Pick Up Artist.. dan zijn van die nerds die openingszinnetjes instuderen om chicks op straat te versieren.quote:
Aha, weer wat geleerd, thanksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:46 schreef chiboi het volgende:
[..]
Pick Up Artist.. dan zijn van die nerds die openingszinnetjes instuderen om chicks op straat te versieren.
de link bedpartners en goed met kinderen zijn zet mij dan weer aan het denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef chiboi het volgende:
[..]
een goede vader hoort goed voor zijn kinderen te zorgen toch? ook al heb ik zoveel bedpartners gehad geloof het of niet ik kan een hele goede vader zijn.
Waarom?quote:Op zondag 28 juni 2009 05:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
de link bedpartners en goed met kinderen zijn zet mij dan weer aan het denken
Mijn gedachte.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef geelkuikentje het volgende:
"Ik ben een player"Daar gaat het al fout.
Slaafjes, nee dat is precies wat wij vrouwen zoekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef chiboi het volgende:
[..]
als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
hoe { ik kom nooit de deur uit ] zet je PC uit en ga de stad in.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef Pritt het volgende:
TS is een verpleger in een bejaardentehuis en geen van de vrouwen met wie hij daar sex heeft kan meer kinderen krijgen.
En en met een naam als 'chiboi' denk je al gauw aan een of andere Zuid-Amerikaanse loverboy anex drugsdealer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef geelkuikentje het volgende:
"Ik ben een player"Daar gaat het al fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |