abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:09:48 #276
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71460054
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wij wel in hem, hij niet in ons. Misschien hadden jullie destijds ook al interesse, toch (hoe frustrerend het ook is) sportief gezien een stapje hoger.
[..]
Beetje raar, als je wil spelen moet je niet zeiken over de club en Heracles is gewoon een stabiele club geworden die er waarschijnlijk gewoon inblijft maar ook niet naar het linkerrijtje hoeft te kijken.

Dingsdag viel me bij Vitesse op door zijn spelinzicht, stapte altijd perfect in en ik kan me een opmerking van hem herinneren "de bal gewoon de tribune inrammen kwam vroeger nooit bij me op" en dat hij juist dat heel vaak deed in zijn beste seizoen bij ons. Blijkbaar is ie dat weer verleerd...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71461989
Heeft hier iemand eigenlijk een overzichtje van de komende en vertrekkende spelers van Jong Vitesse? Kan me herinneren dat ik dit in het verleden wel eens gevonden heb op de site van Vitesse zelf, maar kan nu niks ontdekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71464491
Ze hebben wat oefenpotjes gespeeld.. maar geen idee of dat zo snel met aanvullig is geweest of de echte selectie... Zal eens navraag doen.
pi_71464505
Mijn scc zat vandaag in de bus.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 05:06:08 #280
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71479920
volgens mij is Jong Vitesse alle spelers met een contract + allemaal nieuwe spelers en Giovanny Gravenbeek die schijnbaar niet weg wil gaan. Alleen andere spelers zijn pleitte.
Vamos el TRI!
pi_71479921
Denk dat ze weer geen noemenswaardige rol van betekenis gaan spelen dit jaar... Een 12e plek ofzo voor dit Vitesse.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:09:09 #282
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71487641
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
Denk dat ze weer geen noemenswaardige rol van betekenis gaan spelen dit jaar... Een 12e plek ofzo voor dit Vitesse.
Bedankt voor deze waardevolle, tevens zeer goed onderbouwde, bijdrage.
pi_71494328
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:06 schreef Elvislives het volgende:
volgens mij is Jong Vitesse alle spelers met een contract + allemaal nieuwe spelers en Giovanny Gravenbeek die schijnbaar niet weg wil gaan. Alleen andere spelers zijn pleitte.
Okee. Weet alleen dat Bryan Brard naar ons is gegaan, was benieuwd wat zijn teammaats hadden gedaan qua transfers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71498068
Bos mikt dit seizoen op vijftien overwinningen

Vitesse-trainer Theo Bos wil dat zijn elftal dit seizoen minimaal vijftien overwinningen boekt. "Als dat gelukt is, krijgen de spelers vijf dagen vrij", zegt hij tegen Omroep Gelderland. De coach hoopt dat de eerste van deze vijftien zeges komend weekend tegen Willem II te vieren valt. "Je kunt ze maar beter zo snel mogelijk wegstrepen."

Bos kan voor de wedstrijd tegen Willem II beschikken over een vrijwel fitte selectie. Alleen reservekeepers Ronald Graafland en Sebastiaan van der Sman zijn niet beschikbaar. Aanwinsten Calvin Jong-A-Pin en Sinan Kaloglu missen nog wedstrijdritme. "Zij beginnen op de bank", zo liet de trainer vrijdag weten. De Arnhemse voorhoede wordt in Tilburg gevormd door Lasse Nilsson en Santi Kolk.

Vorig seizoen boekte Vitesse slechts elf overwinningen. Daarnaast speelde het tien keer gelijk. De ploeg eindigde met 43 punten uit de tiende plek in de Eredivisie.

Bron: fcupdate.nl
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:55:57 #285
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71505400
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:06 schreef Elvislives het volgende:
Volgensmij is die 'gewoon' opgenomen in het 1ste elftal maar zal zijn wedstrijden wel spelen in het 2de.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:15:20 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71507697
Nee, hij zou naar een andere club gaan maar was vergeten op tijd overschrijving aan te vragen of zoiets, dus dan blijft ie maar. Geen idee of ie weg moést, of dat hij naar een betere club zou gaan.
Vamos el TRI!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:14:48 #287
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_71509896
Ik zeg willem 2 - Vitesse 0-4... goede start van het seizoen..tegen Feyenoord is het dan geen schande om punten te verspelen, tegen ajax dan wel..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_71512138
Vitesse test jeugdspeler uit VS

ARNHEM - De Amerikaanse jeugdspeler Jack McInerney is vanaf maandag ruim een week op proef bij Vitesse. Hij wordt door de Arnhemse club niet als directe versterking gezien voor de hoofdmacht.

McInerney geldt in de VS als een groot talent. De aanvaller, sinds woensdag 17 jaar, was in de groepsfase van het CONCACAF-kampioenschap voor spelers onder 17 jaar de smaakmaker. Hij scoorde in drie duels vijf keer en was goed voor enkele assists. De VS plaatste zich voor het WK in Nigeria.

McInerney vergelijkt zichzelf graag met Wayne Rooney.
Omroep Gelderland

PS: Jack of John de namen lopen ook op de amerikaanse forums door elkaar...
pi_71512517
Het is Jack. Tof, een American! Een vriend van mij uit de States vertelde t mij vanmorgen. Schijnt een erg groot talent te zijn maar klein in lengte.
pi_71512726
Spits hoeft niet zo groot te zijn..
Filmpje is veel belovend..
Puur rechtsbenig als ik het filmpje zie, maar heb het gevoel dat het een echte afmaker is...
pi_71513348
Idd.. hij heeft ongeveer dezelfde lengte als Aguero.. als hij ook nog dezelfde skillset heeft en dit in Arnhem laat zien Ik heb mijn Amerikaanse voetbalvrienden al wat meer info gevraagd.
pi_71513814
Laat ie het maar zien zodat ie een contract kan versieren wat dan hopelijk ook mogelijk is.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 02:15 schreef Elvislives het volgende:
Nee, hij zou naar een andere club gaan maar was vergeten op tijd overschrijving aan te vragen of zoiets, dus dan blijft ie maar. Geen idee of ie weg moést, of dat hij naar een betere club zou gaan.
Ja maar ondertussen staat ie wel tussen het 1ste elftal met nummer 36 dus het lijkt me dan wel dat ie is opgenomen in het 1ste op amateurbasis ( als ik het goed heb )
pi_71515322
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse test jeugdspeler uit VS

ARNHEM - De Amerikaanse jeugdspeler Jack McInerney is vanaf maandag ruim een week op proef bij Vitesse. Hij wordt door de Arnhemse club niet als directe versterking gezien voor de hoofdmacht.

McInerney geldt in de VS als een groot talent. De aanvaller, sinds woensdag 17 jaar, was in de groepsfase van het CONCACAF-kampioenschap voor spelers onder 17 jaar de smaakmaker. Hij scoorde in drie duels vijf keer en was goed voor enkele assists. De VS plaatste zich voor het WK in Nigeria.

McInerney vergelijkt zichzelf graag met Wayne Rooney.
Omroep Gelderland

PS: Jack of John de namen lopen ook op de amerikaanse forums door elkaar...

Tja maar die amerikanen zijn nogal snel met een speler een talent te noemen. Denk aan Adu. Die verpietert nu ergens in Portugal.
Als hij maar goed genoeg is voor Vites dan ben ik al blij maar eerst zien dan geloven.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:31:37 #294
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71515903
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laat ie het maar zien zodat ie een contract kan versieren wat dan hopelijk ook mogelijk is.
[..]

Ja maar ondertussen staat ie wel tussen het 1ste elftal met nummer 36 dus het lijkt me dan wel dat ie is opgenomen in het 1ste op amateurbasis ( als ik het goed heb )
Op die fiets. Ja klopt, dan zal hij wel af en toe op de bank zitten of meetrainen, verder geen idee van die speler.

Overigens, sinds een week mag ik Amerikaanse voetballers érg graag, dus die jack-dude is welkom. Mogelijk verandert dat na 12 augustus weer Smeigh weet waar ik het over heb *kuch 0-5 *Kuch
Vamos el TRI!
pi_71516722
Natuurlijk eerst verdienen dat contract... maar toch heb ik er een goed gevoel bij.

Wie verzint er alvast de volgende topictitel?
pi_71517133
Waar blijft DAM toch voor zijn professioneel betoog over deze speler?
pi_71518583
quote:
'Scheimann aangeboden bij Vitesse'
Gepubliceerd op: 1 augustus 2009 16:38

Het had niet veel gescheeld of Samuel Scheimann had komend seizoen in de Eredivisie geacteerd. De 21-jarige verdediger van FC Den Bosch, die in de belangstelling staat van meerdere clubs, zou onlangs door zijn zaakwaarnemer zijn aangeboden aan Vitesse.

"Zelf weet ik echt helemaal van niets", reageert Scheimann in het Brabants Dagblad. "Misschien is het zelfs beter voor mij om wekelijks uit te blinken met FC Den Bosch."

Samen met Adnan Barakat en Jordens Peters is Scheimann één van de spelers die wekelijks scouts voor hem op de tribune ziet. Namens Vitesse nam technisch directeur Marc van Hintum al enkele keren een kijkje bij wedstrijden van Den Bosch, al is niet bekend of dat specifiek voor Scheimann was.

De kans dat de oud-speler van Feyenoord en Kozakken Boys binnen afzienbare tijd alsnog naar Vitesse vertrekt, lijkt uiterst klein. Met het aantrekken van Calvin Jong-a-Pin heeft de ploeg uit Arnhem al de speler waar het naar op zoek was.
Bron: elfvoetbal

Volgend jaar dan maar??
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:12:08 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_71520615
Prijsschieten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71520637
1-0 achter
pi_71520639
Pff wat is Vitesse dramatisch slecht zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')