooi!De 2e nacht ging ook goed hier. Op dit moment zitten Pixie en Evie elkaar op topsnelheid achterna door het hele huis.
Het lijkt al meer op spelen dan op rivaliteit.
Haha, Evie is ook zo'n spinnerd! Soms lijkt het net een op hol geslagen dieseltrein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik heb Boris net gezienGrappig om te zien dat de andere 3 katten een beetje bang voor hem zijn
Hij is super speels en ondeugendEn hij kan enorm hard snorren!
Wat een slim idee, denk dat ze het deurtje niet kent/snaptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef CrackityJones het volgende:
[..]
Haha, Evie is ook zo'n spinnerd! Soms lijkt het net een op hol geslagen dieseltrein.![]()
Vanmiddag kwam ik er wel achter dat Evie niet in de kattenbak heeft gepoept, maar in een donker verscholen hoekje in de woonkamer (ik had de kattenbak schoongemaakt, maar het huis bleef stinkenzodoende kwam ik erachter). Ik heb daar nu een open bak neergezet, die ik geleidelijk ga verplaatsen naar de kamer waar ook Pixie z'n behoeftes doet.
Zo ligt Evie er nu bij. Het lijkt erop dat ze wat slaap aan het inhalen is die ze de afgelopen 2 dagen niet echt heeft gehad door alle nieuwe indrukken.
[ afbeelding ]
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:55 schreef Darklight het volgende:
Hier gaat alles goed, hij speelt nu buiten op het balkon met blaadjes(zit nu ook buiten
) Heeft bijna de hele middag geslapen achter een kast, en vannacht bij mij op bed naast me kussen
Andere drie katten(van mn ma, 2 zwarte, 1 rode) zijn nog beetje bang, maar gaat goed komen, ze beginnen wel aan elkaar te wennen, hebben net ook samen vis gegeten, was geen ruzie ofzoHij is nog steeds superspeels, echt schattig om te zien
edit - en Katundro is trouwens mn tweeling broer, had je al begrepen denk ik
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef CrackityJones het volgende:
Lief hé!![]()
Hier nog een schattig filmpje van Pixie die Evie aan het likken is. Op een gegeven moment past hij een behoorlijke houdgreep toe, maar dat zal wel speelsigheid zijn.![]()
Ben heel nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Darklight het volgende:
haha boris is alweer wakkerIs helemaal gek op het witte muisje dat ik kreeg bij het DA
Zit die nu mee te spelen
edit - had idd een picasa account haha:7
http://picasaweb.google.com/DemantoNaturan/ nu nog alleen foto's van de 3 andere katten
Zal vanavond of morgen foto's uploaden
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Darklight het volgende:
Paar foto's staan erop, zal er wel meer uploaden binnenkort
http://picasaweb.google.com/DemantoNaturan/Boris#
se 01 van The L wordquote:Seizoen1 van wat heb je gedownload? Kwam erachter dat ik S2 van Californication allang kenBinnenkort S3
En ff wachten op laatste seizoen Lost(nog 6mnden)
En truste!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef Darklight het volgende:
Hij klom alleen helemaal naar boven, bleef ff hangen, en ging op dezelfde manier weer naar beneden
Hij wil ook steeds meer spelen met de andere katten, maar die snappen het niet helemaal(die willen alleen maar slapen de hele dag)
Wat een práchtig diertje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |