quote:Sinds dat ik hier woon(2003) heb ik de consequenties moeten ondervinden van het verschrikkelijke klote egoïsme van mijn buren, 2 deuren verderop. Ik(en al mijn andere buren ook trouwens) heb al talloze keren met hun ruzie gehad. En het gaat soms echt werkelijk tot in de nacht door. Dat gaat dan voornamelijk over prullenbakken, schuttingen, auto's, etcetera. Laatste keer was 's nachts met een passant. Die hadden de auto op 'hun' parkeerplaats neergezet(heeft geen sluis of iets dergelijks). Ik kon niet slapen van dat geschreeuw.
Vanaf het begin al aan zijn ze onvriendelijk, tegen de hele buurt. Ze zeggen nooit vriendelijk gedag, maken rottige opmerkingen, kappen hun bomen nooit desondanks ons bezwaar daartegen.
Precies! Want 'jou' is bezittelijk. Het is een ervaring van jou, dus wordt het 'jouW ervaring'. En er staat een spatie te veel voor het uitroepteken.quote:
Oh, heerlijk zulke burenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:44 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb ontdekt dat mijn Iraanse bovenbuuf gewoon haar pannen leegt in m'n tuin.![]()
Daarnaast hebben ze vaak snoeihard de televisie aanstaan (en dan van die Arabische zenders o.i.d.) en schreeuwt die vrouw KEIhard als ze aan de telefoon is met (waarschijnlijk) iemand in haar moederland. Helaas ben ik niet de enige met klachten. Ik ben er al een paar keer naar toe geweest, maar het doet er gewoon niet toe. Pas toen ik met de dweil tegen het plafond beukte (net als in de fillum) ging het geluid zachter.
Maar goed, dat heb ik maar twee keer gedurfd, want toen stond de bovenbuurman op de stoep.
Waarschijnlijk gaat de woningbouwvereniging er nu wat aan doen gelukkig. Dan worden ze uitgenodigd daar en kunnen ze hun tolk meenemen...seriously...
Wij straks oook!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:21 schreef mister_white het volgende:
knip.
Heb nu eindelijk (nacht)rust, na al die jaren, en geen stress meer. Ja, verbouwingsstress
Tokkies? Waar woon je nu danquote:Op maandag 13 juli 2009 00:28 schreef Gozeuh het volgende:
Mijn onderbuurman is full-time alcoholist en mijn buurvrouw ook. Beiden produceren overlast. De buurman met name geluidsoverlast, de buurvrouw geluids en stankoverlast. Er zijn dagen dat ik ze beiden wel kan schieten (de meeste dagen eigenlijk wel). Aanspreken op het gedrag en dergelijke helpt niet: deze mensen zijn bijna altijd onder invloed en voor rede simpelweg niet vatbaar. Ronduit belachelijk vind ik het dat dit zomaar kan; heel de dag werkeloos rondhangen en overlast produceren. Het lullige is: er valt bar weinig tegen te doen. De politie komt een keer langs en dan is het even rustig, maar later begint het verhaal weer van voren af aan lijkt het wel. Ik baal soms als een stekker en ga binnenkort verhuizen dankzij de buren.
Mee eens. Ga geen energie steken om de problemen op te lossen maar steek energie in het zoeken van een andere woning. Het heeft mij een paar jaar van mijn leven gekost om dit in te zien, is zonder en had niet gehoeven als ik eerder een andere woning had gezocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef Sj0rs het volgende:
In het geval van overlast kan je maar beter uitkijken naar een andere woning. In Nederland wordt er helemaal niets tegen ondernomen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef mister_white het volgende:
[..]
Mee eens. Ga geen energie steken om de problemen op te lossen maar steek energie in het zoeken van een andere woning. Het heeft mij een paar jaar van mijn leven gekost om dit in te zien, is zonder en had niet gehoeven als ik eerder een andere woning had gezocht.
Mensen zijn tegenwoordig dom, asociaal en agressief en als ze het zelf niet zijn worden de bijbehorende kinderen het wel.
De beste man is nu drie kwartier zijn motoren aan het starten en ik overdrijf hiermee niet eens...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Tegenover: een gezin met een 50-jarige rocker die muzikant is, met zwart geverfd haar, mascara en eyeliner opHij heeft 3 motoren en een busje, staat 's ochtends al die motoren te starten en meestal lukt dat niet, dus gaat hij met dat busje naar zijn dayjob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |