Heb ze nu op Werchter en Lowlands gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan niet na werchter balen dat je niet naar de HMH gaat he
Dat dus, maar het is mijn muziek/band dan ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar wat een matige bedoeling, doen elke keer precies hetzelfde en de mensen gaan los omdat het 'the Prodigy' zijn.
Wat was er dan zo matig aan? Setlist is redelijk gelijk voor de festivals ja maar dat is logisch het zijn festival optredens, 90% van alle bands hebben dan zo goed als dezelfde setlist.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb ze nu op Werchter en Lowlands gezien.
Maar wat een matige bedoeling, doen elke keer precies hetzelfde en de mensen gaan los omdat het 'the Prodigy' zijn. Blij dat ik geen kaarten gekocht heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:36 schreef theclansman het volgende:
MAANDAG IS HET ZOVER![]()
een avondje flink feesten.
waarschijnlijke setlist
*
Heerlijke setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:36 schreef theclansman het volgende:
MAANDAG IS HET ZOVER![]()
een avondje flink feesten.
waarschijnlijke setlist
*
Lijkt aardig op de setlist van gisteravond dus dat zal wel kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
Behalve dat ze gisteravond voor het eerst sinds vorig jaar Mescaline weer hebben gespeeld en deze keer geen Spitfire en Comanche. Mescaline is B kant van nieuwe single Invaders Must Die (Liam H Re-amped Version).quote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef gday het volgende:
[..]
Lijkt aardig op de setlist van gisteravond dus dat zal wel kloppen.
CitizenM?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand nog een hotelletje in de buurt van de HMH?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:06 schreef mouzzer het volgende:
Gister geen Mescaline in de set list deze werd vervangen door Jericho!
Wij hadden zicht op de decibelmeter, en de hoogste waarde die ik zag was 104.3 dB.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:06 schreef mouzzer het volgende:
Afgelopen woensdag is er zelfs een aardbeving geregistreerd tijdens het Prodigy concert in Brussel![]()
Gister geen Mescaline in de set list deze werd vervangen door Jericho!
Meldt! En Kluts en Bob-B ook.quote:Op maandag 23 november 2009 00:48 schreef theclansman het volgende:
vandaag idd
eens flink losgaan .
zijn er veel fokkers aanwezig ??
der meister en theclansman zoiezo en als ik het zo begrijp shigeru ook
Na de vorige keer heb ik al besloten mijn leven niet langer op het spel te zetten en me wat meer richting bar te manouvreren.quote:Op maandag 23 november 2009 09:29 schreef kavorka het volgende:
Vanavond ook present met 3 vrienden/vriendinnen. Helaas een grote blaar op mijn hiel van het voetballen, dus moet nog even aankijken hoe het springen gaat
Verwacht niet dat het optreden langer dan 1,5 uur zal duren dus zal het rond 22:45 afgelopen zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef no1uknow het volgende:
Heeel erg veel zin in!
Om half 6 hier met de trein weg uit Zoetermeer, lekker knallen.
Iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is ivm terugreis met OV.
You've got a PMquote:Op maandag 23 november 2009 16:52 schreef zatoichi het volgende:
Het lijkt erop alsof ik een kaartje over heb wegens een last minute afzegging, mocht je nog willen gaan, PM ff je mobiele nummer, dan kun je hem van me overnemen tegen kostprijs vanavond.
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:44 schreef theclansman het volgende:
geweldig concert gehad
kwamen rond 8 uur aan bij de hmh eerst enter shikarie gezien tijdens het eerste nummer van the prodigy beetje gaan duwen enzo na 2 nummers stond ik eerste rij in het midden geweldig concert gehad.
na afloop om de jassen geweest vond een of andere idoot het nodig om me te gaan slaan omdat ik volgens hem teveel duwde daardoor 2 tanden door me lip.
jammer dat een geweldige avond zo moet eindigen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |