abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71175617
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef Annet00 het volgende:
Nou serieus, ik heb eens bij mijn bovenbuurman gekeken....
Hij had een bloem met daaronder kikkervisjes op een tafel staan...
In de slaapkamer hingen handboeien aan het bed, een verrekijker ( woon in n flat) en een pop... ja een echte babypop voor kids op de kop kruipend aan het plafond......

Als ik die vent nu tegen kom, dan doe ik net of ik m nie ken......:S
WHAT
THE
FUCK

Meteen de politie bellen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:02:20 #177
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_71176965
Ik woon samen met mijn vriend in een noodflatje, en serieus, ik wil hier weg
Naast ons woont een gast die de hele tijd door zn telefoontje mensen uit zit te schelden
(Luister!! Motherfocker!! Luister naar me dan!!! Blaaaah).
En onze bovenburen zijn het vervelendst. Er woont eigenlijk maar één meisje,
ze is mongolide en haar vage vrienden maken elke nacht misbruik van dr door met zn allen ( 6 ofzo)
bij haar te blijven crashen. Je moest eens weten hoe klein onze flatjes zijn, en toen besloten ze ook nog dat het leuk zou zijn om een herder(!) in huis te halen.. ze hebben geen tijd om het beest te trainen..
dus zitten we met constant geblaf en geschreeuw.
Vaak klinkt het alsof er iemand vermoord of verkracht wordt. (Nu klinken er een hoop "dierengeluiden")
Ook vinden ze het fijn om de ramen open te gooien en het volume van de pc en tv zo hard mogelijk te zetten. Vaak gaat al dit lawaai door tot 2 uur s'nachts.. (mijn vriend moet om kwart voor 5 op).
En dan zitten we ook nog met de herrie van de buren die boos worden om het lawaai, die staan dan op de gang te schreeuwen

Sorry hoor, maar ik ben in Limburg opgegroeid, en daar hadden we daar toch echt geen last van. Bah, de randstad Maarja, we wonen nog altijd beter dan de mensen in de flat naast ons, daar zijn alle hoeren en dealers ondergebracht
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:56:51 #178
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_71178809
onze buren zijn relaxed!
s'avonds (in het weekend dan) altijd lekker in de tuin zittend, en dan horen we wel wat gepraat, gesmoes, en gelach, maar daar hebben we helemaal geen last van.
we hebben tevens zo'n schutting met een raamwerkje erin, daar wordt dan ook zo nu en dan een fles wijn door op-en-neer gegeven. hardstikke gezellig !

Owja, vorige week kwamen we laat s'avonds thuis, en was de buurman aangeschoten, heb 'm nog nooit zo gezellig meegemaakt hahaha

Wel lachen dus met die mensen, nooit problemen
Ex nihilo nihil fit
pi_71179108
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef HoneyPop het volgende:
Sorry hoor, maar ik ben in Limburg opgegroeid, en daar hadden we daar toch echt geen last van. Bah, de randstad
Ja dat zal het zijn.

Nee, overlast komt veelal voor bij het wat goedkoper segment in de huizenmarkt.
Live out of your imagination, not your history.
pi_71179280
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn.

Nee, overlast komt veelal voor bij het wat goedkoper segment in de huizenmarkt.
Precies, de zogenaamde onderkant van de markt. Hier wonen mensen die niet veel te verliezen hebben, dus meestal geen baan, opleiding, carriere, geld, auto e.d. Dus je ondervind al gauw hinder wanneer je die dingen wel hebt.
pi_71203806
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef dennisdotcom het volgende:
Aan één kant Ghanese buurvrouw met dochter. Hoor ze nooit en ze zijn altijd supervriendelijk. Andere kant jong stel, dame is net zo oud als ik en met hun heb ik goed contact.

Bovenbuurman negeert me omdat ik een aantal keer heb geklaagd over zijn muziek en één keer een feestje heb laten beëindigen door de politie. Onderbuurvrouw een paar keer gesproken omdat haar zoon nogal wat lawaai kan produceren (schreeuwen en deuren dicht smijten), maar die hoor ik bijna niet meer.

Kortom, je kunt het slechter treffen .
IK! Heb een buurman schuinboven mij, op het oog een normale gast, maar zodra de nacht valt komt het beest in hem los. Dus dan doe ik altijd maar de deur op slot.

Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_71204153
Ik heb ook nog een paar maanden in de Haagse Transvaal gewoond. Ook zo'n prachtwijk tegenwoordig. Huurde een kamer van een of andere pandjesbaas in een portiekflatje, samen met nog 3 studenten en een stelletje: hij arabisch, zij engels. (Die flatjes waren nog behoorlijk ruim)

Dat stelletje had het blijkbaar koud, want de verwarming stond standaard op 30 graden. Waarop wij studenten allemaal onze radiatoren dichtdraaiden. Dat zorgde weer voor te weinig circulatie in het system en de ketel viel daarvoor steeds uit. Waarop de thermostaat nog maar een tandje hoger gezet werd, want het was koud.

De benedenburen in het portiek hadden morele bezwaren tegen brood weggooien. Daar stond naast de deur een kartonnen doos met oudbrood. Lekker te schimmelen natuurlijkl misselijkmakend gewoon. Zulks was blijkbaar gewoon in die wijken, overal in de struiken bij groenstookjes vond je daar bergen met oud brood. Lekker aan het schimmelen en voer voor ratten.

Wat me ook nog verbaasde: iedereweek met grofvuil stond er in de straat een complete huisraad op de stoep.
pi_71205536
Ergh, zo'n huisgenoot heb ik ook gehad. Beweerde altijd dat hij het koud had en draaide de thermostaat omhoog, waarop ik me kapot zweette en 'm weer terug zette. Dit elke dag, ik heb nog nagedacht over hoe ik het ding zou kunnen openen om 'm op die stand vast te zetten. De dude z'n raam was stuk, daar had 'ie eerst eens naar moeten kijken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 10:02:13 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_71206225
Onderbuuf is van de week bevallen, dus we horen nu regelmatig een baby Maar eerlijk is eerlijk, tot nu toe valt het erg mee. We horen het eigenlijk alleen als we erop gaan zitten letten, en dat moet je sowieso niet doen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71206442
ja als je druk bent hoo je ze ineens een stuk minder
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 11:17:37 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_71208196
Ja, maar ook, babies huilen nu eenmaal. En zolang het dat is, en geen harde muziek midden in de nacht, vind ik het prima. Hoort erbij, en als ze het flesje heeft gehad en een schone luier heeft gehad, is ze ook weer stil.

Echt, liever dat, dan trance muziek op volle kracht, of een blaffende hond de hele dag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71208460
inderdaad tsja de laatste twee hebben wij hier een tijdlang gehad en zo af en toe nog gelukkig zit er een knop op de radio
pi_71224235
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, maar ook, babies huilen nu eenmaal. En zolang het dat is, en geen harde muziek midden in de nacht, vind ik het prima. Hoort erbij, en als ze het flesje heeft gehad en een schone luier heeft gehad, is ze ook weer stil.

Echt, liever dat, dan trance muziek op volle kracht, of een blaffende hond de hele dag
Ik vind elke herrie zo ongeveer even erg. Schreeuwende kinderen en babies staan bij mij ook heel hoog op mijn lijstje van irritante geluiden. Blaffende honden zijn ook vervelend, net als muziek op volume 10...
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 06:59:35 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_71239353
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:06 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Ik vind elke herrie zo ongeveer even erg. Schreeuwende kinderen en babies staan bij mij ook heel hoog op mijn lijstje van irritante geluiden. Blaffende honden zijn ook vervelend, net als muziek op volume 10...
Tuurlijk, het is ook erg... Maar als ik mag kiezen tussen uren lang harde muziek, en een babie'tje, doe mij dan die baby maar. Overigens staat het appartement van de onderburen te koop, dus wie weet tot hoe lang ik er nog mee zit. En wat ik ervoor terugkrijg.
pi_71239644
Hmm ja dat is ook altijd ng de vraag.
Nou het wordt bij ons echt tijd dat we weg gaan.
Onze lieve buuf heeft aan de achterzijde van haar tuin al een maand geen schutting meer nadat deze omgewaaid is ( stond al meer dan een jaar scheef) en haar tuin grenst aan het gangpad waar wij doorheen lopen om de hond uit te laten.
Nu stond de poort open omdat ik aan het snoeien was en zo makkelijk bij de container kwam.
En hondje liep dus een stukje haar tuin in..begint ze meteen te krijsen..enige nadeel is dat haar logee (hond) bij mij in de voortuin stond..
Heb d'r dus verzocht eerst maar eens het goede voorbeeld te geven en als ze dan toch bezig was of ze dan haar handdoeken niet te drogen wilde hangen over de schutting en half in de planten in mijn tuin.
dacht dat ik haar gezeur over dingen die ze zelf altijd doet wel kon negeren nu het nog een weekje duurt maar nee

Nog een kleine aanvulling; haar vorige hondenlogee is weg gegaan omdat hij de hele dag de sterren van de hemel zong en los liep waardoor alle auto's aan de aan onze straat grenzende drukke weg in de ankers konden en de boer achter ons de helft van zijn oogst vaarwel kon zeggen en dan nog durven piepen
pi_71239664
Schone handdoeken drogen over de schutting? He bah, daar kan van alles opzitten: mos, alg, vogelpoep daar wil ik mijn schone was niet ophangen.
pi_71240015
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:02 schreef Fixers het volgende:
Schone handdoeken drogen over de schutting? He bah, daar kan van alles opzitten: mos, alg, vogelpoep daar wil ik mijn schone was niet ophangen.
Och dat is het minst erge.
De stank die uit haar huis komt is zo erg dat mijn hond (een mega viespeuk) er met een grote boog omheen gaat.
Resultaat van binnen plassende katten, braaksel, allerhande rookwaar enz.
Als zij haar raam open heeft kunnen wij het onze beter sluiten.
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:47:10 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_71240200
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 06:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is ook erg... Maar als ik mag kiezen tussen uren lang harde muziek, en een babie'tje, doe mij dan die baby maar. Overigens staat het appartement van de onderburen te koop, dus wie weet tot hoe lang ik er nog mee zit. En wat ik ervoor terugkrijg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever harde muziek hoor dan een krijsende baby. Harde muziek maken kan ik zelf ook namelijk Fight fire with fire he
Don't let my username fool you...
pi_71267374
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever harde muziek hoor dan een krijsende baby. Harde muziek maken kan ik zelf ook namelijk Fight fire with fire he
Haha, gezien je nick is dat niet verwonderlijk. Ik kan er een flinke portie hardcore, punk o.i.d. tegenaan gooien. -> I win music!
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 06:57:56 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_71274897
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Haha, gezien je nick is dat niet verwonderlijk. Ik kan er een flinke portie hardcore, punk o.i.d. tegenaan gooien. -> I win music!
Mja, maar dat is zo dweilen met de kraan open... In een flat kom je dan al snel in een soort discotheek-achtige kakafonie te zitten. En ik snap dat niet, koop dan gewoon een goede draadloze koptelefoon. Die dingen zijn tegenwoordig hardstikke goed, en heul niet duur.
pi_71275117
Mja dat helpt maar voor even inderdaad, wij hebben een uitgebreide geluidsinstallatie staan waarmee we makkelijk over de hare heen komen. Dat is dan even stilte en dan gewoon weer door. (en dan heb ik het over een rijtjeshuis).
Overigens werd er gisteren ineens 1 heel schuttingdeel opgericht, waarvoor ze een paal naast die van onze schutting sloegen met een blok hout dat vervolgens op een tomatenplant met een ris tomaten eraan terecht kwam. dus.
pi_71275132
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 06:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mja, maar dat is zo dweilen met de kraan open... In een flat kom je dan al snel in een soort discotheek-achtige kakafonie te zitten. En ik snap dat niet, koop dan gewoon een goede draadloze koptelefoon. Die dingen zijn tegenwoordig hardstikke goed, en heul niet duur.
Tsja, vertel dat maar tegen de luidruchtige buurman.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 09:15:58 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_71276106
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:00 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Tsja, vertel dat maar tegen de luidruchtige buurman.
Tsja, daar zit het probleem...

Trouwens, ik hoorde vanmorgen om 06:55 uur een trompet of klarinet of zo
pi_71276678
Ah luidruchtige buren zijn echt verschrikkelijk!!

Ik woon in een studentenhuisje wat nogal gehorig is. Het eerste half jaar had ik nergens last van maar van de een op andere dag ging de muziek harder bij mijn bovenburen en lijkt het laat op de avond altijd of ze een maraton lopen op hun 10m2.
Omdat ik geen zin had om te zeuren ging ik vaak met oordoppen slapen, maar dat wil je ook niet lang. Dat gaat toch wel pijn aan je oren doen op een gegeven moment en hun bas kwam er gewoon doorheen, waardoor ik lag te shaken in bed..

Oke, uiteindelijk ben ik toch maar elke avond gaan vragen mag de muziek zachter en uiteindelijk zelfs afgesproken dat het geluid om 22.30 zo gaat dat ik er geen last van had. Helaas waren ze dat na een week vergeten. Ik elke avond weer: 'mag de muziek zachter?' gebeurde wel, maar eer ik het ging vragen zat ik me van binnen al helemaal op te vreten en sliep ik nog niet omdat ik me kapot ergerde aan hun geloop. Na een tijdje was ik het zo zat dat ik weeeeer moest vragen of het geluid zachter kon dat ik mijn deur wat harder dicht gooide. Toen was het opeens mijn probleem en ik moest maar ruilen met die gast naast me want hun konden er niks aan doen dat ik optijd naar bed wou Weekje later toch maar met ze gepraat dat hun gewoon normaal meoten doen want het is hun geluid!
Toen ging het een tijd goed, huh deden de muziek zachter, ik kon weer slapen (o.a. met behulp van homeopatische middelen).. nou paar maandjes verder ging de muziek weer harder, gelukkig was ik 's avonds altijd weg dan had ik er weinig last van, maar eigenlijk is dat natuurlijk absurd. Als ik nu vraag of het geluid zachter mag, hoor ik het nogsteeds gruwelijk en het excuus is dan: als wij het nog zachter doen horen we zelf niks..

Tijd om de huisbaas aan te spreken, wat een asociale lui boven!!
pi_71276993
We kochten ons huidige huis een half jaar geleden, en die verkopers (die ons toen prima lui leken) vertelden ons dat de (iets oudere, ~50/60 jaar) buren aan 1 kant zulke aso's waren, en niet voor rede vatbaar, ze scheurden de klimop van de schutting, bla bla bla. Wij hadden zoiets van, oh oh, dat gaat nog wat worden..

Na nu blijkt waren die verkopers zowat door de hele straat uitgekotst, en toen die buurvrouw met een kapotte heup in de woonkamer musjes lag te tellen in de struiken, vertikten ze het om hun camper, die mooi het uitzicht van de buren vormde, te verplaatsen zodat buuv wat meer kon zien dan alleen wit polyester.. Idem voor de verbouwing bij hun, de bouwvakkers en zijzelf stonden van alles te zagen op straat, bij de buren voor, en veegden na afloop alleen het stof en zaagsel uit de eigen voortuin..

Wij hebben inmiddels ook heibel met die verkopers, ze hebben met een volstrekte willekeur dingen uit het huis gehaald. Oa de vonkenvanger van de open haard, welke, toen wij vroegen waar die te vinden was in het huis, ons nog doodleuk ter overname aan werd geboden. Want nee, die was geen essentieel onderdeel van de open haard, en had nu een decoratieve waarde in hun appartement.. Op de vraag waarom ze de aslade niet mee hebben genomen als plantenbak moeten we nog steeds antwoord krijgen, maar goed..

Misschien overbodig om te zeggen dat wij prima met die buurtjes kunnen, we kregen zelfs na een maandje al een vakantiekaart van ze..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')