Hé, ik ken de marketingtricks jeweetzquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:26 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht dat dit topic over je vriendin ging die dat had gezegd afgelopen nacht
Ik ben altijd trots op jouquote:
Als je probeert me op de kast te krijgen o.i.d. dan is dit wel een hele mislukte poging zeg jezusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Temper, temper.
Ik heb genoeg ervaringen met aandachtshoeren op FOK!, jullie zijn zooooh voorspelbaar.
En ik heb een theatrale persoonlijkheidsstoornis, dodelijke combinatie....ik ben hier niet om vriendjes te maken of FOK!sters te complimenteren, ik ben op zoek naar de waarheid, net als Harry Potter, om de leeftijdsdoelgroep een begrijpelijk voorbeeld te geven.
Social networking op Hyves was te makkelijk, dus op FOK! komen confrontaties gewoon beter tot hun recht.
Oh , en je wil me, maar ik ben veel te oud voor je, dus dat gaat niet gebeuren. Sorry lieverd..
(...dat laatste stukje is overigens enkel bedoeld om Pisnicht te irriteren met mijn arrogantie...)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |