Ik ook, alleen krijg je daarna een errorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:27 schreef kavorka het volgende:
Zijn nog kaarten, gewoon f5 op eventim.nl. Kan er nu nog 8 bestellen...
Tsja dan praat je wel over 2004 en 2005 he... Hoewel Always Outnumbered, Never Outgunned ook nog uit 2004 stamt dus je zou verwachten dat het grote publiek het toen wel kendequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel vaag trouwens, de vorige 2x dat ze de HMH aandeden was het by far niet zo snel uitverkocht...
Als je daar de volgende keer ben, bestel ze dan! ik moet 7 hebben!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:31 schreef Lotusss het volgende:
Is nog niet uitverkocht...
Ik kwam er voor de gein nog een keer doorheen, dat ik 7 kaarten kon bestellen.
Zoveel geld heb ik niet helaas...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:34 schreef Illuminare het volgende:
[..]
Als je daar de volgende keer ben, bestel ze dan! ik moet 7 hebben!!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:38 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm is nu echt uitverkocht geloof ik...
Prima geregeld dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:44 schreef FrankyMcG het volgende:
5 kaartjes gekocht, en we gaan met een groep van 15 man, iedereen heeft (voor de verandering eens) kaarten!
Bellen is zo 1997quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:51 schreef no1uknow het volgende:
Ze zijn er nog steeds.
Ik heb ook 15 minuten aan die kutlijn gehangen, m'n telefoonrekening wat doe je
Op mijne ook 10:00quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:47 schreef theclansman het volgende:
ik had er 2 nodig
heb er 2 op me tickets staat 10.00
nou maar eens gaan werken
laters
Heeft er überhaupt wel eens kaarten via de telefoon weten te bemachtigen? Volgens mij is die kans echt nihil...quote:
Ja ik hang ook aan de lijn! Eindelijk iemand te pakken; krijg ik dit te horen; ja sorry, ik kan geen kaarten bestellen omdat iedereen langs elkaar heen werkt en ik niet kan zien hoeveel er beschikbaar zijn. Wilde die weer ophangen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:51 schreef no1uknow het volgende:
Ze zijn er nog steeds.
Ik heb ook 15 minuten aan die kutlijn gehangen, m'n telefoonrekening wat doe je
Grote bek opzetten werkt meestal ja... succes!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Illuminare het volgende:
[..]
Ja ik hang ook aan de lijn! Eindelijk iemand te pakken; krijg ik dit te horen; ja sorry, ik kan geen kaarten bestellen omdat iedereen langs elkaar heen werkt en ik niet kan zien hoeveel er beschikbaar zijn. Wilde die weer ophangen!
Dus ik ben ff flink uit mn dak gegaan, en nu istie kerel aan het kijken hoe veel kaarten hij kan regelen
Stuk of 5000quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Treden ze eigenlijk op in de grote zaal van HMH? En hoeveel man kennen daar in?
uhm soepel? de site gaf 9 van de 10x de melding dat er iets niet geod was gegaan. dat was al gelijk om 10:00. ben tot half 11 continue aan het bestellen geweest en om 10:29 kwam ik er eindelijk een keer doorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Twee kaartjes in de pocket!![]()
Hopen dat ik dan geen familieweekend heb.(kut handelaren)
Maar het ging weer verbazingwekkend soepel bij Livenation. Dat was met U2 ook al het geval. Zou het zomaar kunnen zijn dat de eeuwige internet ellende bij kaartverkopen achter ons ligt?
Yup.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:48 schreef dubidub het volgende:
Uitverkocht?
Ik kwam er pas om kwart voor 11 doorheen. Bij U2 was het nog 10 keer kutter.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
uhm soepel? de site gaf 9 van de 10x de melding dat er iets niet geod was gegaan. dat was al gelijk om 10:00. ben tot half 11 continue aan het bestellen geweest en om 10:29 kwam ik er eindelijk een keer door
Whats new?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef gday het volgende:
Vanaf iets na 10 uur bijna een half uur constant geprobeerd 3 kaartjes te bestellen maar kreeg alleen maar foutmeldingen. Uiteindelijk was het uitverkocht en nu zie ik ze al op marktplaats staan en bij die kloteticketbureaus voor 80 tot 275 euro.
Had ik ook wel naartoe gewild maar dat was ook al zo snel uitverkocht dit jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whats new?
Ik heb besloten om niet te gaan, wel over een paar dagen op Werchter
Dan niet na werchter balen dat je niet naar de HMH gaat hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whats new?
Ik heb besloten om niet te gaan, wel over een paar dagen op Werchter
Bedankt voor de tip. Heb maar kaartjes gekocht voor Brussel, want vanuit Eindhoven maakt dat ook niet zo donders veel uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan niet na werchter balen dat je niet naar de HMH gaat he
Wij hadden 5 mensen die voor kaarten gingen en allemaal zonder problemen om precies 10 uur kaarten kunnen regelen.
Voor de mensen die geen kaarten hebben 18 november staan ze in Brussel en dat is nog niet uitverkocht!
Waarom denk jij dat Nederland zo een welvarend land is geworden? Juist, de oerhollandse handelsgeestquote:Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef gday het volgende:
Toch idioot dat de markt in Nederland zo kut is dat die kaartjes zo snel opgekocht worden en dat dat in België veel beter gaat.
Ach, het blijft gewoon treurig om op zo'n manier je boterham te verdienen. Dit heeft weinig te maken met de handel in moeilijk te krijgen kruiden of beverhuiden, maar heeft alles te maken met geld genereren uit een kunstmatig verstoorde verhouding tussen vraag en aanbod.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Nederland zo een welvarend land is geworden? Juist, de oerhollandse handelsgeest
Zeer zeker, ik was diegene die helemaal achteraan toen stond te nekken van teveel baco & wietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
eerste keer was op Dance Valley, telt dat ook?![]()
Helemaal mee eens, ben ook blij te zien dat er wel tegen op getreden wordt. Kaarten gewoon ongeldig verklaren en opnieuw uitgevenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ach, het blijft gewoon treurig om op zo'n manier je boterham te verdienen. Dit heeft weinig te maken met de handel in moeilijk te krijgen kruiden of beverhuiden, maar heeft alles te maken met geld genereren uit een kunstmatig verstoorde verhouding tussen vraag en aanbod.
Vooraan was het geluid wel redelijk maar de DanceValley show staat zeker niet in mijn lijstje van beste Prodigy optredens.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik was diegene die helemaal achteraan toen stond te nekken van teveel baco & wiet![]()
Geluid was btw daar echt crap toen
Ja, klopt, verwacht in HMH toch wel een stuk beter geluid.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik was diegene die helemaal achteraan toen stond te nekken van teveel baco & wiet![]()
Geluid was btw daar echt crap toen
!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:04 schreef ronvonflon het volgende:
2 kaartjes!! whohoo
Wordt de 3e keer dat ik ze zie...
23 december 1994, Central Studios, Utrecht
14 september 1996, FreezeFlight Festival, Vrieshuis America, Amsterdam
'tis dus ff geleden
Heb ze 2x gezien in de HMH, geluid staat voluit en hele doos gaat losquote:Op maandag 29 juni 2009 11:32 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, verwacht in HMH toch wel een stuk beter geluid.
Kwart voor 11 heb ik anders nog 4 kaartjes kunnen krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:49 schreef Quadesh het volgende:
Wat jammer dat ik dit gemist heb.binnen 4 minuten uitverkocht
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb ze 2x gezien in de HMH, geluid staat voluit en hele doos gaat los
Martkplaatsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef ProdigalSon het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat het al uitverkocht is?
Bij het GWK krijg je geen Mojo kaartjes meer en via internet lukt niet??
Iemand suggesties?
Hoeveel kost zo'n kaartje officieel dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef verleiding het volgende:
Ik wil ook naar The Prodigy, maar mijn budget wil niet dat ik ga.
Tevens tvp.
Weet niet, maar ik heb hoe dan ook niks te bestedenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n kaartje officieel dan?
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef mouzzer het volgende:
Pre-order Take Me To The Hospital - release 30/08/09
http://www.recordstore.co(...)oductPK=unittest-...
Pre-Order both formats for only £5
CD Single:
1. Take Me To The Hospital (09 EQ)
2. Take Me To The Hospital (Sub Focus Remix)
12" Single:
A. Take Me To The Hospital (Sub Focus Remix)
B. Take Me To The Hospital (Rusko Remix)
[ afbeelding ]
out of space afsluiterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo te lezen hebben ze goed huisgehouden op Lowlands
Vorige week ook al op Sziget.quote:
Ik heb ze nu 4x gezien en ze sluiten absoluut niet elke keer af met Out Of Spacequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:24 schreef -td6d- het volgende:
Altijd volgens mij hoor. De 2 keer dat ik ze gezien heb iig ook, jaren geleden.
ze brengen wel de goede nr's uit. ik vind ze alleen op tv niet echt uit de verf komen. Thunder wel een goede keuze.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:17 schreef mouzzer het volgende:
Wat een show op Lowlands! Alles en iedereen werd vanaf de eerste beats omver geblazen en het ging compleet los vooraan. Stond in het linker voorvak en wat een gekkenhuis! November gaat echt bizar worden als ze nog tracks aan de huidige setlist gaan toevoegen.
3voor12 web stream:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42373323/39
Uitgezonden op Ned3:
Omen:
Run With The Wolves
Einde Smack My Bitch Up + Take Me To The Hospital
Single na TMTTH wordt zeer waarschijnlijk Thunder en Thunder komt ook terug in de set.
Sorry, is dit serieus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
heb ze een paar weken terug eindelijk voor t eerst live gezien, maar wat viel dat tegen zegvond t maar saai en alle hitjes daar kan ik t ook niet meer op.
op sonnemondsterne in duitsland. was echt een deceptie. publiek ging volgens mij ook alleen maar los 'omdat het the prodigy is'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Sorry, is dit serieus.![]()
Live gaan ze helemaal los, met hen het publiek. Er staat een fantastisch podium en nr's worden in een remix gegooid en de setlist wisselen ze redelijk af.
Ik ken iig niet wachten tot ik ze zie in november.
Waar had jij ze gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |