En dat is toch wel het belangrijkste vind ik!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. De kids zijn in ieder geval dol op hem, zo te zien.
Hear hearquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
En dat is toch wel het belangrijkste vind ik!
Over andere donor is niets gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef rooie60 het volgende:
Dat is zo'n 1,5 week geleden op tv gezegd (vraag me niet waarbij) zijn derde kind is ook van n draagmoeder en andere zaad donor.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Het zijn zijn kinderen. Of ze nu wel of niet aan zijn zaad ontsproten zijn.
Zo zie ik het tenminste en ik heb zelf het idee dat Jackson ook daadwerkelijk de biologische vader is.
Ja, dat is dus verzonnen. Man man man, als alles waar was wat gezegd is over MJ, dan zou 'ie nou rondlopen als levende barbiepop ofzo. Echt, get real!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:47 schreef rooie60 het volgende:
Er werd wél wat gezegd over andere (zaad)donor.
En ach, de rest van Hollywood heet ook Apple, Pilot Inspektor of Talullah.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef MaLo het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind? Hoe vaker ik de naam Blanket lees of hoor, hoe minder raar ik de naam vind.
'geleerd bij biologie', echt, wat dóe jij in dit topic?quote:
Misschien in een roddelprogramma. Ik weet wat Michael gezegd heeft en wat er in mogelijk andere tvgesprekken gezegd is (dan wat jij gezien of gelezen hebt).quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:47 schreef rooie60 het volgende:
Er werd wél wat gezegd over andere (zaad)donor.
1. Over dat onderzoek, dat is alleen bij mensen die al twijfels hadden. Die het dus hebben laten onderzoeken. Zou je een hele populatie onderzoeken, krijg je never nooit die resultaten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens onderzoek is 1 op de drie of vijf weet het niet meer precies kinderen niet van de vader van wie men denkt dat de vader is. Je vader is de gene die je opvoed en van je houd. Mensen die een kind adopteren kopen het als ware ook. Toch zijn zij ook echte ouders voor de kinderen. Ik weet niet of het echt zijn kinderen zijn maar hij was wel een vader voor hun. En die namen ban bekende mensen ook. Ze hebben zelf een redelijk normale naam vaak maar geven hun kinderen de idiootste namen. En over dominatie qau kleuren donder is dominant over ligt. Als ouder moet je beide lichtte genen hebben wil je deze doorgeven. Dit heb ik in ieder geval zo onthouden bij biologie. donker+donker=donker qua ogen huidskleur ed. wanneer beide een recessief licht gen hebben kan licht ook voorkomen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
1. Over dat onderzoek, dat is alleen bij mensen die al twijfels hadden. Die het dus hebben laten onderzoeken. Zou je een hele populatie onderzoeken, krijg je never nooit die resultaten.
2. Ogen staan los van huidskleur. Iemand met bruine ogen kan blauw doorgeven, andersom niet. Donker is dominant, maar de recessieve gen kan gewoon door worden gegeven, kans van 50%. Ik heb geen zin om het allemaal uit te leggen, maar gemixt donkere mensen kunnen best blauwe ogen hebben. En gemixte mensen kunnen ook heel licht zijn. Kijk naar de dochter van Quincy Jones, Rashida.
Zeg maar , vrouw vrouw vrouw,get real yourself!,zie je dan niet dat de 2 oudste b....l.....a.....n.....k.....zijn??? té blank,en al zou mj de bio vader zijn,dan zou je op zijn minst....wat grovere trekjes moeten zien (mond,neus) de 2 zijn te blank.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, dat is dus verzonnen. Man man man, als alles waar was wat gezegd is over MJ, dan zou 'ie nou rondlopen als levende barbiepop ofzo. Echt, get real!
Ik vind die andere ook een beetje zielig waarop hij in dat boekje staat te kijken. Dat is wat ie nog heeft van z'n vader; een barbie pop en een boekje met foto's. Een echte moeder heeft hij ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blij dit zo'n zielige foto vinden... nou ja ik vind Blanket zooo zielig op deze foto!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |