Beetje raar, als je wil spelen moet je niet zeiken over de club en Heracles is gewoon een stabiele club geworden die er waarschijnlijk gewoon inblijft maar ook niet naar het linkerrijtje hoeft te kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wij wel in hem, hij niet in ons. Misschien hadden jullie destijds ook al interesse, toch (hoe frustrerend het ook is) sportief gezien een stapje hoger.
[..]
Bedankt voor deze waardevolle, tevens zeer goed onderbouwde, bijdrage.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
Denk dat ze weer geen noemenswaardige rol van betekenis gaan spelen dit jaar... Een 12e plek ofzo voor dit Vitesse.
Okee. Weet alleen dat Bryan Brard naar ons is gegaan, was benieuwd wat zijn teammaats hadden gedaan qua transfers.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:06 schreef Elvislives het volgende:
volgens mij is Jong Vitesse alle spelers met een contract + allemaal nieuwe spelers en Giovanny Gravenbeek die schijnbaar niet weg wil gaan. Alleen andere spelers zijn pleitte.
Volgensmij is die 'gewoon' opgenomen in het 1ste elftal maar zal zijn wedstrijden wel spelen in het 2de.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:06 schreef Elvislives het volgende:
volgens mij is Jong Vitesse alle spelers met een contract + allemaal nieuwe spelers en Giovanny Gravenbeek die schijnbaar niet weg wil gaan. Alleen andere spelers zijn pleitte.
Ja maar ondertussen staat ie wel tussen het 1ste elftal met nummer 36 dus het lijkt me dan wel dat ie is opgenomen in het 1ste op amateurbasis ( als ik het goed heb )quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:15 schreef Elvislives het volgende:
Nee, hij zou naar een andere club gaan maar was vergeten op tijd overschrijving aan te vragen of zoiets, dus dan blijft ie maar. Geen idee of ie weg moést, of dat hij naar een betere club zou gaan.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse test jeugdspeler uit VS
ARNHEM - De Amerikaanse jeugdspeler Jack McInerney is vanaf maandag ruim een week op proef bij Vitesse. Hij wordt door de Arnhemse club niet als directe versterking gezien voor de hoofdmacht.
McInerney geldt in de VS als een groot talent. De aanvaller, sinds woensdag 17 jaar, was in de groepsfase van het CONCACAF-kampioenschap voor spelers onder 17 jaar de smaakmaker. Hij scoorde in drie duels vijf keer en was goed voor enkele assists. De VS plaatste zich voor het WK in Nigeria.
McInerney vergelijkt zichzelf graag met Wayne Rooney.
Omroep Gelderland
PS: Jack of John de namen lopen ook op de amerikaanse forums door elkaar...
Op die fiets. Ja klopt, dan zal hij wel af en toe op de bank zitten of meetrainen, verder geen idee van die speler.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laat ie het maar zien zodat ie een contract kan versieren wat dan hopelijk ook mogelijk is.
[..]
Ja maar ondertussen staat ie wel tussen het 1ste elftal met nummer 36 dus het lijkt me dan wel dat ie is opgenomen in het 1ste op amateurbasis ( als ik het goed heb )
Bron: elfvoetbalquote:'Scheimann aangeboden bij Vitesse'
Gepubliceerd op: 1 augustus 2009 16:38
Het had niet veel gescheeld of Samuel Scheimann had komend seizoen in de Eredivisie geacteerd. De 21-jarige verdediger van FC Den Bosch, die in de belangstelling staat van meerdere clubs, zou onlangs door zijn zaakwaarnemer zijn aangeboden aan Vitesse.
"Zelf weet ik echt helemaal van niets", reageert Scheimann in het Brabants Dagblad. "Misschien is het zelfs beter voor mij om wekelijks uit te blinken met FC Den Bosch."
Samen met Adnan Barakat en Jordens Peters is Scheimann één van de spelers die wekelijks scouts voor hem op de tribune ziet. Namens Vitesse nam technisch directeur Marc van Hintum al enkele keren een kijkje bij wedstrijden van Den Bosch, al is niet bekend of dat specifiek voor Scheimann was.
De kans dat de oud-speler van Feyenoord en Kozakken Boys binnen afzienbare tijd alsnog naar Vitesse vertrekt, lijkt uiterst klein. Met het aantrekken van Calvin Jong-a-Pin heeft de ploeg uit Arnhem al de speler waar het naar op zoek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |