dan is onweer nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:16 schreef One_conundrum het volgende:
hier in groningen nog niets. Regenen en afkoelen. en snel. Dan gaan die kankertokkieburen ook naar binnen met hun kutmuziek
Zou knap zijn als je die foto kan maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef delano.888 het volgende:
* is amateur fotograaf *
[ afbeelding ]
Vage shit, toch echt net gemaakt.quote:
Wat zie je bij deze?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh, dan staat de datum in je camera niet goed denk ik
Lol, onweer is toch de overtreffende trap van electroniquequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:14 schreef electronique het volgende:
nog niks hier
ik ben bang voor onweer
Is heel makkelijk hoor, mijn camera heeft een vuurwerk/onweer optie, gewoon echt 10sec sluitertijd ofzo, heb dan ook al heel wat fotos weg gegooid net die gewoon helemaal WIT waren van de flits op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je die foto kan maken.![]()
Sinds ik dit topic heb gelezen hoor ik het ook nu.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat zie je bij deze?
[ afbeelding ]
Helaas niet zo mooi als de vorige, maar t moet allemaal snel snel snel.
59 seconden laterquote:Original Date/Time = 2009:06:16 02:07:10
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Lol, onweer is toch de overtreffende trap van electronique
Daarom hoop ik ook dat het hierheen komt, even oefenen met onweer foto'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is heel makkelijk hoor, mijn camera heeft een vuurwerk/onweer optie, gewoon echt 10sec sluitertijd ofzo, heb dan ook al heel wat fotos weg gegooid net die gewoon helemaal WIT waren van de flits op het verkeerde moment.
Ja dat kan wel kloppenquote:
ze is een vrouw. die zijn bang voor de donders, terwijl de bliksem dodelijk is en de donder enkel herriequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Lol, onweer is toch de overtreffende trap van electronique
Alsof het nu al zo enorm heel erg donker is buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Dit is dus terwijl t echt heel donker is buiten, tijdens een flits, het lijkt wel overdag, vet he![]()
[ afbeelding ]
http://www.olympusamerica(...)ruction%20Manual.pdfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen
Vage camera, geen zin om t in te stellen
WTF ik maak nooit meer een foto iedereen kan zien welke camera ik heb en hoe laat ik de fotos heb gemaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://www.olympusamerica(...)ruction%20Manual.pdf
Werkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:43 schreef hugecooll het volgende:
Beter regent het morgenochtend dan hier, het was gisteren en vandaag veel te warm om te werken
Ja, pikzwart hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Alsof het nu al zo enorm heel erg donker is buiten
Hehe, volgens mij kun je de EXIF info wel uit de foto halen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF ik maak nooit meer een foto iedereen kan zien welke camera ik heb en hoe laat ik de fotos heb gemaakt
EXIF?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij kun je de EXIF info wel uit de foto halen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_formatquote:
Zoals ik zei moet dat wel kunnen, maar hoe weet ik niet...quote:En is dat allemaal niet te blokken? Als ik een foto online heb wil ik datsoort info graag voor mezelf houden.
Ben nog blij dat dat ding geen GPS heeft anders weet iedereen gelijk waar ik woon
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:56 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format
[..]
Zoals ik zei moet dat wel kunnen, maar hoe weet ik niet...
Kan je dat allemaal zien?quote:# Naam van de eigenaar van de camera.
# Camera-instellingen zoals belichtingstijd, F-getal, diafragma, brandpuntsafstand.
Die is echt mooi manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:59 schreef Djahani het volgende:
Het onweert ook in Nijmegen. Ik heb ook eigen foto's gemaakt : [ afbeelding ]
Heavy.quote:
Oh jee, mensen kunnen zien welke camera je hebt en hoe de instellingen stondenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heavy.
Zet nooit meer een foto online
Tja vind ik gewoon niet fijn wat gaat jullie dat aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:02 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh jee, mensen kunnen zien welke camera je hebt en hoe de instellingen stonden![]()
![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die is echt mooi man![]()
Ik heb niet zon geweldig uitzicht, alleen maar als ik recht naar boven kijk
Ik leer ervan, kijken hoe de instellingen zijn bij foto's die mij aanspreken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja vind ik gewoon niet fijn wat gaat jullie dat aan![]()
Maarja, ik ben dr vandoor, morgen vroeg op.
Ben ik nou gek of staat het bij Dhahani niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik leer ervan, kijken hoe de instellingen zijn bij foto's die mij aanspreken.
Het 1ste denk ik, en het is Djahani.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of staat het bij Dhahani niet?
Hoe doen jullie t dan? Ik downloadde jou pic, keek bij eigenschappen, en bijna alles is leeg. Bij mijn eigen fotos staat het daar.quote:
ImageDescription - OLYMPUS DIGITAL CAMERAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat zie je bij deze?
[ afbeelding ]
Helaas niet zo mooi als de vorige, maar t moet allemaal snel snel snel.
Hoe doe je dit?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:14 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ImageDescription - OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Make - OLYMPUS IMAGING CORP.
Model - u770SW,S770SW
Orientation - Top left
XResolution - 314
YResolution - 314
ResolutionUnit - Inch
Software - Version 1.1
DateTime - 2009:06:16 02:07:10
YCbCrPositioning - Co-Sited
ExifOffset - 158