quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef Carooltje79 het volgende:
hoooi
Wie van jullie heeft de zon ontvoerd
Gets, beterschap!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:04 schreef Ofresca het volgende:
Misselijk en hoofdpijn.
Dat zal, maar ik kan nu echt geen griep gebruiken. Zo maar ff een ibuprofen, kijken hoe het daarna gaat.
hoiiiquote:
hoiiiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef Carooltje79 het volgende:
hoooi
Wie van jullie heeft de zon ontvoerd
Dank je.quote:
Dus jij was het hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hier schijnt ie gewoon
Dacht dat jij erheen gingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
De krant zegt dat er rond 40.000 man waren voor o.a. Marco Borsato
hooi meis... ben je beetje ziekjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef Ofresca het volgende:
Hey Venco en Carool
[..]
Dank je.
Oh tof, volgend weekend komt de hond van mijn ouders hier logeren. Dat wordt chaos.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
de zon, is even op vakantie.. weekendje er tussen uit, ff zuipen met de andere gasballetjes. Kan ie maandag weer fris en fruitig aan de slag om de boel te verwarmen
Haha, de hele week mensen lekker maken en dan in het weekend foetsiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
de zon, is even op vakantie.. weekendje er tussen uit, ff zuipen met de andere gasballetjes. Kan ie maandag weer fris en fruitig aan de slag om de boel te verwarmen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus jij was het hegeef es ff terug... ik moet nog wat aan me kleurtje doen
Dat blijkt wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens een wilde fantasie.
das niet liefquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt hem maar halen
Het programma voor vannacht is wel lekker. Jammer dat ik er pas gisteren van hoorde anders had ik een kaartje gescoord.quote:
Vond het allemaal nogal groots zeg maar. Het is eigenlijk totaal niet in me op gekomen er naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het programma voor vannacht is wel lekker. Jammer dat ik er pas gisteren van hoorde anders had ik een kaartje gescoord.
waar istie met vakantie... dan stuur ik hem een mailtje dattie rap weer terug moet komen, dondersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
ohw ok dan, das wel goed excuusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry zit een beetje tegen me draadloos internet doet gekke dingen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |