quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:57 schreef Leonos het volgende:[..]
Heb ze nu op Werchter en Lowlands gezien.
Maar wat een matige bedoeling, doen elke keer precies hetzelfde en de mensen gaan los omdat het 'the Prodigy' zijn. Blij dat ik geen kaarten gekocht heb

Wat was er dan zo matig aan? Setlist is redelijk gelijk voor de festivals ja maar dat is logisch het zijn festival optredens, 90% van alle bands hebben dan zo goed als dezelfde setlist.
Deze zstlist zelf staat als een huis, de nieuwe beats in deJaws fill zijn vet en Take Me To The Hospital met gitaar was toch echt de allereerste keer
Ben het er niet mee eens dat mensen los gaan omdat het 'The Prodigy' is, men gaat los omdat de muziek (oude en nieuwe tracks) zo vol energie zitten dat je niet stil kan staan. Vrienden van mij stonden achterin de Alpha en zeiden dat van het begin tot eind daar ook los ging. Dat is meer dan alleen bandje kijken dat is genieten van een vette show. Volgende dag waren Prodigy shirts bijna overal al uitverkocht en Invaders stond in top5 van best verkochte cd's op Lowlands. Volgens concerto zeer ongebruikelijk dat dat gebeurt met een grote band die niet pas heel recent een album uit heeft. Dat zegt al genoeg lijkt mij, het is de muziek waarop iedereen los gaat niet omdat het 'the prodigy' is en het dus zou moeten. Als ik het zo om me heen hoorde en zag waren heel veel mensen zeer positief verrast door The Prodigy op Lowlands. Net ook op BB3 was men erg verrast door The Prodigy "they don't just still got it they absolutely nailed it.tonight" En zo was het ook op lowlands, bring on HMH
Jammer dat je het niks meer vindt maar goed dat je dan idd geen kaarten hebt gekocht, al had je er anders nu misschien goed aan kunnen verdienen