Geen idee, al een tijd geen topic geopend, en dacht: JA NU!1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:42 schreef Pacmaniac het volgende:
Dagelijkse routine voor je , waarom nu opeens dit topic?
En dan over minderjarige mokkeltjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijd geen topic geopend, en dacht: JA NU!1
Of voor botox! dan zie je er weer uit als 13quote:Op zaterdag 27 juni 2009 05:08 schreef Mozy het volgende:
Je wordt je oud voor ze.
Misschien is het tijd om te gaan voor meiden ouder dan 12.
Komt morgen wel weer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:36 schreef afcajos het volgende:
Nee niets van dat al. Ik ben net thuis, kansloos met homies bieries gedronken en heulegaar geen smatje gejosseld.
zaterdagavond. Een nieuwe avond. Vol 15-16 jarige vmbosletjes die dronken zijn omdat ze gezakt zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:36 schreef afcajos het volgende:
Nee niets van dat al. Ik ben net thuis, kansloos met homies bieries gedronken en heulegaar geen smatje gejosseld.
Gohquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:36 schreef afcajos het volgende:
Beschrijf jij daar nu de hemel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zaterdagavond. Een nieuwe avond. Vol 15-16 jarige vmbosletjes die dronken zijn omdat ze gezakt zijn.
De hemel is veel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |