quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry heb geen foto kunnen maken. Wou niet in elkaar worden geslagen.
en vrouwen helemaal niet!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef Bafnek het volgende:
Je schaamt je dus voor je plassert. HA! Alleen nerds hebben een kleine piemol!
Nou en? Zijn allemaal domme bikers!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar iedereen keek ook zo "" naar me.
Dat is waar. Anyway ga even pitten. Morgen even dit topic kicken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou en? Zijn allemaal domme bikers!
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:59 schreef AryaMehr het volgende:
Gevalletje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plasangst
Een echte vent zeiktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.Met 2 of meer ik heb ik niet zon probleem mee. Maar in dit geval zat je gewoon met je t-shirt, sweater of vest tegen je buurman aan, die ook zat te urineren. Dus in dit geval had je dus geen tussenruimte en je zat met nog 19 man te urineren.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:58 schreef Renesite het volgende:
Meh.. op zn minst wat ongemakkelijk... true. Moet ik dan moet ik, maar is er een hokje vrij dan duik ik een hokje in!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:58 schreef Renesite het volgende:
Meh.. op zn minst wat ongemakkelijk... true. Moet ik dan moet ik, maar is er een hokje vrij dan duik ik een hokje in!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:06 schreef wikwakka2 het volgende:
TS keek stiekem naar de behaarde en verschrompelde piemels van zijn mede-plassers en kreeg toen een stijve. Hij moest uiteraard vluchten voor zijn leven, want oud bikertuig pikt dat niet zomaar.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:06 schreef wikwakka2 het volgende:
TS keek stiekem naar de behaarde en verschrompelde piemels van zijn mede-plassers en kreeg toen een stijve. Hij moest uiteraard vluchten voor zijn leven, want oud bikertuig pikt dat niet zomaar.
Jawel, maar de TT is in de stad. En daar kun je niet zomaar achter een boompje gaan staan waar veel licht is en met al die politie om je heen.quote:
Doe ik ook, alleen die deuren zijn een ware pain in the ass. De sloten gaan namelijk nooit dicht, waardoor er telkens een of andere halve gare het broodnodig vindt de deur te openenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:58 schreef Renesite het volgende:
Waar leid je dat uit af dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:24 schreef EvanStone het volgende:
TS zijn piemel in kleiner dan zijn hand?
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:24 schreef EvanStone het volgende:
TS zijn piemel in kleiner dan zijn hand?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:43 schreef McFearless het volgende:
Gast, wat een verschrikkelijke faler ben jij zeg.
Haha.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:09 schreef ForumGek het volgende:
Dat had ik donderdag nacht ook bij de TT. Alleen stond ik toen bij het Dommelsch stage tegen het hokje van de geluidman aan te pissen staren. Ben toen maar ff door gelopen ergens anders gaan staan.
Maar dan voel je je wel een faalhaas ja
Best triest was dat, Tv Oranje podium. Snel doorlopen dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha.Op Koopmansplein was het druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |