abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:22:42 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70406649
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef chiboi het volgende:

[..]

De naam is Chiboi en ik ben 25.
Onze overbuurman is zo rond zn 60ste voor het eerst vader geworden. Tijd zatg dus!
pi_70406656
Hij is er wel druk mee zeg

Sex tijdens zwangerschap?
pi_70406687
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef Appletree het volgende:

[..]

Waarom heb je nog nooit een langdurige relatie gehad?
ik was alleen op de sex gefixeerd en niet telkens met hetzelfde meisje, omdat met sex afwisseling heel lekker is, maar ik heb de laatste tijd geleerd dat sex minder belangrijk is dan liefde.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:24:09 #54
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70406688
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef chiboi het volgende:

[..]

als ze de juiste moeder is, Ill be a slave for her. Ik doe alles voor haar. i can treat a lady like a princess. Mijn opvoeding was goed, maar het kan altijd beter. Ik heb met de jaren veel geleerd en ervaren, dus ik weet wat me te doen staat...
Ja, prima allemaal maar jouw rol als vader is niet om haar te verwennen maar om je kinderen op te voeden zodat ze een flinke dosis zelfvertrouwen en verstand hebben. Ik kan je wel vertellen dat het niet genoeg is om als vader domweg je reet van je lijf te werken en om de rest over te laten aan mama. In hoeverre ben jij bereid concessies te doen voor kinderen?
Resistance is futile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:25:51 #55
259412 Seven.of.Nine
pi_70406731
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef chiboi het volgende:

[..]

ik was alleen op de sex gefixeerd en niet telkens met hetzelfde meisje, omdat met sex afwisseling heel lekker is, maar ik heb de laatste tijd geleerd dat sex minder belangrijk is dan liefde.
Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.
Resistance is futile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:26:51 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70406763
200 meiden neuken en dumpen en je vervolgens als slaaf voor je broedmachientje opwerpen... klinkt best romantisch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 20:26:58 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_70406767
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef chiboi het volgende:

[..]

Nou, als ik dit zo doorlees twijfel ik toch of je al klaar bent voor het vaderschap

Kan je ziektes oplopen door sex met maagd?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:27:06 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_70406773
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef chiboi het volgende:

[..]

tuurlijk niet.. ik wil niet alleen maar het kind, daarom vroeg ik toch in de OP hoe vind ik de juiste moeder waar ik dolgelukkig mee word, waar moet ik op letten. ik wil huisje boompje beestje met de juiste vrouw waar ik mee wil samenleven tot de dood ons scheidt.
Een vrouw zoek je nou niet eenmaal uit op potentieel moedermateriaal. Als je iemand ontmoet en je bent gek op elkaar en je wilt SAMEN kinderen dan is ze toch geschikt als moeder of ben ik nou simpel aan het worden? Bepaal dan eerst waar een vrouw aan moet voldoen om volgens jou de perfecte moeder te zijn voor je kinderen want dat kunnen wij natuurlijk niet voor je beslissen. Wat de ene persoon perfect vindt vindt de andere persoon een nachtmerrie...je weet wel op elk potje past een deksel principe. Als je echt bepaalde voorwaarden hebt voor de vrouw die volgens jou de moeder van je kinderen moet worden dan zul je het nog zeer moeilijk krijgen want het gebeurt maar uiterst zelden dat je een levenspartner ontmoet die perfect aan je eisen voldoet, zeg maar rustig dat gebeurt nooit. Iedereen heeft wel bepaalde dingen waaraan zijn/haar partner zich ergert en als je binnen een jaar de perfecte moeder voor je kinderen wilt vinden en ook nog vader wilt worden dan moet ik je helaas meedelen dat die kans daarop nihil is. Sommige dingen in het leven kun je nou eenmaal niet zelf sturen, je hebt namelijk ook nog de andere kant van de relatie die jou ook zodanig moet zien zitten dat ze binnen een jaar met jou een serieuze relatie wil hebben en ook nog een kind wil krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_70406812
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ja, prima allemaal maar jouw rol als vader is niet om haar te verwennen maar om je kinderen op te voeden zodat ze een flinke dosis zelfvertrouwen en verstand hebben. Ik kan je wel vertellen dat het niet genoeg is om als vader domweg je reet van je lijf te werken en om de rest over te laten aan mama. In hoeverre ben jij bereid concessies te doen voor kinderen?
concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
pi_70406828
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Afwisseling is helemaal niet lekker. Dat heb je jezelf aangepraat. Als je seks zo belangrijk vindt, ga dan echt een relatie aan want de seks is dan meestal 100x beter, ook in dat opzicht moet iemand bij je passen.
Leer je elkaar seksueel kennen

wat iemand lekker vindt en niet,

Heb jij dus nooit geweten TS.
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:30:23 #61
259412 Seven.of.Nine
pi_70406870
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef trovey het volgende:
-knip-
TS is niet in staat om te bepalen wat volgens hem geschikt moedermateriaal is, simpelweg omdat hij een dikke sociale achterstand heeft. Geen flauw benul van hoe hij is in een relatie, geen idee wat hij wel en niet prettig vindt in vrouwen voor een relatie en al helemaal geen notie van hoe hij eigenlijk een vrouw in een relatie krijgt. TS heeft nog veel te leren en als hij op dit tempo blijft leren, heeft hij met 40 jaar misschien zijn eerste.
Resistance is futile
pi_70406904
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

afwisseling is wel lekker, maar het is niet ethisch verantwoord, daar komt bij dat je te maken heb dat mensen emotionele wezens zijn, en er gevolgen aan zijn verbonden.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:33:34 #63
259412 Seven.of.Nine
pi_70406977
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef chiboi het volgende:

[..]

concessies..
Uitgaan bestaat niet meer voor mij. Vrienden heb ik geen tijd voor. Vanaf nu is het alleen tijd voor mijn vrouwtje en kinderen.. Familie, familie en nog eens familie.. Doordeweeks werken, savonds thuis koken eten met het gezinnetje, met de kinderen naar de speltuin, helpen met huiswerk, zaterdag boodschappen doen voor de hele week, zondag lekker met het gezinnetje een uitje doen.
Tel het feit dat je absoluut niet weet wat het is om een gezin draaiende te houden maar op bij je achterstand.
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Leer je elkaar seksueel kennen

wat iemand lekker vindt en niet,

Heb jij dus nooit geweten TS.
Tel er ook maar eens bij op dat TS waarschijnlijk inderdaad niet bepaald een held is in bed.

Ik kende iemand die ook met veel chicks in bed heeft gelegen (100+), altijd one night stands. Nog nooit zulke kloteseks gehad .
Resistance is futile
pi_70406990
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

TS is niet in staat om te bepalen wat volgens hem geschikt moedermateriaal is, simpelweg omdat hij een dikke sociale achterstand heeft. Geen flauw benul van hoe hij is in een relatie, geen idee wat hij wel en niet prettig vindt in vrouwen voor een relatie en al helemaal geen notie van hoe hij eigenlijk een vrouw in een relatie krijgt. TS heeft nog veel te leren en als hij op dit tempo blijft leren, heeft hij met 40 jaar misschien zijn eerste.
volgens mij heb jij al een vooroordeel over mij vanwege het feit dat ik met zoveel meiden heb geslapen. Hoezo sociale achterstand? je kent mij geeneens.. Het lijkt wel alsof jij een verband ziet tussen sociale ontwikkeling/achterstand en aantal bedpartners.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:35:42 #65
259412 Seven.of.Nine
pi_70407045
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef chiboi het volgende:

[..]

afwisseling is wel lekker, maar het is niet ethisch verantwoord, daar komt bij dat je te maken heb dat mensen emotionele wezens zijn, en er gevolgen aan zijn verbonden.
Hoezo niet ethisch verantwoord? Als jij eerlijk bent geweest over je intenties, dan zie ik het probleem niet. Dus schuif het niet daarop af, je hebt voor jezelf een pasklaar antwoord waarom je eigenlijk met al die chicks neukte, en dat was niet vanwege de afwisseling .
Resistance is futile
pi_70407050
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Tel het feit dat je absoluut niet weet wat het is om een gezin draaiende te houden maar op bij je achterstand.
[..]

Tel er ook maar eens bij op dat TS waarschijnlijk inderdaad niet bepaald een held is in bed.

Ik kende iemand die ook met veel chicks in bed heeft gelegen (100+), altijd one night stands. Nog nooit zulke kloteseks gehad .
dat jij met een n00b hebt gesexed, wil niet niet zeggen dat ik ook een n00b ben.. je moet niet alles over 1 kam scheren naar aanleiding van 1 ervaring.
pi_70407078
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef chiboi het volgende:

[..]

volgens mij heb jij al een vooroordeel over mij vanwege het feit dat ik met zoveel meiden heb geslapen. Hoezo sociale achterstand? je kent mij geeneens.. Het lijkt wel alsof jij een verband ziet tussen sociale ontwikkeling/achterstand en aantal bedpartners.
Misschien is dat ook wel zo, Ken je ene Paris Hilton?
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70407100
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Hoezo niet ethisch verantwoord? Als jij eerlijk bent geweest over je intenties, dan zie ik het probleem niet. Dus schuif het niet daarop af, je hebt voor jezelf een pasklaar antwoord waarom je eigenlijk met al die chicks neukte, en dat was niet vanwege de afwisseling .
omdat je je altijd zogenaamd schuldig moet voelen als je met zoveel mensen hebt gesexed, de meeste meiden hadden zelf ook geen verwachtingen netals ik, gewoon onenightstands, puur sex.
pi_70407111
Ik ben ook een player, neuken?
pi_70407127
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef chiboi het volgende:

[..]

omdat je je altijd zogenaamd schuldig moet voelen als je met zoveel mensen hebt gesexed, de meeste meiden hadden zelf ook geen verwachtingen netals ik, gewoon onenightstands, puur sex.
En nu ben je uitgekeken en zoek je in plaats van echte liefde meteen een chick die een kind van je wilt baren?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:39:42 #71
259412 Seven.of.Nine
pi_70407148
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef chiboi het volgende:

[..]

Nee hoor. Het interesseert mij geen bal met hoeveel mensen iemand naar bed is geweest. Als ik de vrouw van mijn leven ontmoet maar ze is met 100+ mensen naar bed geweest, dan denk ik echt niet 'donder maar op slet' maar dan kijk ik wel kritisch of iemand kan voldoen aan het beeld dat ik heb van een relatie. Ik kan maar tot 1 conclusie komen en dat is dat veruit de meeste mensen die rondneuken, dat doen omdat ze bang zijn zelf gedumpt te worden.
Resistance is futile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:40:19 #72
259412 Seven.of.Nine
pi_70407171
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef chiboi het volgende:

[..]

Dan is er toch niks aan de hand? Dat soort bullshit moet je je niet aan laten praten door de buitenwereld.
Resistance is futile
pi_70407220
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Nee hoor. Het interesseert mij geen bal met hoeveel mensen iemand naar bed is geweest. Als ik de vrouw van mijn leven ontmoet maar ze is met 100+ mensen naar bed geweest, dan denk ik echt niet 'donder maar op slet' maar dan kijk ik wel kritisch of iemand kan voldoen aan het beeld dat ik heb van een relatie. Ik kan maar tot 1 conclusie komen en dat is dat veruit de meeste mensen die rondneuken, dat doen omdat ze bang zijn zelf gedumpt te worden.
Of omdat ze van neuken houden?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:42:29 #74
259412 Seven.of.Nine
pi_70407231
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef chiboi het volgende:

[..]

dat jij met een n00b hebt gesexed, wil niet niet zeggen dat ik ook een n00b ben.. je moet niet alles over 1 kam scheren naar aanleiding van 1 ervaring.
n00b of niet, feit is dat je pas echt leert neuken in een relatie. Nu is het net alsof je elke keer het rijexamen aflegt maar het steeds niet haalt. Echt rijden leer je ook pas als je het roze papiertje binnen hebt.
Resistance is futile
pi_70407235
quote:
Als ik op straat verliefde stellen zie, hand in hand lopen, voel ik me nog downer, hetzelfde geldt voor ouders die met hun kleine baby lopen.
Lekker voor je. Maar je bent wel stoer met zoveel hoeren het bed in te neuken!!!

Eens een player, altijd een player.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')