die worden in steeds meer gemeentes verboden i.v.m. hun inefficentie, veel warmte gaat verloren..de zgn. logburners mogen vaak nog welquote:
Ik heb een goed geplande trip gedaan van 2 weken op het zuidereiland na 6 maanden stage op het noordereiland (Gisborne). Was best te doen, maar ik zou er liever een maand zijn geweest dan 2 weken. Je ziet veel, maar mist ook veel. Je moet echt keuzes maken als je er maar 2 weken kan rondhangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef infp2009 het volgende:
Zuidereiland in twee weken is echt onmogelijk...
2 maanden moet voldoende zijn om de hoogtepunten van NZ te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Even een kleine kick. Ik ga dit topic binnenkort eens op mijn gemak lezen, want ik heb 2 vliegtickets naar Auckland voor eind november tot eind januari!
veel plezier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Even een kleine kick. Ik ga dit topic binnenkort eens op mijn gemak lezen, want ik heb 2 vliegtickets naar Auckland voor eind november tot eind januari!
nog maar even wachten, het is op dit moment koud en nat hierquote:
Mwah, de winters in NZ zijn bijna nog aangenamer dan de zomers hier, tenzij je in Invercargill of Dunedin zitquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog maar even wachten, het is op dit moment koud en nat hier
Invers dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mwah, de winters in NZ zijn bijna nog aangenamer dan de zomers hier, tenzij je in Invercargill of Dunedin zit
Ja bedankt, heb er zin in!quote:
prima, maar niet in mijn tuin schijten he? wildkampeerders die geen toilet hebben in hun campervan en dus overal maar in het wilde weg schijten zijn op dit moment een enorm probleem,hun stront spoelt vaak zo de beek in met alle gevolgen van dien t.a.v. bijv. de kwalitiet van zwemwater etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja bedankt, heb er zin in!
We gaan waarschijnlijk een 'Spaceship' huren voor 1 maand, en de andere maand zien we nog wel.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima, maar niet in mijn tuin schijten he? wildkampeerders die geen toilet hebben in hun campervan en dus overal maar in het wilde weg schijten zijn op dit moment een enorm probleem,hun stront spoelt vaak zo de beek in met alle gevolgen van dien t.a.v. bijv. de kwalitiet van zwemwater etc.
Er zjin plannen om dit keihard aan te pakken, geen toilet, geen campervan..!!
klopt, maar lang niet iedereen gebruikt die.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Er staan toch overal van die openbare WC's als ik me goed kan herinneren??
Wat een lutsersquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, maar lang niet iedereen gebruikt die.
Stel je voor als je 's ochtends wakker wordt met een bruine splinter in je rug en je moet 100 meter lopen, nee joch veel makkelijker om even met grote ogen achter de bosjes gaan zitten persen..en voor de dames om de witte muizen daar ook voor het gemak maar achter te laten.
Serieus, het is echt een groot probleem hier, vooral rond Queenstown en Wanaka
Maarja, voor de meeste campervanners is het geen probleem want je schijt gewoon de hele klereboel onder en komt er nooit meer, vooral dat volk in "wicked" campervans die budget gaan en te beroerd zijn om op een camping te staan.
Campervanners zijn dan ook niet erg geliefd meer, sommigen maken er een rotzooi van en ze brengen relatief weinig geld in het laatje...want vergeet niet tourisme is hier, na de agrarische industrie de grootste inkomstenbron
jij mag dus komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik probeer altijd gewoon alles op te ruimen
Wat mijn vooroordeel bevestigd dat het vooral jongeren zijn die het doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Serieus, het is echt een groot probleem hier, vooral rond Queenstown en Wanaka
inderdaad Piet, geen cent te makken en wel de boel vervuilen en bijv. een beroep doen op onze toch al overstresste gezondheidzorg als ze bijv. een been breken tijdens het skien maar te beroert zijn een paar euro te spanderen aan een reisverzekering.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat mijn vooroordeel bevestigd dat het vooral jongeren zijn die het doen.
Zie nog de bedreadlockte glamidia muts voor me die voor een supermarkt in Wanaka aan het gitaarplingelen en haleluja aan het zingen was.
Jep, afgezien van de vluchten hebben we toch zo een 9.000 euro uitgegeven aan hotels, eten, autohuur, boothuur, boodschappen, etc etcquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Piet, geen cent te makken en wel de boel vervuilen en bijv. een beroep doen op onze toch al overstresste gezondheidzorg als ze bijv. een been breken tijdens het skien maar te beroert zijn een paar euro te spanderen aan een reisverzekering.
En wie betaald dat? juist, goede ouwe RechtseDirecte...
Nee, dan liever de zichzelf verwennende (verkeerde woordkeuze...) bezoekers die niet te beroert is om geld te laten rollen en weten te genieten van al het moois wat dit land te bieden heeft zoals jullie Piet
Ik ben al geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |