Perzische vrouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, maar wel veelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook ik ook ff spammen weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik Gado Gado gemaakt voor vrienden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi fout land
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi land.
dat is zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.
das ook zo maar dat doet niets af aan de schoonheid van het land, de gebouwen en ook de cultuur verder...quote:
De Gourmand-politie sommeert uquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
oh btw, wat is old amsterdam toch lekker
Ook leuk, maar dat zijn van die bestemmingen waarvan ik het idee heb dat ik ze ook nog wel kan bezoeken als ik bejaard ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Staat niet op mijn lijstje
Eerst nog naar New York, Ierland, Italië, Spanje, Portugal
Het is een race-rijper:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Volgens wie en lekker boeiendik vind het lekker
Arresteer haarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Gourmand-politie sommeert u
Old Amsterdam is nepkaas!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |