Nooit. Dûh.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word soms zelfs wel eens liefkozend watervalletje genoemd
Sorry van je topicquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Bonzai. het volgende:
Oh nice. Breathtaking is de mannelijke fok!kers weer eens aan het opgeilen![]()
Ben ik droog als ik zeg dat BT zichzelf een beetje overschat op dat gebied?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Bonzai. het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Bonzai. het volgende:
Maar Jana Defi heeft dan ook een stel bloemkolen waar je een hele verzetskolonie op kan laten teren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben ik droog als ik zeg dat BT zichzelf een beetje overschat op dat gebied?
Ze is net te cynisch om een echte aandachtshoer te zijn, maar ik heb het geprobeerd, maar kon er niet op komen, dus ik heb maar een filmpje van Jana Defi opgezet en dat werkte toch beter.
Mezelf overschattenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben ik droog als ik zeg dat BT zichzelf een beetje overschat op dat gebied?
Ze is net te cynisch om een echte aandachtshoer te zijn, maar ik heb het geprobeerd, maar kon er niet op komen, dus ik heb maar een filmpje van Jana Defi opgezet en dat werkte toch beter.
Ik sta al tijden droog en hopelijk eigenlijk dat er wel wat gebeurt...!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:45 schreef intraxz het volgende:
Gossie! TS heeft iets tegen mensen die zichzelf droog noemen! Laat ik mezelf dan maar nooit meer droog noemen voordat er nog wat ergs gebeurt
Uw spottend gedrag staat me niet aan. Niet dat het jou veel kan schelen wellicht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:45 schreef intraxz het volgende:
Gossie! TS heeft iets tegen mensen die zichzelf droog noemen! Laat ik mezelf dan maar nooit meer droog noemen voordat er nog wat ergs gebeurt
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
Mezelf overschattenkom ik over alsof ik aandachtshoeren als m'n levensdoel zie?
Ik voel me nu extra gemotiveerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Uw spottend gedrag staat me niet aan. Niet dat het jou veel kan schelen wellicht.
Blijf jij maar 'droge' grapjes maken
Probeer het eens wat natter.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja
(..niet schrikken, ik ben gewoon droog aan het doen nu, he.. )
Oh! Vertel eens een droge danquote:
Inspiratieloos, sorry.quote:
Temper, temper.quote:
Ik las de TT en dacht dat dit topic over je vriendin ging die dat had gezegd afgelopen nachtquote:
Hé, ik ken de marketingtricks jeweetzquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:26 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht dat dit topic over je vriendin ging die dat had gezegd afgelopen nacht
Ik ben altijd trots op jouquote:
Als je probeert me op de kast te krijgen o.i.d. dan is dit wel een hele mislukte poging zeg jezusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Temper, temper.
Ik heb genoeg ervaringen met aandachtshoeren op FOK!, jullie zijn zooooh voorspelbaar.
En ik heb een theatrale persoonlijkheidsstoornis, dodelijke combinatie....ik ben hier niet om vriendjes te maken of FOK!sters te complimenteren, ik ben op zoek naar de waarheid, net als Harry Potter, om de leeftijdsdoelgroep een begrijpelijk voorbeeld te geven.
Social networking op Hyves was te makkelijk, dus op FOK! komen confrontaties gewoon beter tot hun recht.
Oh , en je wil me, maar ik ben veel te oud voor je, dus dat gaat niet gebeuren. Sorry lieverd..
(...dat laatste stukje is overigens enkel bedoeld om Pisnicht te irriteren met mijn arrogantie...)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |