jaaaaa ook lekker hoorquote:
Als dat alles isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar.... jaaa maaar.. pfff ok dan voor een kusje
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hier vangen danquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gang
Wat zul je een goeie relatie hebben met je burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ohw vertel.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef STING het volgende:
Morgen maar eens een fotoshoot maken van m'n nieuwe karretje
Doordeweeks welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zul je een goeie relatie hebben met je buren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat maakt je ook zo'n gezellig mens
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
asjequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat maakt je ook zo'n gezellig mens
quote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:46 schreef djayzz het volgende:
Heb ik nog leuke dingen gemist terwijl ik leuke dingen aan het doen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:46 schreef djayzz het volgende:
Heb ik nog leuke dingen gemist terwijl ik leuke dingen aan het doen was?
ohw echt.... sorry had ik gemist was er vanmiddag niet... mooi wagentjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al even gepost, vandaag m'n nieuwe auto opgehaald:
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs![]()
quote:
Nou ja, misschien heb ik wat tofs "gemist"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuke dingen missen terwijl je met leuke dingen bezig was? of was je met de was bezig en vind je dat leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |