WHATquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef Annet00 het volgende:
Nou serieus, ik heb eens bij mijn bovenbuurman gekeken....
Hij had een bloem met daaronder kikkervisjes op een tafel staan...
In de slaapkamer hingen handboeien aan het bed, een verrekijker ( woon in n flat) en een pop... ja een echte babypop voor kids op de kop kruipend aan het plafond......
Als ik die vent nu tegen kom, dan doe ik net of ik m nie ken......:S
Ja dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef HoneyPop het volgende:
Sorry hoor, maar ik ben in Limburg opgegroeid, en daar hadden we daar toch echt geen last van. Bah, de randstad![]()
Precies, de zogenaamde onderkant van de markt. Hier wonen mensen die niet veel te verliezen hebben, dus meestal geen baan, opleiding, carriere, geld, auto e.d. Dus je ondervind al gauw hinder wanneer je die dingen wel hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Nee, overlast komt veelal voor bij het wat goedkoper segment in de huizenmarkt.
IK! Heb een buurman schuinboven mij, op het oog een normale gast, maar zodra de nacht valt komt het beest in hem los. Dus dan doe ik altijd maar de deur op slot.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef dennisdotcom het volgende:
Aan één kant Ghanese buurvrouw met dochter. Hoor ze nooit en ze zijn altijd supervriendelijk. Andere kant jong stel, dame is net zo oud als ik en met hun heb ik goed contact.
Bovenbuurman negeert me omdat ik een aantal keer heb geklaagd over zijn muziek en één keer een feestje heb laten beëindigen door de politie. Onderbuurvrouw een paar keer gesproken omdat haar zoon nogal wat lawaai kan produceren (schreeuwen en deuren dicht smijten), maar die hoor ik bijna niet meer.
Kortom, je kunt het slechter treffen.
Ik vind elke herrie zo ongeveer even erg. Schreeuwende kinderen en babies staan bij mij ook heel hoog op mijn lijstje van irritante geluiden. Blaffende honden zijn ook vervelend, net als muziek op volume 10...quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, maar ook, babies huilen nu eenmaal. En zolang het dat is, en geen harde muziek midden in de nacht, vind ik het prima. Hoort erbij, en als ze het flesje heeft gehad en een schone luier heeft gehad, is ze ook weer stil.
Echt, liever dat, dan trance muziek op volle kracht, of een blaffende hond de hele dag
Tuurlijk, het is ook erg... Maar als ik mag kiezen tussen uren lang harde muziek, en een babie'tje, doe mij dan die baby maar. Overigens staat het appartement van de onderburen te koop, dus wie weet tot hoe lang ik er nog mee zit. En wat ik ervoor terugkrijg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:06 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ik vind elke herrie zo ongeveer even erg. Schreeuwende kinderen en babies staan bij mij ook heel hoog op mijn lijstje van irritante geluiden. Blaffende honden zijn ook vervelend, net als muziek op volume 10...
Och dat is het minst erge.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:02 schreef Fixers het volgende:
Schone handdoeken drogen over de schutting? He bah, daar kan van alles opzitten: mos, alg, vogelpoep daar wil ik mijn schone was niet ophangen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever harde muziek hoor dan een krijsende baby. Harde muziek maken kan ik zelf ook namelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook erg... Maar als ik mag kiezen tussen uren lang harde muziek, en een babie'tje, doe mij dan die baby maar. Overigens staat het appartement van de onderburen te koop, dus wie weet tot hoe lang ik er nog mee zit. En wat ik ervoor terugkrijg.
Haha, gezien je nick is dat niet verwonderlijk. Ik kan er een flinke portie hardcore, punk o.i.d. tegenaan gooien. -> I win music!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever harde muziek hoor dan een krijsende baby. Harde muziek maken kan ik zelf ook namelijkFight fire with fire he
Mja, maar dat is zo dweilen met de kraan open... In een flat kom je dan al snel in een soort discotheek-achtige kakafonie te zitten. En ik snap dat niet, koop dan gewoon een goede draadloze koptelefoon. Die dingen zijn tegenwoordig hardstikke goed, en heul niet duur.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Haha, gezien je nick is dat niet verwonderlijk. Ik kan er een flinke portie hardcore, punk o.i.d. tegenaan gooien. -> I win music!
Tsja, vertel dat maar tegen de luidruchtige buurman.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, maar dat is zo dweilen met de kraan open... In een flat kom je dan al snel in een soort discotheek-achtige kakafonie te zitten. En ik snap dat niet, koop dan gewoon een goede draadloze koptelefoon. Die dingen zijn tegenwoordig hardstikke goed, en heul niet duur.
Tsja, daar zit het probleem...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:00 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Tsja, vertel dat maar tegen de luidruchtige buurman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |