Na de vorige keer heb ik al besloten mijn leven niet langer op het spel te zetten en me wat meer richting bar te manouvreren.quote:Op maandag 23 november 2009 09:29 schreef kavorka het volgende:
Vanavond ook present met 3 vrienden/vriendinnen. Helaas een grote blaar op mijn hiel van het voetballen, dus moet nog even aankijken hoe het springen gaat
Verwacht niet dat het optreden langer dan 1,5 uur zal duren dus zal het rond 22:45 afgelopen zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef no1uknow het volgende:
Heeel erg veel zin in!
Om half 6 hier met de trein weg uit Zoetermeer, lekker knallen.
Iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is ivm terugreis met OV.
You've got a PMquote:Op maandag 23 november 2009 16:52 schreef zatoichi het volgende:
Het lijkt erop alsof ik een kaartje over heb wegens een last minute afzegging, mocht je nog willen gaan, PM ff je mobiele nummer, dan kun je hem van me overnemen tegen kostprijs vanavond.
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:44 schreef theclansman het volgende:
geweldig concert gehad
kwamen rond 8 uur aan bij de hmh eerst enter shikarie gezien tijdens het eerste nummer van the prodigy beetje gaan duwen enzo na 2 nummers stond ik eerste rij in het midden geweldig concert gehad.
na afloop om de jassen geweest vond een of andere idoot het nodig om me te gaan slaan omdat ik volgens hem teveel duwde daardoor 2 tanden door me lip.
jammer dat een geweldige avond zo moet eindigen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |