quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]sow geil nummer is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:
Ik ben nog heel, alleen tot op zijn minst maandag zonder rolstoel... als ze dan een andere te leen hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
maar jij had verder niks???
snap niet dat leveranciers zo makkelijk met dingen omgaan hoor... het gaat wel over mensen die gebruik van die spullen maken..
Ik hou normaal helemaal niet van r&b, maar dit is een wereldnummerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Carooltje79 het volgende:
sow tijd om een muziekje op te zetten.... iemand nog aanraders
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit problemen mee een vierkant iets in een rond gat?
Te puedo ofrecer un vino tinto?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
Wauw, wat zijn de lucht en de maan mooi vanavond. Balkon...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit problemen mee een vierkant iets in een rond gat?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hou normaal helemaal niet van r&b, maar dit is een wereldnummer
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]vierkant
dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijks....
jaaaa die is zeker goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hou normaal helemaal niet van r&b, maar dit is een wereldnummer
word hoogtijd dan voor een ervaring rijker te wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]vierkant
dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijks....
tsjaaa je moet alles een x in je leven gedaan hebben tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
word hoogtijd dan voor een ervaring rijker te worden
En anders deze wel, supernummer:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa die is zeker goedlekker meezingen en dansen
ff die oudjes hiernaast pesten
auw auwquote:
ik zal heel voorzichtig met je zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsjaaa je moet alles een x in je leven gedaan hebben toch
Ik heb nog een dokter nodig, misschien dat ik die lijfarts van Michael Jackson vraag...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsjaaa je moet alles een x in je leven gedaan hebben toch
Die is ook goed idd.. lang geleden dat ik die gehoord heb eigenlijks...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Carooltje79 het volgende:
sow tijd om een muziekje op te zetten.... iemand nog aanraders
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog een dokter nodig, misschien dat ik die lijfarts van Michael Jackson vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |