abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:17:19 #176
3485 kavorka
lure of the animal
pi_74969062
Iemand al ergens foto's gezien?
animal magnetism sexual attractive state
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:42:55 #177
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_74972517
Wow, lekker vooraan staann beuken, echt vet!!!
pi_74973801
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:59 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Er was bij het derde nummer ofzo, wel een (hele lange, kale) kerel die tegen me aan begon te lullen, waardoor er ongeveer het onderstaande gesprek op gang kwam:

X: "Hey man, straks komt er een tovenaar uit het plafond. Bruut joh!"
ik: "ECHT?!"
X: "Haha, ja man. Maar weet je wat de ellende is?"
ik: "Nou?"
X: "Ik ben VET bang voor tovenaars man!"

---X druipt af ---

LOL. Dat is wel erg droog ja!
pi_74978136
Hahah @ dat tovenaar-verhaal. Geniaal.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:19 schreef dubidub het volgende:
Wtf, d'r heeft iemand bijna drie kwartier staan filmen en op youtube gezet



Op 4:30 dat momentje tijdens Smack My Bitch Up
Toen dat werd gezegd, stond ik nog gewoon rechtop. Ik vond het een beetje manipulatief op een foute manier om iedereen te laten bukken...kwam een beetje stom op me over. Ik stond echter helemaal vooraan en iedereen om me heen - echt iedereen - bukte. Toen twijfelde ik omdat de kracht van de groep enorm op mijn schouders leunde. Toen keek ik naar Maximum Reality, die pal voor me stond en die keek me recht in de ogen aan. Hij zag dus dat ik nog stond, keek enorm kwaad en hij leek me ieder moment in elkaar te willen rammen. Dat liet ie ook blijken, want in plaats van "Get down" werd het opeens, toen hij me aankeek: "GET THE FUCK DOWN!!!". -"Ok, ok !!!!!". Dus ik bukte maar.
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
pi_74978238
Wat is dat trouwens met iedereen die denkt dat The Prodigy constant de speakers opblaast en dat ze daarom stoppen?
pi_74979405
Nou zit ik die filmpjes te bekijken, maar wat een verdomd goede lichtshow hebben die gasten trouwens Gister beetje te ver heen en teveel in de muziek om dat op te kunnen merken.
  woensdag 25 november 2009 @ 08:32:32 #183
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_74983422
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef Shigeru het volgende:
Dus ik bukte maar.
!
pi_74985725
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef Shigeru het volgende:
Hahah @ dat tovenaar-verhaal. Geniaal.
[..]

Toen dat werd gezegd, stond ik nog gewoon rechtop. Ik vond het een beetje manipulatief op een foute manier om iedereen te laten bukken...kwam een beetje stom op me over. Ik stond echter helemaal vooraan en iedereen om me heen - echt iedereen - bukte. Toen twijfelde ik omdat de kracht van de groep enorm op mijn schouders leunde. Toen keek ik naar Maximum Reality, die pal voor me stond en die keek me recht in de ogen aan. Hij zag dus dat ik nog stond, keek enorm kwaad en hij leek me ieder moment in elkaar te willen rammen. Dat liet ie ook blijken, want in plaats van "Get down" werd het opeens, toen hij me aankeek: "GET THE FUCK DOWN!!!". -"Ok, ok !!!!!". Dus ik bukte maar.
lol. Schijnt dat slipknot net zo lang de muziek laat loopen tot iedereen zit.
Trouwens. toen iedereen opsprong zat ik midden in de pit, en niet in de girlpit aan de zijkant ^^ Man, achterwaartse kopstoten, bier, zweet. Wat een nacht.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:11:57 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74986252
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dat trouwens met iedereen die denkt dat The Prodigy constant de speakers opblaast en dat ze daarom stoppen?
Ik vond het ook wat toevallig dat het bij het laatste nummer gebeurde, maar ik heb ze dit jaar 2x eerder gezien en daar gebeurde het niet.
KuikenGuppy
pi_74989142
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik vond het ook wat toevallig dat het bij het laatste nummer gebeurde, maar ik heb ze dit jaar 2x eerder gezien en daar gebeurde het niet.
Het hoorde ook zeker niet bij de show, normaal spelen ze gewoon laatste track tot het eind gevolgd door een outro. Nu eindigde het erg abrupt terwijl het beste stuk van Their Law moest nog komen en Maxim stond ook in z'n mic te schreeuwen zonder dat iemand hem kon horen. Ik hoorde na afloop dat de master versterker was opgeblazen en de soundman allesbehalve vrolijk keek toen het gebeurde. Ze hebben nog snel geprobeerd het weer aan de praat te krijgen wat ook heel even te horen was maar toen knalde alles eruit.

Voor de rest echt een geweldig optreden denk als geheel het beste van de 3 die ik dit jaar zag (melkweg, lowlands, hmh). Ging compleet los vooraan en opvallend veel ruimte wat wel lekker was. Heerlijke set list al had ik nog wel Jericho, Mescaline of Wind it Up willen horen. De Extended versie van de Jaws fill was echt en de sit in bij SMBU was vet, doen ze tegenwoordig bij iedere show. Halverwege No Good vol door m'n enkel gegeaan en enkelband verrekt terwijl ik wist dat Their Law nog moest komen, pijn verbijten en nog een keer compleet uit het dak Their Law is echt een betere afsluiten dan Out of Space. Nu nog overal spierpijn en last van enkel maar het was het zo waard!
pi_74989336
jaws fill?

Ik hoorde -geloof ik- na poison een fill met een heeeel bekende breakbeat ( volgens mij uit dirtchamber ). Was toch niet zo boeiend?

Wat mij betreft mogen ze gerust weer poison over laten gaan in Release you self
Diesel power was wel awesome zeg...
pi_74990062
Jaaa dieselpower vond ik ook geniaal; ik vond, eigenlijk vooral in het begin, the fat of the land maar matig, maar dieselpower heb ik altijd een toffe track gevonden.
pi_74991432
Jericho!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 26 november 2009 @ 00:51:26 #190
269689 crew  Viv
pi_75008822
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef Shigeru het volgende:
Toen dat werd gezegd, stond ik nog gewoon rechtop. Ik vond het een beetje manipulatief op een foute manier om iedereen te laten bukken...kwam een beetje stom op me over. Ik stond echter helemaal vooraan en iedereen om me heen - echt iedereen - bukte. Toen twijfelde ik omdat de kracht van de groep enorm op mijn schouders leunde. Toen keek ik naar Maximum Reality, die pal voor me stond en die keek me recht in de ogen aan. Hij zag dus dat ik nog stond, keek enorm kwaad en hij leek me ieder moment in elkaar te willen rammen. Dat liet ie ook blijken, want in plaats van "Get down" werd het opeens, toen hij me aankeek: "GET THE FUCK DOWN!!!". -"Ok, ok !!!!!". Dus ik bukte maar.
Zo herkenbaar. Toen ze in 2008 op Rock Am Ring optraden als afsluiter op de vrijdag, was de sfeer in het begin ver te zoeken omdat het de hele avond had geregend. De meeste festivalgangers gingen al weg voordat het begon, de mensen die overbleven stonden er dus totaal verkleumd in plastic ponchos enzo. Nou, stil staan en bibberen en medelijden hebben met jezelf mag dus helemaal niet van Maxim he.. hij was zo pissed.. maar het hielp dus enorm, en als het even dreigde in te kakken werd ie weer boos.
pi_75048339
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef zatoichi het volgende:
Jaaa dieselpower vond ik ook geniaal; ik vond, eigenlijk vooral in het begin, the fat of the land maar matig, maar dieselpower heb ik altijd een toffe track gevonden.
ZOOOO jammer dat ze de coupletten niet deden.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:19:29 #192
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_75048800
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

ZOOOO jammer dat ze de coupletten niet deden.
Dat stond ik ook nog te denken, ja, die ken ik ongeveer uit mijn hoofd en had gehoopt dat ze die live zouden doen. Tevergeefs.
pi_75060630
dat komt omdat die door kool keith zijn gerapt, en niet door maxim. Maxim is sowieso niet echt een rapper
pi_75072792
Das toch die neger Maxim? Hoe heet die witte gast dan?
pi_75073397
Yep. Maar er is soms wat verwarring:

die donkere dude heet 'Maxim', vroeger 'Maxim reality'. Maar zijn echte naam is Keith Palmer.

Die firestarter heet gewoon Keith Flint.

En op diesel power rapt een andere donkere dude, Kool Keith van de ultramagnetic mc's ( die hebben ze ook gesampled bij SMBU, out of space en wake up call ).

Dus er is iets met de naam 'Keith'.
pi_75077133
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Het hoorde ook zeker niet bij de show, normaal spelen ze gewoon laatste track tot het eind gevolgd door een outro. Nu eindigde het erg abrupt terwijl het beste stuk van Their Law moest nog komen en Maxim stond ook in z'n mic te schreeuwen zonder dat iemand hem kon horen. Ik hoorde na afloop dat de master versterker was opgeblazen en de soundman allesbehalve vrolijk keek toen het gebeurde. Ze hebben nog snel geprobeerd het weer aan de praat te krijgen wat ook heel even te horen was maar toen knalde alles eruit.
Ik heb al van 4 verschillende concerten hetzelfde verhaal gehoord, je gaat me niet vertellen dat ze 4 keer dingen gemold hebben. Pure onzin.
pi_75082708
hmm het leek me geen stunt, want het haalde juist de energie weg uit de encore.
pi_75085108
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:53 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik heb al van 4 verschillende concerten hetzelfde verhaal gehoord, je gaat me niet vertellen dat ze 4 keer dingen gemold hebben. Pure onzin.
Over welke concerten ging dat dan wat ik heb nog nooit gehoord dat een Prodigy concert zo is afgelopen? Er vallen wel vaker boxen uit tijdens een Prodigy concert maar dat er zoiets gebeurde op het eind van het concert waardoor het concert ook gelijk afgelopen was heb ik niet gehoord in alle verslagen van de laatste jaren. Ik heb ze nu 12 keer gezien en ze zouden nooit een concert zo laten aflopen. Their Law zit nu juist aan het eind van de set om nog een keer compleet los te gaan niet halverwege het abrupt af te kapen waarbij Maxim voor niks in z'n mic staat te schreeuwen. Ze konden het publiek niet eens bedanken.

Het blijkt nu ook dat de geluidsinstallatie niet is opgeblazen maar er is bier over het mengpaneel gegooid waardoor deze het begaf. Bevestigd door mensen die er vlak achter stonden. Niks pure onzin.

Kijk maar op het eind hier hoe het hoorde te eindigen:
pi_75085662
Mescaline de B kant van de nieuwe single, damn wat een track! Jammer dat ze deze maandag niet gespeeld hebben..

pi_75089737
Ik kom er net achter dat de Maxim van Carmen Queasy ft Skin de Maxim van The Prodigy is!
Ik wist wel dat die dude Maxim heette maar niet dat het deze was
Omdat het zo'n lekker nummer is:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')