quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef kingmob het volgende:
Egoisme kent vele vormen. Veel mensen kunnen niet met zichzelf leven als ze een geliefde naaien en doen dat dus niet. Dat is ook een vorm van egoisme, maar het is niet gezond noch logisch om er vanuit te gaan dat iedereen je zal naaien als de kans zich voordoet.
quote:
nu niet meer het is veelste benauwdquote:
Jezelf uitlaten en de hond onder de kraan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat even hond uitlaten en kop onder de kraan steken (of andersom)
quote:
Heerlijk onderuitgezakt op de bank in weinig kleding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nu niet meer het is veelste benauwd
of zo despraat dat je het voor lief nam dat je wist dat je het ongelijk was, maar het toch vol blijft houden tegen beter weten in. In dat geval weet ik niet of je een slechte egoist bent of juist niet. Want je zou kunnen stellen dat je dermate egoistisch was, dat je wel aan je eigen dacht omdat je van jezelf vond dat je een relatie nodig had om gelukkig te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als dat waar is zit ik toch raar in mekaar heb het tegen beter weten lang vol gehouden
ohw hier waaide het gisteren nog een beetje en nu helemaal niet... maja het is nooit goed he haha of het is te koud of we klagen dat het te warm isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heerlijk onderuitgezakt op de bank in weinig kleding.Heerlijk. Vond het gister veel warmer, qua gevoel dan.
quote:
Misschien zag hij er geen rede in om er mee te stoppen en in plaats daarvan de dingen die er waren op te lossen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of zo despraat dat je het voor lief nam dat je wist dat je het ongelijk was, maar het toch vol blijft houden tegen beter weten in. In dat geval weet ik niet of je een slechte egoist bent of juist niet. Want je zou kunnen stellen dat je dermate egoistisch was, dat je wel aan je eigen dacht omdat je van jezelf vond dat je een relatie nodig had om gelukkig te zijn
strandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom mee naar het strand zonsondergang kijken. Gisteren was ie super!
Omdat het helemaal niet waar is. In families komt het bijvoorbeeld weinig voor en er bestaan ook veel extreem goede vriendschappen. De aanname dat het mensen eigen is is nergens op gebasseerd. Mensen naaien is geen oerdrift ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen eigen en waaarom niet als dat altijd al zo geweest is?
Het is niet goed of het deugt niet. Nee, dit weer is heerlijk! En ondertussen Hidalgo kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw hier waaide het gisteren nog een beetje en nu helemaal niet... maja het is nooit goed he haha of het is te koud of we klagen dat het te warm is
Maar overleven wel. En dan kan mensen naaien ineens wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet waar is. In families komt het bijvoorbeeld weinig voor en er bestaan ook veel extreem goede vriendschappen. De aanname dat het mensen eigen is is nergens op gebasseerd. Mensen naaien is geen oerdrift ofzo.
die geen tijd is onzin!. Als iets je niet lekker zit maak je tijd, simpel zat.. Dat laatste spreekt meer voor zijn ego.. Zijn egoistische ik wilde gewoon geen risico lopen op bijv geen sex, of alleen zijn. En was dus eerst bezig met de opvolging van de vorige te regelen. Volgens mij is dat behoorlijk egoitisch hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij deed het niet omdat hij er geen tijd voor had. Daarbij had hij al een date geregeld voordat het uit was...
ha ha misschien kom je miss Venco daar wel tegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef halfbearad het volgende:
Oh, wow. Festival by the sea is om de hoek en ik heb het niet door![]()
Ben ook wel een oen af en toe.
Als je toch voelt dat iets niet helemaal lekker is, en je hebt het er al vaak over gehad, hoe lang moet je, dan jezelf blijven foppen voor je doorkrijgt dat je in schijngeluk leeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien zag hij er geen rede in om er mee te stoppen en in plaats daarvan de dingen die er waren op te lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |