Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:42 schreef koffiegast het volgende:
Of chipkaart goed werkt of niet, het is beetje flauwe kul als je 7 deurtjes hebt dat er maar 1 geopend is.
Stel, er komen 50 mensen uit een trein. Allemaal willen ze nog de metro halen. Ik vind het gewoon enorm slecht bedacht om alle poortjes op 1 na te sluiten terwijl amper iemand nog chipkaart gebruikt buiten rotterdam. Doe dan van de 7 poortjes 2 voor mensen die chipkaart wille gebruike. Het zal verder maar gebeuren dat er brand of een ramp is en mensen kunnen niet snel genoeg de locatie verlaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:49 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dan ga je toch door die ene?
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:49 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dan ga je toch door die ene?
TS heeft OV kaart en hoort OV chipkaart "gratis" te krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:03 schreef Yreal het volgende:
als je kaart niet werkt, koop dan zoon tijdelijk ding voor een 10tje
TS is te arm om een nieuwe chipkaart van 10 euro te kopen
In Rotterdam kon je gratis een tijdelijke (paar weken of zo) onpersoonlijke studentenchipkaart ophalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
TS heeft OV kaart en hoort OV chipkaart "gratis" te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |