Inderdaad, Ofyles2 +1quote:
quote:Tom (Thomas) Hagen is de onofficieel geadopteerde zoon van Vito Corleone in de film The Godfather en The Godfather II. Het personage wordt vertolkt door acteur.
Hij was op elfjarige leeftijd gevonden door Sonny Corleone, die hem mee naar huis bracht. En vanaf toen is Tom altijd bij de Corleone's gebleven.
Na zijn rechten studie, ging Tom voor Vito Corleone werken net zoals zijn echte zoons deden. Zijn niet Italiaanse achtergrond heeft hem vaak in de weg gestaan binnen de maffia. Maar na de dood van Genco Abbandando, werd Tom consigliere van Vito Corleone.
Bobby Duvallquote:
Oh de naam uit zijn paspoort... Robert.quote:
Stand deel 1624quote:
Ik heb erop gegoogled en ik kreeg niet veel hits die naar hem leiden. Ik ken hem niet anders als Robert eerlijk gezegd, dus dat antwoord zocht ik. Sorry.quote:
Zijn album Even Worse...quote:
Geeft niet. Meestal spreken fans van GF II over the one with the two Bobby's (Duvall en DeNiro)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled en ik kreeg niet veel hits die naar hem leiden. Ik ken hem niet anders als Robert eerlijk gezegd, dus dat antwoord zocht ik. Sorry.
Robert wordt in Amerika en Engeland vaak tot Bob of Bobby verbasterd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef qonmann het volgende:
Niet iedereen is zo beroemd als Bobby Fischer
Basone +1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef BasOne het volgende:
TOM, GET OUT OF THE CLOSET
Tom 'Jumping jack' Cruise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |